patryk001d
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O patryk001d
Informacje
-
Imię
Patryk
-
Miasto
Kujawsko-pomorskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia patryk001d
0
Reputacja
-
Witam, w wielkim skrócie. Klima nie chodzi, błąd 22.1 zwarcie do masy. Po napełnieniu samym gazem zero reakcji, czujnik wymieniony na nowy, błąd występuje nadal. Po zwarciu pinów w wtyczkę wentylator chodzi, lecz sprężarka raczej nie. Gdzie szukać dalej?
-
Witam, mam do Was pytanko. Nie rusza mi klimatyzacja, po wciśnięciu sniezynki dmuchawa się wycisza coś po "brzeczy" w nawiewie i to tyle. W klimatroniku udało mi się znaleźć parametr odpowiadający napięciu sprężarki, po uruchomieniu klimy, napięcie wzrasta także chyba sam panel klimatroniku jest ok. Jest też kilka błędów ten dotyczący klimy to 22.1- wyłącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji. Zlokalizowane owy czujnik po wypięciu wtyczki oraz wypięciu żadnych zmian. Moje pytanie dotyczy - Czy jeśli napełnie Klime a okaże się że czujnik do wymiany to cały czynnik mi się ulotni podczas wykrecenia czujnika? Możliwość podłączenia pod kompa będę miał dopiero w tygodniu, dodam jeszcze że z zaworka do odpowietrzenia chłodnicy klimy przy odpowietrzeniu ulatnia się czynnik czyli coś tam jest.
-
Witam, od 2 tygodni jestem posiadaczem a4 b5 1.8 t 150 km 96r. Sama benzyna. Od poprzedniego właściciela usłyszałem informacje ze zdarzało mu sie srednio raz w tygodniu, ze blokował mu immo i musial odłączyć na chwile kleme, problem znikal. Otóż zdarzylo mi sie tak raz, odlaczylem kleme i było ok. Dziś po powrocie z pracy po godzinie przerwy auto kręciło ale nie odpalilo, jednak za 2 próbą auto odpalilo ale przez chwile sie dusil jakby sie zalal paliwem lub cos takiego. Po dojechaniu na miejsce, kolejnej przerwie okolo 2 godzin znów ten sam objaw jednak nawet po odlaczeniu klemy problem nie znikl. Udalo sie dopiero wtedy gdy wyjalem kluczyk z stacyjki odlaczylem kleme i podlaczylem po chwili. Pomyślał bym ze to faktycznie immobiliser jednak zawsze kontrolka po wlaczeniu gasnie i wtedy uruchamiam, kontrolka nie miga. Dodam tez ze ayto czasem ma chwilowe spadki obrotów na biegu jalowym spadają do 0,5-0,6 ale po chwili sie uspokaja i jest w normie. Zdarzylo sie tez kilka razy podczas jazdy i postoju auto nabieralo delikatnie obrotów do ok 2. Tysiecy po dodaniu gazu lub skretu kierownicą uspokajalo sie obroty opadaja. Czy to mogla byc by sonda ? Podlaczyc pod komputer bede mial mozliwosc dopiero za 2-3 dni. Sorry za błędy ale pisze na telefonie.