CULTUS3
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O CULTUS3
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Luboń
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BWA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Na pasku był przestawiony. Teraz się wszystko ładnie pokrywa, ładnie odpala i ładnie ciągnie od dołu
-
Problem rozwiązany już jakiś czas temu, ale wypada napisać co było nie tak . Ciężko chyba w tych czasach o mechanika z prawdziwego zdarzenia i chyba najlepiej robić wszystko samemu. 2 różnych mechaników i nawet rozrządu dobrze sprawdzić nie umieją. Okazało się że jest przestawiony o 2 ząbki. Ciekawe że nie sypało żadnymi błędami. Sam rozebrałem, ustawiłem i teraz wszystko chodzi jak należy i teraz nic nie przerywa, odpala ładnie i moc ma już z dołu. Dziękuję wszystkim za pomoc.
-
Turbo generalnie wymieniłem. Wstaje szybciej bo teraz mam moc już przy ok 2500 i po odpięciu n75 w moment wpada w tryb awaryjny i ogranicza moc. Wyszło że ma już delikatny luz wzdłużny więc i tak prędzej czy później musiał bym ją wymienić. Od ilu obrotów powinienem czuć działanie turba? Tak jak w dieslu od ok 2k obrotów? Zastanawiam się czy czasem n75 pomimo sprawności elektrycznej nie przepuszcza ciśnienia na wg. Jak sprawdzałem wymontowany to niby szczelny no ale płuca takiego ciśnienia nie dadzą.
-
-
No i szczelność sprawdzona. Dolot szczelny od samego turbo po samą przepustnice. Chyba zostaje tylko turbo bo nic innego już nie ma.
-
Jako że moja turbina jest na spinke A nie opaskę to zrobiłem sobie coś takiego. W czwartek dopiero znajdę czas na sprawdzenie.
-
Widzę że robiłeś z rur PP. dobry patent. Od strony kolektora ssącego to gdzieś czytałem że puszkę np po farbie wkładają, byle wymiar się zgadzał i szczelnie było. A od turbo to myślę że coś w instalacyjnym dobiorę, pistolet do pompowania kół też mam. Jak się wyrobię to jutro ogarnę. Dzięki za pomysł
-
Zrobiłem 2 razy http://vaglogi.pl/log-002_033_ZW3D1.html http://vaglogi.pl/log-002_033_zj9B8d.html
-
to najlepiej żeby było z wentylkiem, a manometr mam przy pistolecie do pompowania kół. Chyba że gdzieś w sklepie dostane z małą skalą to będzie lepiej widać. Logi: statyczne http://vaglogi.pl/log-033_002_8KJ1Ea.html dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_Kfzmpw.html http://vaglogi.pl/log-033_xq4sc5E.html
-
Dolot sprawdziłem demontując wszystkie przewody i oglądałem czy nie ma żadnych pęknięć. Sprawdzałem jak siedzą uszczelki i czy spinki dobrze trzymają. Nie sprawdziłem samego ic bo jak pisałem wcześniej nie miałem pomysłu jak. Może odłącze rurę przy przepustnicy, zatkam ją czymś i z drugiej strony też na przytkanej końcówce spróbuje napełnić układ z kompresora i może usłyszę czy gdzieś ucieka powietrze?
-
No odma wymieniona na nową, ostatnie wydanie niby poprawione. Musiałem jeszcze wymienić ten wężyk od odmy co idzie pod kolektor ssący bo był pęknięty. Wszystko kupione w aso. Na wolnych co jakiś czas tak jakby wypadł zapłon. Ale komputer nic nie zarejestrował. Wymieniłem jeszcze zawór odpowietrzania zbiornika bo przepuszczał i był strasznie głośny. Jutro zrobię te logi. Obstawiałem nawet pompę w zbiorniku bo było ja słychać ale wymiana też nic nie pomogła. Pompa wysokiego ciśnienia podmieniona na sprawną (szklanka ok) też nic nie dało. Cewki podmieniona, świece wymienione. Normalnie ręce opadają
-
W tak ok 30szt losowo wybranych dziurek ze spokojem weszły 2 włosy z kabla do samego końca. Ani jedna nie była zatkana
-
Jak szczelnie zatkam rurę co idzie w stronę wydechu i dam powietrze z kompresora to bez problemu wylatuje przez katy.
-
No to wyciągiem i wychodzi na to że mam 2 katalizatory. Czy idzie wizualnie stwierdzić czy są zapchane? Światła nie da się przez nie przepuścić bo nie ma fizycznie takich możliwości.
-