Skocz do zawartości

blazejpoland

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O blazejpoland

Informacje

  • Imię
    Blazej
  • Miasto
    M

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dobry, Grzebania było trochę, ale okazało się, że za buczenie odpowiadają przewody paliwowe - jeden z nich wpadał w drgania i "rezonował" o górną część baku. Wystarczyło, że spiąłem przewody ze sobą i nagle jest 60% ciszej. Ale niedługo po odkryciu tej sprawy zdarzyła się inna rzecz - nie wiem czy nie powiązana. Silnik ma ciągłe podciśnienie i zasysa powietrze z wlewu oleju i bagnetu - mechanik już tydzień z tym walczy, ale na ten moment powiedział, że "planuje się poddać". Wymienił już kilka zaworków, sprawdził odmę, wszystko jest niby ok. Jeśli ktoś ma jakieś wskazówki to będę wdzięczny za pomoc. Dzięki i pozdrawiam
  2. Hej, Dołączam się do tematu. U mnie problem wygląda bardzo podobnie do tego co napisane powyżej - przede wszystkim chodzi o buczenie. Sprawdzałem nawet stetoskopem i wibracje są odczuwalne na filtrze paliwa i całym zbiorniku paliwa. Dźwięk pojawia się bardzo losowo, ale z czasem coraz częściej. Dodam jeszcze jedną zaobserwowaną ciekawostkę - jestem w stanie uciszyć go na kilka sekund np. Naciskając przycisk zamykania szyby przy zamkniętych oknach. Jeśli ktoś rozwiązał już ten problem to będę wdzięczny za każde info, a na ten moment dzięki za dotychczasowe wskazówki, spróbuję poszperać coś więcej w temacie układ odpowietrzania paliwa i filtra węglowego. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...