dejman161
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O dejman161
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Pruszcz Gdański
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BKD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia dejman161
0
Reputacja
-
Nie jestem specjalistą ale... mam też problem z szarpaniem silnika 2.0 TDI bkd ,u mnie rozbieżności między pompkami są minimalnie. U Ciebie raczej nie są w normie,zbyt duże różnice. Radzę dobrze się przyjrzeć wtryskiwaczom.
-
Czy problem szarpania występuje przy dojezdzaniu do świateł, podczas gdy samochód się toczy? Czy widać skoki obrotów na obrotomierzu?
-
Szarpanie podczas przyspieszania 1600-2200 obrotów
dejman161 odpowiedział(a) na przybysz_tgk temat w 2.0TDI
Witam wszystkich. Nie kwestionuje tego , że przyczyną szarpania był egr, klapa gasząca kolektora, filtr paliwa. pompa paliwa czy tez milion innych rzeczy. U mnie pojawiły się dokładnie te same objawy. Czytałem szukałem aż w końcu sam znalazłem przyczynę. Dodatkowym objawem było charakterystyczne syczenie które było słychać podczas przyspieszania.z rury czarny dym , aż cały zderzak mi okopciło na czarno Przyczyną był PĘKNIĘTY WĄŻ TURBINY. Małe kolanko o numerach seryjnych 1K0145790C. po wymianie Audi lata jak nowe, czuć ciąg ;D Przez takie małe coś samochód dużo tracił na mocy, różnica jest niesamowita. AUDI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!od zawsze na zawsze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!