Skocz do zawartości

skejcikk1

Pasjonat
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skejcikk1

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Częstochowa/Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ARG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia skejcikk1

0

Reputacja

  1. Sprawdziłem dzisiaj, wtyczka faktycznie była luźna. Dopialem ją mocniej i było ok. Ustawiałem fotel i wszystko było okej, do czasu. Po przejechaniu kilku (34) kilometrów znowu wyskoczyla kontrolka i ten sam błąd. Będę musiał chyba zdemontować fotel.
  2. Okej, sprawdzę w wolnej chwili wtyczkę. Dostęp będzie od której strony? Od tylnej kanapy czy z przodu?
  3. Witam, zmagam się od jakiegoś czasu z pojawiającą się kontrolką AirBag na desce rozdzielczej oraz błędami z tym związanymi Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 959 655 J Component: Airbag Front+Seite 0001 Coding: 01106 Shop #: WSC 06325 1 BÅ‚Ä…d Zapis.: 01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp: Passenger Side (K145) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Nie wiem co zrobić żeby pozbyć się tego błędu. Da się coś zrobić bez wyjmowania fotela pasażera?
  4. Witam, uszkodziła mi się prowadnica bagnetu oleju w aucie. Szukam teraz w internecie zamiennika i mam dylemat co do wyboru. Oryginalnie w aucie był bagnet o numerze OEM 06B115611C do którego według internetu pasuje prowadnica o numerze OEM 06B103663C. Znajomy mi przywiózł bagnet o numerze OEM 06A115611B ze szrotu z Audi A3 z tym samym silnikiem 1.8 125KM, do którego powinna pasować prowadnica o numerze OEM 06A103663B Według ETKi w moim aucie powinien być bagnet 06B115611R lub 06B115611C i prowadnica 06B103663G Teraz mam dylemat czy mogę zamówić prowadnicę + bagnet z tego ogłoszenia czy lepszą opcją będzie sama prowadnica pasująca do bagnetu 06A115611B który dostałem? Interesuje mnie tylko ebay.de ponieważ jestem w Niemczech i chcę to mieć jak najszybciej. Mam nadzieję, że pomożecie drodzy koledz.
  5. Dziękuję bardzo za odpowiedź
  6. Nagrałem filmik jak wygląda falowanie obrotów. Nie są to wartosci już skaczące do 3k ale jednak nie jest to jednostajne. VID_20190116_162533.mp4
  7. Udało się wszystko. Potrzebna jest nasadka 13 najlepiej na grzechotce z przedłużka do odkręcenia śruby trzymającej akumulatory
  8. Rano przed pracą sprawdzę czy jest ta śruba.
  9. Tak, to wiem. A nie ma tam tej śruby co trzyma akumulator tak jak na tym filmie ?
  10. Fakt, ciężko znaleźć jakieś opinie. Podjadę jutro do sklepu motoryzacyjnego który ludzie mi polecają i zapytam się co mają. Jak będzie Varta albo Bosch w dobrej cenie (do 100€) to zakupię. A wracając do pytania zadanego przeze mnie w pierwszym poście. Jakie klucze są potrzebne do demontażu akumulatora? Wystarczy płaska 10 do odkręcenia klem czy coś jeszcze?
  11. Wiarygodne te informacje na tej stronie? Nie pamiętam jaki mam akumulator w aucie dokładnie, wiem że Varta, ale chodzi mi o wymiary. Dlaczego nie brać tego akumulatora?
  12. Jestem w Holandii, więc nie mam serwisu Boscha w okolicy
  13. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Były już takie tematy ale nie dowiedziałem się dokładnie kilku rzeczy. Potrzebuję wymienić akumulator, czy ktoś może mi napisać jakie klucze dokładnie są potrzebne do demontażu? Czytałem o tym, że potrzebny jakiś nasadowy do odkręcenie "trzymaka". Sprawa wygląda tak, że nie mam żadnych kluczy i wszystko muszę zakupić nowe, włącznie z akumulatorem. I czy do 1.8 benzyny zmieści się akumulator 175x190x278? Dokładnie chodzi mi o Panther Premium 12v 74ah 680a
  14. Musiałbym zajrzeć do książki serwisowej. Ale na pewno dalej niż 20k temu, nie sprawdzałem przepływki. Można to sprawdzić "na podwórku? Czy trzeba gdzieś coś rozkręcać dalej? Logi Vag-comem mogę zrobić?
  15. Witam wszystkich serdecznie. Od jakiegoś czasu mam problem z Audiczką. Gdy odpalam samochód obroty falują przez 2-3sekundy (skaczą do 3k, spadają i po chwili się stabilizują). Dodatkowo zauważyłem, że samochód jak na swój silnik wgl nie ma mocy. Żeby go rozbujać na autostradzie w Niemczech do tych 160-180 potrzeba kilkudziesięciu sekund. Przy wyprzedzaniu ja mu but w podłogę a on się ledwo zbiera. Przed wyjazdem do Holandii sprawdziłem go VAG-Comem i TEXĄ. Wyskoczył błąd sondy Lambda (wartość mieszanki zbyt bogata czy coś takiego). Jedyny błąd w całym aucie więc wymieniłem sondę na nową Boscha. Po wymianie nie pokazuje się już żaden błąd. Miałem nadzieję, że auto odzyska swoją moc ale nic z tego. Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną tego stanu rzeczy? Audi A4 B5 Avant '99 silnik 1.8 benzyna ARG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...