
piotrek1993
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O piotrek1993

Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Stryszawa
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jedyne co widze to turbo.... do sprawdzenia dv goraca strona turbo i kolektor wydechowy sprawdz go dokladnie bo przerabialem podobny temat u siebie;) i byl pekniety miedzy srubami mocujacymi turbo plus uwalone byly 3 szpilik od kolektora przy 4 cylindrze udalo sie bez sciagania glowicy to ogarnac na szczescie
-
?moj błąd fakt to spalanie stukowe...
-
logi robiłeś na lpg czy pb?
-
a i jeszcze jedno widać tu korekty z rozrządu:) kiedy robiłeś łańcuch miedzy wałkami i napinacz?:) jaki wg jest przebieg auta? i czy po odpaleniu rano słychać spod maski rzężenie łańcucha przez kilka sekund?
-
no tak faktycznie po obciążeniu widać ze pedał w podłodze na początku nie był:) ale i tak przy 3krpm chce zbyt mało doładowania o 0.1bar ale to może temu że wtryski nie wydalają i komp specjalnie nie pozwala na wieksze doładowanie
-
turbo moze i wstaje tak jak powinno ale komputer żąda zbyt małego doładowania:) lub podczas logów gaz nie był w podłodze... w dolnej partii obrotów powinien żądać nawet 0,7 bara a tu jest żądane ledwo 0,5-04 tak jak kolega wyżej zająłbym sie raczej układem paliwowym
-
Udało sie rozwiązać problem?:) jeśli nie to zacznij od poprawnego wykonania logów.... po pierwsze skasuj błedy silnika po drugie wyłacz wszystkie odbiorniki prądu podczas logów(klima,navi, coś wpiete w zapalniczke itd.) po trzecie logi robimy na 3 biegu od 1500-do6500 obrotów z gazem w podłodze(wiem że ciężko o tyle miejsca na drodze ale to da czysty obraz tego co sie dzieję w silniku.
-
Dla potomnych? problemem okazal sie pekniety kolektor wydechowy miedzy śrubami trzymajacymi turbo jesli mamy slabe doladowanie i wysokie korekty z sondy wskazujące uboga mieszanke czyli korekty dodatnie to wlasnie tam nalezy szukac problemu;)
-
ezektor wymieniony turbo troche lepiej wstaje ale szału dalej nie ma... wie ktoś może jak dokladnie powinien byc sterowany n249? albo jak go sprawdzic vagiem lub w jakis inny sposob?
-
witam ponownie, Zrobiłem test szczelności dolotu przed przepustnica i nigdzie nie widać lub slychać nieszczelności. Dodatkowo sprawdziłem dvke i działa ok n75 również jest sprawny. Później zrobiłem jeszcze ten sam test ale z założonym wężem na kolektor i okazało się że mam sporą nieszczelność na ezektorze. Nasuwa mi się pytanie... jeśli on steruje podciśnieniem lub w tym uczestniczy to możliwe że ta nieszczelność powoduje tak późne wstawanie turbiny? pytam bo szkoda mi wyrzucić nastepne 100zł w błoto na wymiane czegoś co nie przywróci osiągów silnika.
-
W poniedziałek zrobię test i podzielę się wynikami bo dzisiaj już nie dostanę potrzebnych do tego gratów zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz dzisiaj podczas przejazdu temperatura w dolocie nie wchodziła poniżej 35 stopni a dobijala nawet do 48 od 1500- 6500 rpm A temperatura na zewnątrz wynosiła około 20 stopni...
-
najlepsze ze po odpieciu przepływki auto jezdzi tak samo....
-
witam poniżej logi z kanałów 091 093 090 http://vaglogi.pl/log-091_093_090_xu9Kyeq.html
-
Soul turbo mam świeżo po regeneracji ( pewnie nawet nie potrzebnej) no ale to już trudno.... więc z grucha nie powinno być problemu... szczelność i dvke dziś po południu sprawdzę
-
Jutro zrobię te logi i wrzucę do tego dvke sprawdzę może ona tak turbo zmula bo zrzuca ciągle cisnienie.... a jest jakis sposob na sprawdzenie n75 ?