Skocz do zawartości

art11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O art11

Informacje

  • Imię
    art11
  • Miasto
    radomsko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia art11

0

Reputacja

  1. Czyli to jest pierścień zabezpieczający sprzęgło sprężarki klimatyzacji, dzięki za naprowadzenie, można tak jeździć nie będzie się nic dziać oprócz tego że klima mi nie będzie działać?
  2. dziwny odgłos pojawiał się w postaci tyrkotania podczas ruszania na wyższych obrotach zanikał czasami pojawiał się na biegu jałowym, wczoraj odgłos tej usterki się nasilił więc zatrzymałem samochód na poboczu nie gasząc silnika i w pewnym momencie coś trzasło głośno a objaw tyrkotania znikł, podniosłem maskę i na dolnej osłonie silnika leżała taka część o średnicy 9.5cm szerokość blaszki 3mm, prawdopodobnie kawałek został wyszczerbiony. Czy ktoś wie co to jest i skąd mogło wylecieć ?
  3. witam, odnawiam temat drugi raz rozładował mi się akumulator prawie do zera, przyczyną był przekaźnik 202 od świec żarowych zgrzał się tak że stopił się plastik pod cewką, występował pobór prądu 14,5A, czy przekaźnik jest sam w sobie przyczyną takiej sytuacji czy może odpowiada za to coś co steruje nim lub załącza go, bo boję się że jak założę nowy to też po jakimś czasie sytuacja się powtórzy
  4. jeśli chodzi o oświetlenie tablicy sprawdź wiązkę kabli wychodzących z klapy bagażnika czy nie jest jakiś przerwany, w moim temacie mam zdjęcie
  5. sprawdzi napięcie miernikiem na kostkach tych czujników odpinając je obydwa jednocześnie, zobacz również vagiem napięcia czujników jeden odpinając a drugi zostaw podłączony i tak na przemian
  6. u mnie jest taki siłownik obok zamka klapy gdzie wkładam kluczyk dziś rozebrałem siłownik, wyjąłem z niego silniczek i też go rozebrałem, dużo było pyłu czarnego ze szczotek, dokładnie oczyściłem go małą szczoteczką + kontakt, podłączyłem silniczek na krótko by trochę popracował w jedną i druga stronę, po tym zabiegu siłownik podłączyłem do kostki w klapie i zaczął normalnie działać. sprawdziłem mikrostyk umieszczony w gumie przy oświetleniu tablicy rejestracyjnej nie zadziałał od razu dopiero po włożeniu kluczyka do zamka klapy przekręceniu go kilka razy mikrostyk załapał i otwiera teraz klapę bez problemu (wcześniej zmierzyłem napięcie na wtyczce od mikrostyku, wtyczka ma cztery przewody: dwa od żarówek tablicy rejestracyjnej 12,30V podłączyłem żarówkę świeciła i dwa od mikrostyku 11,60V podłączyłem żarówkę nie świeciła) na razie wszystko działa
  7. tak dalej się nie otwiera z przycisku i z pilota. Założyłem ten temat na innym forum to dam znać jeśli coś się dowiem nowego. Czy mógłbyś zmierzyć u siebie ile wynosi napięcie na wtyczce tego siłownika. Jak miałem urwany kabel w drzwiach kierowcy to mi vcds pokazywał błąd w module komfortu a tutaj nic zero błędów nawet jak kabel był przerwany ani po zlutowaniu
  8. witam, sprawdziłem w klapie wtyczkę od siłownika i okazuje się że jest zwarcie do masy , siłownik jest sprawny sprawdziłem go pod 12V, całe okablowanie w klapie też jest ok. kable nie są uszkodzone jedynie wiązka wychodząca z klapy była uszkodzona ale ją naprawiłem, wszystkie trzy mikrostyki w klapie sprawdziłem są sprawne
  9. dziś sprawdziłem wiązkę kabli wychodzących z klapy i był jeden urwany a drugi bez izolacji, zrobiłem to i nadal mikrostyk nie działa podmieniłem drugą listwę zmikrostykiem mniej wygrzaną i też nic, w moim przypadku jeszcze nie działa otwieranie z pilota klapy ale jak zlutowałem urwany kabel to siłownik zaczął dawać oznaki życia ale też nie otwiera, robi tylko ,,pstryk'' i nawet nie drgnie. nie wiem gdzie jeszcze szukać przyczyny lub co sprawdzić
  10. witam, dlaczego tak się grzeje plastik w miejscu styku żarówek i jest popękany czy tu chodzi o brak styku czy wilgoć robi zwarcie, żarówki świeca żadnych objawów nie dawały że coś nie tak , sprawdziłem mikrostyk miernikiem i jest sprawny ale nie otwiera klapy
  11. art11

    Zamki w drzwiach

    Sprawdź silniczki w zamkach szczególnie w przypadku gdy zamykasz drzwi a one się nie zamykają. Ja wszystkie silniczki już wymieniłem w swoich zamkach miały tą samą usterkę, kupowałem używane zamki (mogą być z anglika) i przekładałem sprawne silniczki do swoich. tak wygląda sprawny silniczek silniczek uszkodzony drut który wypada po starciu się plastiku i zamek nie działa przy sprawnych silniczkach warto by było nasmarować ten plastik z drutem oliwką
  12. może to cię naprowadzi 01537 - Czujnik poziomu pojazdu; Napięcie zasilania 01537 - Napięcie zasilania czujnika poziomu pojazdu: Specyfikacje zewnętrzne sygnału Możliwe objawy Lampka kontrolna awarii (MIL) WŁ Możliwe przyczyny Uszkodzony bezpiecznik Okablowanie i / lub Złącza z / do modułu sterującego wyrównania reflektorów (J431) są wadliwe Zepsuty moduł sterujący wyrównania reflektorów (J431) Możliwe rozwiązania Sprawdź bezpiecznik (s) Sprawdź Okablowanie i / lub Złącza od / do Modułu sterującego wyrównywaniem reflektorów (J431) Sprawdź / wymień moduł sterujący regulacji wysokości reflektorów (J431) Specjalne notatki Może być przechowywany w połączeniu z 01539.
  13. sprawdziłem wentylator w Silniku w output test wentylator się załączył 2 razy za każdym razem się rozpędzał i zwalniał do zera, wizualnie też sprawdziłem wiązkę i moduł nic podejrzanego, zdjąłem pokrywę aluminiową z modułu ale nie wyjmowałem płytki bo nie byłem pewny czy to złoże z powrotem poza tym nie czuć nic żeby się coś przysmażyło w module. wiązkę kabli w drzwiach kierowcy naprawiłem, jeden kabel zlutowałem, resztę zaizolowałem i błąd znikł, jedynie pozostał błąd ksenonów jeszcze postanowiłem sprawdzić skrzynkę ecu a dokładniej przekaźniki które tam są bo kiedyś miałem problem z przekaźnikiem 219. Wyjąłem te trzy przekaźniki 219 czarny, 202 niebieski w aluminiowej obudowie i mały czarny prostokątny nie pamiętam numeru, sprawdziłem je w środku wizualnie ok. ale w 202 czułem zapach jak by się coś grzało, następnie sprawdziłem kostki i wsuwki, wsuwki oczywiście zaśniedziałe więc wszystkie przeczyściłem drobno ziarnistym papierem i kontakt. Po tym zabiegu zauważyłem że prąd ładowania aku wzrósł do 14,20V i się taki utrzymuje a wcześniej skakał od 13,92 do 14,04. od czego są te przekaźniki bo ludzie różnie piszą ale nikt nie pisz konkretnie że ten jest od tego i odpowiada za to i to. czy można powiązać któryś przekaźnik z błędem wentylatora
  14. wentylator jest jeden, sprawdzę go , ostatnio mechanik mi wymieniał pasek rozrządu nie wiem jak on to rozbierał i poskręcał
  15. pobór w spoczynku 0.04 A - 0.05 A tak przeskakuje z 4 na 5 ale się utrzymuje dziś zlikwidowałem ten błąd: 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe zamek tylnych drzwi rozebrałem i przeczyściłem nasmarowałem mechanizm przy małym silniczku, zamek dziwnie się zachowywał przy otwieraniu słychać było stukanie w nim a czasami po otwarciu z pilota drzwi nie dało się otworzyć klamką drugi błąd: 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation teraz zobaczyłem że mam popękaną izolacje kabli i jakiś jest przerwany w gumie od drzwi kierowcy a te błędy to porostu nie mam czujnika poziomowania xenonów z przodu bo kupiłem nowy (używany) będę go instalował to 01539 - Headlights Not Adjusted 35-00 - - 00776 - Level Control System Sensor; Left Front (G78) 31-00 - Open or Short to Ground czy ten błąd wskazuje na szybkie rozładowanie akumulatora? jeśli tak to jak to sprawdzić 1 Fault Found: 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-00 - - Readiness: 0 0 0 0 0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...