Skocz do zawartości

patryk001d

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patryk001d

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Kujawsko-pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia patryk001d

0

Reputacja

  1. Witam, w wielkim skrócie. Klima nie chodzi, błąd 22.1 zwarcie do masy. Po napełnieniu samym gazem zero reakcji, czujnik wymieniony na nowy, błąd występuje nadal. Po zwarciu pinów w wtyczkę wentylator chodzi, lecz sprężarka raczej nie. Gdzie szukać dalej?
  2. patryk001d

    Klimatyzacja

    Witam, mam do Was pytanko. Nie rusza mi klimatyzacja, po wciśnięciu sniezynki dmuchawa się wycisza coś po "brzeczy" w nawiewie i to tyle. W klimatroniku udało mi się znaleźć parametr odpowiadający napięciu sprężarki, po uruchomieniu klimy, napięcie wzrasta także chyba sam panel klimatroniku jest ok. Jest też kilka błędów ten dotyczący klimy to 22.1- wyłącznik wysokiego ciśnienia klimatyzacji. Zlokalizowane owy czujnik po wypięciu wtyczki oraz wypięciu żadnych zmian. Moje pytanie dotyczy - Czy jeśli napełnie Klime a okaże się że czujnik do wymiany to cały czynnik mi się ulotni podczas wykrecenia czujnika? Możliwość podłączenia pod kompa będę miał dopiero w tygodniu, dodam jeszcze że z zaworka do odpowietrzenia chłodnicy klimy przy odpowietrzeniu ulatnia się czynnik czyli coś tam jest.
  3. patryk001d

    Immo, sonda ?

    Witam, od 2 tygodni jestem posiadaczem a4 b5 1.8 t 150 km 96r. Sama benzyna. Od poprzedniego właściciela usłyszałem informacje ze zdarzało mu sie srednio raz w tygodniu, ze blokował mu immo i musial odłączyć na chwile kleme, problem znikal. Otóż zdarzylo mi sie tak raz, odlaczylem kleme i było ok. Dziś po powrocie z pracy po godzinie przerwy auto kręciło ale nie odpalilo, jednak za 2 próbą auto odpalilo ale przez chwile sie dusil jakby sie zalal paliwem lub cos takiego. Po dojechaniu na miejsce, kolejnej przerwie okolo 2 godzin znów ten sam objaw jednak nawet po odlaczeniu klemy problem nie znikl. Udalo sie dopiero wtedy gdy wyjalem kluczyk z stacyjki odlaczylem kleme i podlaczylem po chwili. Pomyślał bym ze to faktycznie immobiliser jednak zawsze kontrolka po wlaczeniu gasnie i wtedy uruchamiam, kontrolka nie miga. Dodam tez ze ayto czasem ma chwilowe spadki obrotów na biegu jalowym spadają do 0,5-0,6 ale po chwili sie uspokaja i jest w normie. Zdarzylo sie tez kilka razy podczas jazdy i postoju auto nabieralo delikatnie obrotów do ok 2. Tysiecy po dodaniu gazu lub skretu kierownicą uspokajalo sie obroty opadaja. Czy to mogla byc by sonda ? Podlaczyc pod komputer bede mial mozliwosc dopiero za 2-3 dni. Sorry za błędy ale pisze na telefonie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...