Skocz do zawartości

Jacak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jacak

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Jelenia Gora

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jacak

0

Reputacja

  1. Samochód naprawiony. Wymienialem czujnik ciśnienia paliwa na listwie cr, praz czujnik różnicowego ciśnienia filtra cząstek stałych zwany również jako czujnik ciśnienia spalin. Nastepnie mogłem wykonać wypalanie dpf, adaptacja nowego czujnika ciśnienia spalin i auto wróciło do sprawności. Obroty nie falują, spalanie wróciło do normy. Dzieki za pomoc.
  2. Zawartość sadzy wynosi jednak 16g, w instrukcji jest napisane, że jeżeli jest poniżej 18g to nie ma konieczności wypalania filtra. Po skasowaniu błędów pojawił się tylko jeden, ale inny 5175. Objawy są takie, że na biegu jałowym obroty spadają, auto się trzęsie, bardzo duże spalanie oraz brak pełnej mocy. EDYCJA: Do nowego5175 błędu powrócił poprzedni błąd, uszkodzony czujnik ciśnienia różnicowego filtra cząstek stałych. W takim razie do wymiany mam wymienić od razu regulator ciśnienia i czujnik ciśnienia różnicowego? Czy uszkodzenie jednego może powodować takie błędy? Co polecacie najpierw zrobić? Pozdrawiam.
  3. Można to jakoś obejść, abym dokonał wypalenia?
  4. Miałem cztery błędy związane z dpf, lecz je usunąłem i dalej nie mogę aktywować wypalania. Ma około 30g sadzy, także chyba nie tak dużo, lecz już mi auto zamuliło i szarpie na niskich obrotach.
  5. Witam. Probuje wyczyścić filtr cząstek stałych za pomocą programu Mega Macs. Wszystkie warunki spełniam tj. 80C, ręczny zaciągnięty, bieg jałowy, min 1/4 baku paliwa, lecz gdy program nakazuje wciśnięcie pedału gazu i hamulca to wyskakuje błąd „Przerwanie ze względów bezpieczeństwa”. Orientuje się ktoś może dlaczego tak się dzieje? Pozdrawiam.
  6. Tak uważasz z własnego doświadczenia czy jest gdzieś taki zapis e książce serwisowej B8?
  7. Pierwsza wymiana przy 180tkm, a druga? Ponieważ wymieniłem przy 190, a mam już 280tkm. Jak wyglada teraz interwał? ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...