Skocz do zawartości

mepo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mepo

Informacje

  • Imię
    mepo
  • Miasto
    podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mepo

0

Reputacja

  1. Problem ustal. Zmienilem olej na gestszy uzywalem ravenol 0w40 i zmienilem na sikacza castrol 5w40 + przegonilem dziada przez 60km okolo 170-180km/h + zalalem bene z BP (wczeaniej lalem tylko na Orlenie). Podejrzewam, ze predkosc i odleglosc przepchala troche smoka + gestszy olej dostal pare pkt.
  2. Moze ktos inny podpowie jak to zrobic? Podbijam
  3. Moze ktos inny podpowie jak podmienic cewke?
  4. Piotrek o jakiej cewce mowisz? I jak zrobic jej adaptacje. Podpowiedz prosze cos wiecej
  5. Nie wyskakuje mi kontrolka zbyt niskiego cisnienia tylko caly czas mam P0012. Znalazlem dziure w wezu ktory idzie do turbo taki w litere "U" na koncu ma metalowe krućce. W poniedzialek przyjdzie wężyk, zmienie i zobaczymy czy blad bedzie sie pojawial na nowo. Wczesniwj blad wyskakiwal po przejechaniu 70km. Ostatnio dalem mu troche z buta zeby dokladnie zobaczyc z czego to sika i teraz wyskoczyl po przejechanych 45km
  6. Byłem wczoraj u mechanika, sprawdziliśmy ciśnienie oleju i nie jest za ciekawie. Jak był zimny to było 1,7 bara na jałowym ale jak się rozgrzał do 90st. to był tylko 1 bar.Na rozgrzanym przy 2k obrotów było 2,5 bara, przy 4k było 3,5 bara.Na silniku widać wyciek ale nie wiadomo z skąd, wszystko ochlapane od połowy w dół, ale nie dymi na niebiesko z wydechu.Co może puszczać ? Pompa czy uszczelka pod głowicą od strony kanałów olejowych? A może macie jakieś inne pomysły?
  7. Czy mogę na jakiś blokach w VCDS sprawdzić ciśnienie oleju?
  8. Cześć, Mam podobny problem u siebie, rozrząd dobrze ustawiony, wałki tez. Wcześniej mechanik źle ustawił synchro i auto nie chciało odpalać od strzała, zapalał za 4,3 czasem 1 razem, różnie, jak mu się chciało. Ustawił prawidłowo i pali za każdym razem. Problem pojawił się 2 tygodnie temu. Wyskoczył błąd P0012 - miał prawo bo nagle łańcuch z napinaczem zaczęły strasznie głośno chodzić. Po wyciągnięciu diagnoza: do wymiany napinacz i łańcuch - łańcuch luźny jak wór barana a napinacz można było palcem wciskać. Nowy napinacz autolog Po wymianie zero poprzednich objawów, ale po przejechaniu około 70km dalej wyskoczył błąd P0012 i powiem, że trochę rozkładam ręce i nie wiem co tam może go boleć. Podpowiedzcie od czego zacząć? Ciśnienie oleju słabe i hydraulika zawodzi ? Mechanik mówił ze wałki wyglądały mu na lekko wytarte i jak by miały rysy. Wstępnie można by powiedzieć, że słabe ciśnienie oleju i wałki dostają po d*pie. Może macie jakieś inne opcje które można by było sprawdzić? Dodam, że auto nie straciło na mocy, nie faluja obroty. Kmpletnie nic mu sie niedzieje oprócz tej wyskakujacej kontrolki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...