Skocz do zawartości

mpx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mpx

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Dd

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mpx

0

Reputacja

  1. @kuba4sek sterownik krzyczy że nie może się skomunikować ze sterownikiem skrzyni biegów (zakładam że chodzi o automat).
  2. Musisz go zakodować w CAN Gatewayu najpierw. Do tego nie potrzebny jest Security Access
  3. Wchodzisz w sterownik tak jak na obrazkach które załączyłeś ale najpierw -> SECURITY ACCESS 16 kod: 71679, potem to samo co wkleiłeś
  4. Musisz zakodować brak haka tylko wcześniej trzeba wprowadzić kod w Security Access (bez tego kodowanie nie przejdzie)
  5. Tak, ale nie można jej za bardzo kupić używanej trzeba ją zrobić samemu (z wtyczki, przewodów, konektorów i lutownicy) albo kupić gotową tutaj https://www.kufatec.com/en/all-products/pdc-park-distance-control-central-electric-harness-for-audi-a4-8k-q5-8r-a5-8t-36315 Ja kupiłem bo nie chciało mi się bawić...
  6. Magistrala komunikacyjna. Dźwięk parktronika jest puszczany na oddzielny głośniczek który trzeba kupić. Musisz mieć wiązkę przewodów do czujników i wiązkę do CAN, zasilania, masa, brzęczyk. Potem to zakodować w Can Gatewayu, dodatkowo może trzeba będzie zakodować sam sterownik np. wyłączyć obsługę haka jeśli była. Brak którejkolwiek z rzeczy wymienionych spowoduje ze czujniki nie beda działać. Zresztą polecam przeczytać ten wątek, bo jest w nim cała potrzebna wiedza. Pozdro
  7. Sam sobie odpowiem bo się dowiedziałem, może komuś się przyda. Sama pozycja nie ma znaczenie. Ma znaczenie jedynie to jaki czujniki kupimy. Ja kupiłem jakieś chińskie zamienniki i jest dramat, są bardzo nie precyzyjne i wzbudzają fałszywe alarmy np. coś jest przed zderzakiem mimo że nic tam nie ma - słowem dramat. Polecam oryginalne czujniki Valeo te działają idealnie.
  8. Zastanawiam się czy pozycja w jakiej są zamontowane czujniki ma znaczenie? Powinny być tak jak w etce czyli gniazdem do dołu czy to nie ma znaczenia?
  9. @czarek76 jeśli masz VCDS i chwilkę czasu to sprawdź proszę czy masz to w Advance Mesuring Values
  10. Rozumiem, że masz to w Advance Mesuring Values? A w zwykłych blokach pomiarowych? VCP chyba inaczej wypisuje ID wartości.
  11. Czyli zostaje tylko sprawdzenie na blokady. Dosyć dużo palą te CJCB. Dzisiaj robiłem trasę 100km przy prędkościach 90kmh i emeryckim stylu jazdy miałem spalanie 7l/100km. Co jest dosyć dziwne biorąc pod uwagę że miał być to najekonomiczniejszy z TDI. Myślę że szerokość opon nie gra aż takiej roli (ja mam 225/45/18)
  12. Przejrzałem całą listę i nie mogłem znaleźć, były jakieś inne wartości dotyczące wałka rozrządu, ale były one duże (coś koło 120), co raczej nie jest możliwe żeby aż tak rozrząd był przesunięty Chyba że tą wartośc należy inaczej interpretować. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, jak zweryfikować czy rozrząd jest dobrze ustawiony to chętnie poczytam @czarek76 Widzę że też masz CJCB. Jakie masz spalanie na jałowym i ile Ci pali w trasie?
  13. Cześć Czy ktoś się orientuje jak odczytać z wartości mierzonych kąt synchronizacji wałka rozrządu? Wiem, że w VCDS jest coś takiego jak Advance Mesuring Values i tam jest to pozycja 191. Posiadam Vag Can Pro (VCP) i tam nie ma czegoś takiego, a w wartościach mierzonych nie znalazłem takiej pozycji jak 'Kąt synchronizacji' (Synchronious angle). Potrzebuję tego ponieważ podejrzewam, że przez złe ustawienie rozrządu mam zbyt wysokie spalanie.
  14. Bez podłączenia kompa i sprawdzenia błędów to można wróżyć z fusów. Jeżeli jakikolwiek z elementów PDC nie funkcjonuje to sterownik zgłasza błąd i parktronic przestaje działać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...