Skocz do zawartości

3ugatt1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 3ugatt1

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kamieńsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 3ugatt1

0

Reputacja

  1. Za bardzo zjechany jest już ten korek. To jest m16, później próbowałem nabić m18 i tak się ślizga. To co pokazałem na zdjęciu to jest jakaś zębatka plastikowa w otwór włożyłem tam 10cm wężyka coś później blokuje dalej się nie da, niby wężyk ubrudzony jakimś olejem, tylko ciemny bardzo.
  2. Ten korek jest aluminiowy, musiałbym szukać spawacza. Myślałem wlać przez to katalogowo ile powinno wejść świeżego oleju
  3. Cześć, chciałem wymienić olej w skrzyni biegów lecz niestety korek wlewowy nie chciał się wykręcić i jest wyrobiony, próbowałem większą gwiazdkę nabić niestety też nie idzie. Pytanie czy mogę odkręcić ta rzecz (obrazek) i wlać przez to olej? Znajduje się to po drugiej stronie, wyżej.
  4. Mi się znowu wydaje, że w moim przypadku to czujnik położenia wału ale niech się ktoś wypowie co się zna
  5. Witam, tak jak w tytule. Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem, raz pali od dotyku a raz dłużej i z taką jakby przerwą(zacięciem). Podczas jazdy nigdy nic się nie dzieje, nie przerywa itp. Od tygodnia samochód stoi, rozrusznik kręci nie odpala. W środku czuć benzyną po dłuższym kręceniu rozrusznikiem. Wymienione zostały: świece, czujnik temp. cieczy(zielony). Akumulator 7 lat, sprawdzany w dwóch sklepach jest OK można jeździć jeszcze. Filtr paliwa wymieniony Podpiąłem komputer wynik w załączniku. Audi a4 b6 2.0alt LPG
  6. Cewki są ok. Właśnie o to chodzi, że jak odpali mogę zrobić 200km na raz i nic się nie dzieje. Problem jest raz na jakiś czas przy odpalaniu.
  7. Witam, tak jak w temacie. Zazwyczaj samochód odpala bez problemu lecz czasami ma taki dzień, że nie chce odpalić. Rozrusznik kręci jak się należy i nic. Zazwyczaj i tak odpala tylko po długim kręceniu, po czym wyskakują żółte kontrolki ESP i EPC. Po dłuższej jeździe gasną. Dodam, że samochód podczas jazdy, nie przerywa. Akumulator jest ok, świece wymienione NGK, czujnik temperatury płynu (zielony)wymieniony, filtr paliwa wymieniony. Proszę o odpowiedź i pozdrawiam. Ps. Po podpięciu pod komputer brak błędów.
  8. Zacznę może od czujnika ABS, ktoś wie jaki jest numer katalogowy? a4 b6 2.0alt 2002
  9. Witam, tak jak w temacie. Od jakiegoś czasu wyskakują mi dwie żółte kontrolki ABS i ESP. Pojawią się raz na jakiś czas i gasną dopiero po zgaszeniu silnika. Co może być przyczyną problemu?
  10. Zamówiłem już przekaźnik z kostką czekam na przesyłkę i lutowanie. Widać, że musiała tam długo woda stać. Wystarczy teraz tylko te kanały wyczyścić odprowadzające wodę tak?
  11. Sprawdziłem dzisiaj i faktycznie, przekaźnik z wtyczką skorodowany. Co do przekaźnika jest łatwo dostępny, problem będzie tylko z zamówieniem wtyczki, nie znalazłem, żadnego numeru serii.
  12. Witam, problem polega na tym, gdy zgasze silnik, zamknę samochód, wentylator załącza się i chodzi do momentu, gdy akumulator się rozładuje. Elektryk samochodowy, podpiął pod komputer stwierdził, że moduł sterujący wentylatorem do wymiany, część wymienił lecz problem nadal został. Proszę o pomoc co to może być
  13. Witam, potrzebuję wymienić jeden przewód gumowy, który ewidentnie syczy, niestety nie wiem jak się nazywa ten przewód. Proszę o pomoc, załączam obrazek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...