Skocz do zawartości

Johsnoonik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Johsnoonik

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Grzybowa Góra

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    ADR
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Johsnoonik

0

Reputacja

  1. Panowie ostatnio zaczęła migać mi kontrolka oleju ale tylko po przekręceniu zapłonu i odczekaniu kilkunastu sekund miga, piszczy przez chwilę, odpalam samochód i gaśnie. Olej wymieniany był 3 miesiące temu, nie ma ubytków trzyma się w normie. Po wymianie oleju wydaje mi się, że nie zapalała się ta kontrolka albo po prostu nie pamiętam bo nie czekam nigdy aż z +/- 30 sekund przed odpaleniem samochodu. W czasie jazdy kontrolka się nigdy nie zapaliła i nie zapala. Tak jak powiedziałem wyżej zapala się tylko po przekręceniu zapłonu po kilkunastu sekundach i gaśnie wraz z odpaleniem samochodu. Czym może być to spowodowane ?
  2. Witam Panowie zszedłem dziś sobie do kanału z nudy i moim ujrzałem coś takiego jak na zdjęciach poniżej, od dołu skrzynia jest mokra i po prostu pociapana, półosie wyglądają na suche nie wiem czym to jest spowodowane. Dodam, że olej silnikowy był wymieniany 3 miesiące temu i nie ma z nim problemu nie ubywa, jest w normie. Macie może jakieś pomysły czym to może być spowodowane ?
  3. Cześć ! Nie dawno uporałem się z problemem falujących obrotów, pisałem nawet o tym post i rozwiązaniem owego problemu był przepływomierz, obroty unormowały się jak ręką odjąć. Lecz od pewnego czasu samochód zaczął dziwnie wchodzić na obroty, czuć na budzie auta delikatne poszarpywanie tak jakby chciał a nie mógł. Na VAG-u pokazuje mi wciąż błąd czujnika halla mimo tego, że został on wymieniony na nowy oraz błąd mieszanki. Jeśli chodzi o świece auta do może z 2 miesiące temu były wymieniane na nowe. Nie wiem co może być przyczyną takiego poszarpywania najbardziej je czuć przy obciążeniu po prostu ciężko mu się żwawo rozpędzić. Macie może jakiś pomysł co może być przyczyną takich problemów. W Sierpniu jak pójdę na urlop mam zamiar oddać samochód do mechanika jednak do tego czasu chciałbym wiedzieć co może być przyczyną i jak ją rozwiązać, nie chcę oddać samochodu do mechanika przy czym wymieni mi on pół samochodu i zaśpiewa wspaniałą cenę. Macie jakieś pomysły ? Czekam na odpowiedź
  4. @misiek547 Mam możliwość zakupu od 1.6 nie będzie problemu z podejściem ?
  5. Cześć! Od jakiegoś czasu borykam się z falowaniem obrotów i dziwnym wkręcaniem się na obroty. Zacznę od początku. 1. Pewnego dnia samochód zaczął ciężej odpalać, rano nie załącza mu się czasami ssanie, oraz obroty falują stają na 900 i zaczynają falować +/- 100 rpm na biegu jałowym. Pojechałem do mechanika podłączył go pod komputer okazało się, że czujnik halla nie ma masy, więc został on wymieniony ale bez pozytywnego rezultatu jak było tak jest wciąż na komputerze pokazuje brak masy na tym czujniku. 2.Kolejnym problemem jest błąd 16486 i 16496 czyli błąd przepływomierza z tego co wyczytałem. Przepływomierz jest czyściutki jak łza ani grama kurzu ale nie ważne czy kostka jest podpięta do niego czy nie samochód nie reaguje na to. Dziś pożyczyłem przepływomierz od znajomego również od ADR ale starszy rocznik więc jest on taki aluminiowy, a ja mam plastikowy nie zwracając na to większej uwagi, założyłem go i na pierwszy rzut oka okazało się że wszystko jest okej tylko usłyszałem jakieś dziwne szybkie tykanie z jego okolicy. Więc zdjąłem ten przepływomierz aluminiowy i założyłem ten swój plastikowy. 3. Komputer pokazuje mi również błąd 00561 czyli zły skład mieszanki, myślę właśnie, że jest to spowodowane tą nierówną pracą silnika i chyba nie działającym przepływomierzem, coś na pewno jest nie tak z dawką paliwa. Część tych błędów po skasowaniu znika lecz za jakiś czasu znów się pojawia, stały jest tylko błąd czujnika halla gdyż po skasowaniu od razu pokazuje się znów. Liczę na waszą pomoc, ponieważ jestem już bezsilny i nie wiem sam za co się brać, wiem, że jest dużo takich tematów bo chyba ten problem to pięta Achillesowa tego modelu ale mam nadzieję, że mi pomożecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...