Skocz do zawartości

mumek77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mumek77

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    stargard

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia mumek77

0

Reputacja

  1. Amortyzatory ok, zbieżność ok,maglownica nie ma luzów bo jak ruszam kierownicą to nie ma żadnych luzów
  2. Tego to nie sprawdzałem czy chodzi po zgaszeniu auta sprawdze i dam znac jutro. A do elektroniki nie ma sie co czepiać myśle bo na starym silniku wszystko było ok.
  3. chodzi wentylator nawet załącza się przy 65 C żeby schłodzić chłodnice od klimy
  4. spada do 90C i tak trzyma cały czas
  5. Witam , pomocy co może być jak jade 90 wszystko ok 120 km/h trzymam sztywno kierownice a samochód sam jeździ od lewej do prawej strony w zalezności od kolein na drodzę trzymam nieruchomo kierownice czy ktoś by mi powiedział co to moze być dlaczego tak sie dzieje z góry dziękuje.
  6. układ odpowietrzony i jest wszystko ok nie grzeje sie trzyma temperature tylko mnie denerwuje to ze jak zgasze silnik to za każdym razem po 5 min temperatura rośnie na 110C włącze silnik pochodzi 2 min lub przejade sie 1,5 km to temperatura spada do 90 C czy to prawidłowe w tych autach
  7. Jutro spróbuje odpowietrzyć i dam znać
  8. mumek77

    wysoka temperatura

    musi troche pochodzic auto żeby temperatura spadła do 90 C
  9. No nie wiem czy odpowietrzali układ a jak go odpowietrzyć ? a wymieniałem same gołe słupki na moim starym silniku temperatura stała w miejscu tylko po włożeniu nowych słupków temperatura zaczeła rosnąć i przerzucali wszystko od mojego starego silnika i nic to nie zmieniło
  10. Witam, wszystkich nazywam się Przemek i zwracam się z problemem rosnącej temperatury opisze całą akcję. kupiłem audi 1,8 silnik adr w gazie po 3 tyś km zapaliła się kontrolka oleju na wolnych obrotach micha w dół okazało się że panewke na wałku wywaliło mechanik mówi drugi silnik bo taniej mój stary trzymał temperaturę 90 stopni. Drugi silnik niby sprawdzony mechanik zakłada jazda próbna i zaczyna sie grzać do 110 C zapala sie kontrolka od cisnienia kombinacje na warsztacie sie zaczynaja nowe termostaty blokowanie wiskozy zalewanie płynem czyszczącym i nic mech mówi silnik złom. Jadę kupuje nastepny silnik zapewnienia z niemca wyjęty do mechanika tamten znowu wyciągają wkładają ten trzeci założony jazda próbna grzeje sie na postoju do 110C następne termostaty aż zdecydowali że założą od diesla który otwiera się na 75 stopni bo tamte się nie otwierają z jednej strony jest gorący płyn do 110 C z drugiej strony węże zimne założyli na 75 niby dwa dni było dobrze teraz jak zgasze silnik to temperatura rośnie na 110 stopni po odpaleniu wraca do 90 stopni. I co może być przyczyną silniki te nowe też z oznaczeniem adr po wymianie dwóch silników ciągle problem z temperaturą a i jeszcze w tym drugim sciagneli głowice wymienili uszczelke bo mysleli ze walnieta jak tak temperatura skacze ale nic to nie dało proszę o pomoc bo już mnie to kosztowało 5000 tyś i nie ma zmiany żadnej.
  11. mumek77

    wysoka temperatura

    Witam, wszystkich nazywam się Przemek i zwracam się z problemem rosnącej temperatury opisze całą akcję. kupiłem audi 1,8 silnik adr w gazie po 3 tyś km zapaliła się kontrolka oleju na wolnych obrotach micha w dół okazało się że panewke na wałku wywaliło mechanik mówi drugi silnik bo taniej mój stary trzymał temperaturę 90 stopni. Drugi silnik niby sprawdzony mechanik zakłada jazda próbna i zaczyna sie grzać do 110 C zapala sie kontrolka od cisnienia kombinacje na warsztacie sie zaczynaja nowe termostaty blokowanie wiskozy zalewanie płynem czyszczącym i nic mech mówi silnik złom. Jadę kupuje nastepny silnik zapewnienia z niemca wyjęty do mechanika tamten znowu wyciągają wkładają ten trzeci założony jazda próbna grzeje sie na postoju do 110C następne termostaty aż zdecydowali że założą od diesla który otwiera się na 75 stopni bo tamte się nie otwierają z jednej strony jest gorący płyn do 110 C z drugiej strony węże zimne założyli na 75 niby dwa dni było dobrze teraz jak zgasze silnik to temperatura rośnie na 110 stopni po odpaleniu wraca do 90 stopni. I co może być przyczyną silniki te nowe też z oznaczeniem adr po wymianie dwóch silników ciągle problem z temperaturą a i jeszcze w tym drugim sciagneli głowice wymienili uszczelke bo mysleli ze walnieta jak tak temperatura skacze ale nic to nie dało proszę o pomoc bo już mnie to kosztowało 5000 tyś i nie ma zmiany żadnej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...