Rbk2k7 0 Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 Witajcie po nocy odpalilm auto i pojechalem do pracy ok 4 km po zaparkowaniu zauwazylem ze cos szarpie ale poszedlem do pracy po wyjsciu problem sie nasilil zaczął mrugac check trzesie autem całym i falują obroty na dodatek chodzi jak traktor obstawiam cewke a logi takie mi pokazało: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16683 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0299 - 002 - Please Register/Activate 17511 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1103 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17834 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1426 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent 17947 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1539 - 004 - Please Register/Activate 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High P0113 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- Tutaj pierwsze błedy po skasowaniu powyższych 4 Faults Found: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 001 - Please Register/Activate 16687 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0303 - 001 - Please Register/Activate 17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit P1426 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 763 Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 Wypadanie zapłonu na 3 cylindrze, nieszczelność w układzie evap najprawdopodobniej, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia. Co do turbo to przyda się log 115+118. Do tego zacznij od sprawdzenia układu evap. Zamień cewkę na cylindrze co wypada zapłon i sprawdź czy błąd pójdzie za tą cewką. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rbk2k7 0 Posted November 23, 2018 Author Share Posted November 23, 2018 blad poszedl za cewka takze tak obstawialem bo 3 byly nowe 1 stara i to wlasnie ona padła jesli dobrze rozumiem ze 2 cylinder to ten od przodu liczac a co do cisnienia na turbie to blowoff za duzo upuszcza bedzie likwidowany i zostanie seria Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now