Skocz do zawartości

toku87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O toku87

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Złotoryja

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia toku87

1

Reputacja

  1. Nie, nie. Nic nie było robione. Zamawiam sondę, to nie majątek i dam znać po wymianie. Jeszcze raz wielkie dzięki
  2. Krótką rundę zrobiłem. Skoro mówisz , że to sonda to nic tylko wymienić. Dzięki za pomoc!
  3. Tak na 100% ? Szukałem przyczyny gdzieś głębiej, bo rzeczywiście myślałem, że po odłączeniu sondy powinien odrazu wyskoczyć check, a tak się nie dzieje. Myślałem, że jak sonda padnie to pod OBD będą złe odczyty albo 0 A nie brak łączności.
  4. Witam, od jakiegoś czasu cyklicznie pojawia mi się błąd P0130. Nie mam VAG-a do diagnostyki, jedynie moduł na bluetooth, ale to wystarczyło do odczytania błędu i dojścia do pewnych wniosków. Wchodząc w kanał odczyty pierwszej sondy lambda nie mam żadnego odczytu, jakby brak jakiegokolwiek połączenia, druga sonda normalnie wskazuje wartości. Pojechałem do mechanika, stwierdził, że tutaj trzeba dobrego elektronika, bo stwierdził, że po odpięciu wtyku sondy liczył na pokazanie się błędu np. od grzałki, skoro sonda odłączona, a nic nie wyskoczyło. Po skasowaniu błędu, pojawia się po przejechaniu 100 - 200 km, nie ma reguły. Auto jeździ na LPG, ale na Pb sytuacja jest taka sama. Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją, może coś podpowiedzieć lub doradzić. Chętnie nawet oddam auto w polecone ręce gdzieś we Wrocławiu lub okolicy. Z góry dziękuję za sugestie i pomoc. Pozdrawiam
  5. Dziękuję bardzo za pomoc, dokładnie chodzi o wąż nr 17. Jestem wdzięczny !!!
  6. Witam, mam problem z podciekającym wężem (instalacja LPG, trójnik, dojście do reduktora), przewód od gazownika jest ok, natomiast mój jest już stwardniały, muszę go wymienić, bo przecieka na opaskach. Czy mógłby mi ktoś pomóc w zlokalizowaniu numeru tego węża ? Silnik 1.8t BFB. Może ma ktoś ET-ke, jest to wąż odchodzący od magistrali wodnej (nad kolektorem, na prawo) i idący podobno do chłodniczki oleju. Jest tam tak ciasno, że nie mam szans zczytać jakiegokolwiek symbolu. Ewentualnie, może ktoś ma na sprzedaż taki wąż w przyzwoitym stanie ?? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
  7. Witam, czy możecie polecić mi kogoś w temacie z okolic Wrocławia (może ogólnie Dolny śląsk), kto jest w stanie usunąć mi 2 sondę z ECU ?? Mam wstawiony hucznie nazwany "emulator kątowy", który nic nie pomaga i chciałbym się zająć wiecznym checkiem. Silnik BFB. Być może jest ktoś na forum, kto się tym zajmuje profesjonalnie ?? Z góry dzięki za sugestie i pomoc. Pozdrawiam
  8. Naczytałem się trochę w tym temacie, nie wiem czy kupować seryjny zestaw SACHS ? Czy robić jakąś podmiankę na komplet od AWX ? Dodam, że mam skrzynię 5-biegową. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  9. Dziękuję bardzo za sugestie i pomoc. Zapewne zrobię tak, że oddam do mechanika, niech zrzuci skrzynie i oceni, choć wstępnie już ustawiam się na wymianę kompletu tarcza + dwumas. Teraz tylko pytanie, na co wymienić ? Czy ktoś z forum może coś zasugerować ? SACHS ?LUK ? Może ktoś sprzedaje części i chciałby coś doradzić i zarobić ? 1.8t BFB bez quattro
  10. Witam wszystkich, chciałbym prosić o poradę. Moje Audi a4 1.8t BFB (przebieg 230 tys) ogólnie jeździ bezproblemowi, natomiast mogę stwierdzić, że sprzęgło powoli się kończy, bierze już od góry więc zbieram się do wymiany. Mam natomiast jeden objaw, po dłuższej jeździe, a zwłaszcza po miejskiej jeździe, gdzie sprzęgło jest już "wymęczone" pojawiają się lekkie drgania podczas ruszania. I teraz pytanie, czy to objaw rozgrzanego, kończącego się sprzęgła czy jednak dwumas też można zakwalifikować do wymiany ? Nie mam jakiś niepokojących drgań podczas użytkowania, jedynie do czego mógłbym się przyczepić, to że jak wcisnę sprzęgło do końca, pojawia się delikatny postuk ze skrzyni, nie jest to jakieś mocne walenie, ale sam nie wiem czy to może być objaw przy zużytym już łożysku oporowym czy jednak trzeba dołożyć 1000 zł i wymienić też dwumas ?? Macie może jakieś doświadczenia ?? Sugestie, porady ? Będę bardzo wdzięczny. Dzięki bardzo i pozdrawiam !!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...