Jump to content
IGNORED

mrugajacy check szarpi i faluja obroty 1.8t


Rbk2k7
 Share

Recommended Posts

Witajcie po nocy odpalilm auto i pojechalem do pracy ok 4 km po zaparkowaniu zauwazylem ze cos szarpie ale poszedlem do pracy po wyjsciu problem sie nasilil zaczął mrugac check trzesie autem całym i falują obroty na dodatek chodzi jak traktor obstawiam cewke a logi takie mi pokazało:

17698 -  Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small
        P1290 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
16683 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0299 - 002 - Please Register/Activate
17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1103 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent
16804 -  Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 002 -  Lower Limit Exceeded
17834 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1426 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent
17947 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1539 - 004 - Please Register/Activate
16497 -  Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
        P0113 - 002 -  Lower Limit Exceeded - Intermittent
---------------------------------------------------------------------------
 

Tutaj pierwsze błedy po skasowaniu powyższych


4 Faults Found:
16683 -  Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
        P0299 - 002 -  Lower Limit Exceeded
16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0300 - 001 - Please Register/Activate
16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0303 - 001 - Please Register/Activate
17834 -  EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
        P1426 - 004 -  No Signal/Communication - Intermittent

Link to comment
Share on other sites

Wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, nieszczelność w układzie evap najprawdopodobniej, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia.

Co do turbo to przyda się log 115+118. Do tego zacznij od sprawdzenia układu evap. Zamień cewkę na cylindrze co wypada zapłon i sprawdź czy błąd pójdzie za tą cewką.

Link to comment
Share on other sites

blad poszedl za cewka takze tak obstawialem bo 3 byly nowe 1 stara i to wlasnie ona padła jesli dobrze rozumiem ze 2 cylinder to ten od przodu liczac a co do cisnienia na turbie to blowoff za duzo upuszcza bedzie likwidowany i zostanie seria

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...