-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O magnum2271

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Tuchola
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
505 wyświetleń profilu
-
@george W następnym tygodniu powinienem mieć turbo, najpierw obejrzy je mechanik, wrzucę je na auto jak będzie ok i zobacze czy wstaje dobrze. Jak będzie ok to jadę robić mapę do bydgoszczy. Jeśli będzie wszystko banglać to ic by wleciał na wiosnę.
-
Taak latem:) Trochę się naczytałem o tych turbinach z 2.0 made in romania, mogę normalnie podmienić gt1749va z seryjną aby sprawdzić czy wszystko jest ok?
-
Witam, po wizycie na hamowni z seryjnymi gratami jestem nieco zaskoczony. To normalne że silnik z 360kkm tyle wypluł? Zamówiłem turbosprężarkę z 2.0 tdi blb, czy na stockowym IC jest szansa na 170hp? Podczas hamowania dymka nie puścił.
-
Witam, czy do ww radia mogę podpiąć kostkę z aux w miejsce zmieniarki? (radio audi concert plus)
-
Przy pałowaniu ten silnik nie powinien spalać więcej niż 7-8l. Sprawdź pompki vagiem.
-
Witam, mógłby ktoś zerknąć na te wyniki? Trochę niepokoją mnie wyniki tylnej belki. ZDJĘCIE
-
Jakie błędy wypluł w vagu?
-
Vacuometrem możesz sprawdzić działanie podciśnienia. Możliwe że sztanga się zacina w turbinie. Uruchom silnik i zdejmuj i zakładaj wężyk na gruszkę podciśnienia i obserwuj sztangę. Ruch musi być płynny. Działanie zaworu n75 sprawdzasz podpinając vacuometr i w vagu ustawiasz grupę 8 i wchodzisz w BS. Jak nie będzie upuszczał to znaczy że zaworek.
-
Możesz mieć problem z czujnikiem temperatury cieczy g62. Możesz podpiąć samochód pod vaga? Czujnik może być zrypany i silnik myśli że jest zimnooo i sam dodaje gaz w celu łatwiejszego rozruchu. U mnie też sporadycznie takie coś występowało i po podpięciu do komputera okazało się że czujnik?
-
Witam, podczas wyciągania turbiny (miałem auto na zapłonie) usłyszałem dwa piknięcia i zapalił się oil sensor. Podczas jazdy wskazówka od temperatury oleju nie podnosi się lub pokazuje temperaturę i później opada. W silniku 1.9 tdi ajm jest czujnik temperatury oleju czy jest zespolony z czujnikiem poziomu oleju w misce olejowej. Dziwne że czujnik by padł tak odrazu, ma ktoś schemat wiązki,lub wie jak sprawdzić przewody?
-
Witam, posiadam navi fis. Dostępne są polskie mapy(niekoniecznie musi być po polsku, tylko zeby mapa polska była)?
-
Problem rozwiązany po wyczyszczeniu geometrii turbiny. LOG
-
Dynamicznie (Grupowo): 001 + 004 LOG 003 + 011 LOG 011 + 010 LOG 003 + 008 + 011 LOG Log nastawy podstawowej oraz dynamiczny dla grupy 011. (jak zjedziecie niżej to macie drugi) LOG Log dynamiczny dla grupy 010. LOG Log dynamiczny dla grupy 008. LOG Log statyczny,nastawy podstawowej oraz dynamiczny dla grupy 004. LOG Log nastawy podstawowej oraz dynamiczny dla grupy 003. LOG Log statyczny oraz dynamiczny dla grupy 001. LOG Log statyczny dla grupy 023. LOG Log statyczny dla grupy 018. LOG Log statyczny dla grupy 013. LOG Mam nadzieję że to wszystkie potrzebne logi ;D Pomiar dokonywany przy ciśnieniu w oponach 2 bary i na w miarę równej drodze. Pozdrawiam
-
Witam, jaka może być przyczyna przeładowywania turbiny? Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia, dwa dni było barrrdzo dobrze i teraz znowu notlauf ;/
-
Wydaje mi się że jest ok. Narazie błędów żadnych nie wypluwa więc jestem zadowolony? Jedyna rzecz która mnie zastanawia to fakt gwizdania turbiny po czyszczeniu egr?