Rbk2k7

Pasjonat
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Rbk2k7

    Informacje

    • Imię
      Kuba
    • Lokalizacja
      Bielsko-Biała

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG
    1. Rbk2k7

      blad poszedl za cewka takze tak obstawialem bo 3 byly nowe 1 stara i to wlasnie ona padła jesli dobrze rozumiem ze 2 cylinder to ten od przodu liczac a co do cisnienia na turbie to blowoff za duzo upuszcza bedzie likwidowany i zostanie seria
    2. Witajcie po nocy odpalilm auto i pojechalem do pracy ok 4 km po zaparkowaniu zauwazylem ze cos szarpie ale poszedlem do pracy po wyjsciu problem sie nasilil zaczął mrugac check trzesie autem całym i falują obroty na dodatek chodzi jak traktor obstawiam cewke a logi takie mi pokazało: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16683 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0299 - 002 - Please Register/Activate 17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1103 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17834 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1426 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent 17947 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1539 - 004 - Please Register/Activate 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Tutaj pierwsze błedy po skasowaniu powyższych 4 Faults Found: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 001 - Please Register/Activate 16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0303 - 001 - Please Register/Activate 17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit P1426 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent
    3. Rbk2k7

      Dzięki za pomoc mogę zacząć szukać w miarę dobrego egzemplarza do założenia
    4. Rbk2k7

      Witam mam następujący problem od jakiegoś czasu z okolic skrzyni dobiega dziwny odgłos coś na podobieństwo grzechotki metalowej sutki/puki. Przy przyśpieszaniu odgłos się nasila proporcjonalnie do obrotów i przy obciążeniach przyśpieszanie/hamowanie biegami . Dodam że przy jeździe np. przyspieszam i wciskam sprzęgło dźwięk znika. Auto było u mechanika stwierdził przegub wew została wymieniona cała pół oś. Problem nie ustał po kolejnej diagnozie stwierdził satelity (na dodatek po upuszczeniu trochę oleju były opiłki). Czy diagnoza mechanika jest prawidłowa czy może być to coś innego? Chciał bym się doinformowac przed szukaniem nowej skrzyni i czy w ogóle będzie taka potrzeba. Pozdrawiam liczę na waszą pomoc
    5. Witam was serdecznie kupilem samochód już po swapie lecz zderzak tylni został z jednym wycięciem na rure obecna rura nie posiada kata i drze się nie do wytrzymania. Pierwsza przyczyna do zmiany wydechu to buczenie w kabinie podczas jazdy nie da się rozmawiać oraz zbliżający się przegląd. Pytanie mam następujące czy ori wydech z 2.0 alt pociągnie 1.8t bo chciał bym to zrobić szybko bez rzeźbienia. Oczywiście ori z katem lub jaka kolwiek pucha żeby się nie doczepili na przeglądzie. Podsumowując: Czy ori wydech 2.0ALT jedna rura jest wystarczający do zbliżenia/zastąpienia dwu rurki z 1.8t
    6. Witam serdecznie kupiłem audi a4 b6 2.0 benzyna Małysza lecz był przeprowadzony swap na 1.8 t 163 km. Sprężarka klimy prawdopodobnie jest z dwu litrowego lecz mocowanie interculera już z 1.8 t i przewody klimatyzacji były naginane i są nie szczelne jakie przewody podejdą pod taki zestaw z 1.8t czy 2.0 ? Czy nie ma różnicy ? Licze na pomocne odpowiedzi z góry dzieki Edit. Problem tkwi w tym że aktualnie przewody maja zamazane oznaczenia
    7. Witam serdecznie kupiłem audi a4 b6 2.0 benzyna Małysza lecz był przeprowadzony swap na 1.8 t 163 km. Sprężarka klimy prawdopodobnie jest z dwu litrowego lecz mocowanie interculera już z 1.8 t i przewody klimatyzacji były naginane i są nie szczelne jakie przewody podejdą pod taki zestaw z 1.8t czy 2.0 ? Czy nie ma różnicy ? Licze na pomocne odpowiedzi z góry dzieki Edit. Problem tkwi w tym że aktualnie przewody maja zamazane oznaczenia