Jump to content

Patryk619

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Patryk619

Informacje

  • First name
    Patryk
  • Location
    Nowy Dwor Mazowiecki

Car

  • Car model
    A3 8L
  • Car body
    Hatchback
  • Year of production
    1986
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ARZ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG
  1. Tak wtryski 320 są, całe auto jest seryjne.
  2. Tak przeplywka nowa Bosch zakladana gdzieś na początku roku.
  3. Wkład pompy wymieniony, bez zmian. Są momenty że ciągnie dobrze do samego końca, np na drugim biegu, a na trójce po przekroczeniu 5100 obrotow słabnie i w tym momencie czasy wtryskow idą do 23-25 ms. Macie jeszcze jakieś pomysły? Wtryskiwacze sie kończą już przy tym programie? Na dniach wgram serie program i zobacze jak to będzie wyglądało na serii.
  4. Tak więc sprawdziłem jeszcze raz szczelność dolotu, dmuchnalem niecały 1 bar no i nic nie wyszło, niby szczelne. A korekty krótkoterminowe na benzynie na obrotach jalowych praktycznie cały czas stoją na +10% co właśnie wskazuje na jakąś nieszczelnosc gdzieś. Ja już rozkładam ręce, dziś jeszcze chyba wymienię wkład tej pompy bo niestety nie mam jak sprawdzić ciśnienia paliwa.
  5. Tak filtr paliwa zmieniany we wrześniu. DV już 10 razy ogladalem, wciskam tloczek, zatykam palcem krociec, puszczam, tloczek lekko opada, puszczam krociec opada do końca, wiec jest sprawny. Czyli bardziej tu jest problem z paliwem aniżeli z jakąś nieszczelnoscią?
  6. Tak logi na benzynie. Dopóki benzyn ly nie ogarnę to gazu nie ruszam. Turbo w ARZ seryjnie to K03-026, ale ja mam założone K03-052. Co do pompy to mam oryginał VDO 100% sprawny który niepotrzebnie właśnie wymienialem, w sobote podmienie i zobaczę.
  7. Czesc wszystkim, może wy coś podpowiecie bo mi juz ręce opadają. Tak jak w temacie autko a3 8l 1.8T ARZ po programie. Wkleje najpierw logi jak to wyglądało gdy wszystko było ok: http://vaglogi.pl/log-003_020_87YaN.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1mU7s1l.html http://vaglogi.pl/log-115_118_gZI1ggs.html Autko śmigało i po jakimś czasie coś się zaczęło dziać dziwnego, slychac wyraźnie swist turbo, a gdy turbo jest w peaku to słychać też takie jakby metaliczne grzechotanie ale to tylko przez jakies 2 sekundy. Ponadto przy odejmowaniu gazu slychsc bardzo głośno upust powietrza (mam nagrane filmiki jakby co). No i jak widać na logach poniżej wtryskiwacze pętla już od 5300 obrotów, a dziś tak na szybko sprawdziłem obdeleven to pętlą już od 5100 co jest dla mnie lekkim szokiem. Jeżdżąc normalnie korekty długoterminowe utrzymują sie w granicach od +5% do +3%, krótkie przy przyspieszaniu też idą bardziej na plus. Rok temu wkład pompy wymieniony na Pierburg, mogła paść? Ale w takim razie jak to się ma do tego że turbo zaczęło być słychać głośniej.. Co do testu szczelności to robiłem i raczej nic nie wyszło, bylo słychać bulgotanie oleju w misce i tyle, ale nie wiem czy dalem odpowiednie cisnienie bo miałem zepsuty wskaźnik, jutro sprawdzę jeszcze raz i zapodam 1 bar w dolot. Auto ogólnie jezdzi plynnie ma moc, ale czuc ze brakuje jakby pary na wyzszych obrotach. DV sprawne, n75 sprawne, przeplywka nowa, jeśli o czymś zapomniałem to dopisze. No i logi jak to teraz wygląda: http://vaglogi.pl/log-003_020_L8pwh.html http://vaglogi.pl/log-002_033_7G3mp0.html http://vaglogi.pl/log-115_118_D5kE2R.html
  8. Ja polecam forumowego kolegę Łukasz13. Ogarnął mi program w A3 8L 1.8t, oraz ogarnął wylaczenie sondy w S3 mojego kolegi. Wszystko zdalnie, rzeczowo i w dobrej kasie. Zawsze również podpowie co może być nie tak z autem. Polecam, napewno jeszcze nie raz skorzystam z jego usług.
×
×
  • Create New...