Skocz do zawartości

piotrek1993

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O piotrek1993

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Stryszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jedyne co widze to turbo.... do sprawdzenia dv goraca strona turbo i kolektor wydechowy sprawdz go dokladnie bo przerabialem podobny temat u siebie;) i byl pekniety miedzy srubami mocujacymi turbo plus uwalone byly 3 szpilik od kolektora przy 4 cylindrze udalo sie bez sciagania glowicy to ogarnac na szczescie
  2. ?moj błąd fakt to spalanie stukowe...
  3. logi robiłeś na lpg czy pb?
  4. a i jeszcze jedno widać tu korekty z rozrządu:) kiedy robiłeś łańcuch miedzy wałkami i napinacz?:) jaki wg jest przebieg auta? i czy po odpaleniu rano słychać spod maski rzężenie łańcucha przez kilka sekund?
  5. no tak faktycznie po obciążeniu widać ze pedał w podłodze na początku nie był:) ale i tak przy 3krpm chce zbyt mało doładowania o 0.1bar ale to może temu że wtryski nie wydalają i komp specjalnie nie pozwala na wieksze doładowanie
  6. turbo moze i wstaje tak jak powinno ale komputer żąda zbyt małego doładowania:) lub podczas logów gaz nie był w podłodze... w dolnej partii obrotów powinien żądać nawet 0,7 bara a tu jest żądane ledwo 0,5-04 tak jak kolega wyżej zająłbym sie raczej układem paliwowym
  7. Udało sie rozwiązać problem?:) jeśli nie to zacznij od poprawnego wykonania logów.... po pierwsze skasuj błedy silnika po drugie wyłacz wszystkie odbiorniki prądu podczas logów(klima,navi, coś wpiete w zapalniczke itd.) po trzecie logi robimy na 3 biegu od 1500-do6500 obrotów z gazem w podłodze(wiem że ciężko o tyle miejsca na drodze ale to da czysty obraz tego co sie dzieję w silniku.
  8. Dla potomnych? problemem okazal sie pekniety kolektor wydechowy miedzy śrubami trzymajacymi turbo jesli mamy slabe doladowanie i wysokie korekty z sondy wskazujące uboga mieszanke czyli korekty dodatnie to wlasnie tam nalezy szukac problemu;)
  9. ezektor wymieniony turbo troche lepiej wstaje ale szału dalej nie ma... wie ktoś może jak dokladnie powinien byc sterowany n249? albo jak go sprawdzic vagiem lub w jakis inny sposob?
  10. witam ponownie, Zrobiłem test szczelności dolotu przed przepustnica i nigdzie nie widać lub slychać nieszczelności. Dodatkowo sprawdziłem dvke i działa ok n75 również jest sprawny. Później zrobiłem jeszcze ten sam test ale z założonym wężem na kolektor i okazało się że mam sporą nieszczelność na ezektorze. Nasuwa mi się pytanie... jeśli on steruje podciśnieniem lub w tym uczestniczy to możliwe że ta nieszczelność powoduje tak późne wstawanie turbiny? pytam bo szkoda mi wyrzucić nastepne 100zł w błoto na wymiane czegoś co nie przywróci osiągów silnika.
  11. W poniedziałek zrobię test i podzielę się wynikami bo dzisiaj już nie dostanę potrzebnych do tego gratów zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz dzisiaj podczas przejazdu temperatura w dolocie nie wchodziła poniżej 35 stopni a dobijala nawet do 48 od 1500- 6500 rpm A temperatura na zewnątrz wynosiła około 20 stopni...
  12. najlepsze ze po odpieciu przepływki auto jezdzi tak samo....
  13. witam poniżej logi z kanałów 091 093 090 http://vaglogi.pl/log-091_093_090_xu9Kyeq.html
  14. Soul turbo mam świeżo po regeneracji ( pewnie nawet nie potrzebnej) no ale to już trudno.... więc z grucha nie powinno być problemu... szczelność i dvke dziś po południu sprawdzę
  15. Jutro zrobię te logi i wrzucę do tego dvke sprawdzę może ona tak turbo zmula bo zrzuca ciągle cisnienie.... a jest jakis sposob na sprawdzenie n75 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...