-
Postów
35 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Krzychududi

Informacje
-
Imię
Krzysiek
-
Miasto
Szczecin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Krzychududi zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam, Mam taki problem że od weekendu auto mam problem z rozruchem, myślałem że to akumulator, ale ladowalem to wczoraj cały dzień prostownikiem, dzisiaj rano próbuje go odpalić i znowu nie kręci. Czy może miał ktoś taka sytuację? Akumulator ma ok. 2 lat
-
Witam, Otóż po umyciu auta ostatnim razem napotkalem ognisko rdzy na owych drzwiach. Moje pytanie brzmi czy może miał ktoś już taki przypadek, może rdza nie postepowala dalej i czy jakoś to zakonserwowal w pojedynkę, czy może bez blacharza/ lakiernika się nie obejdzie? Pozdrawiam.
-
Witam, otóż dzisiaj w trasie chciałem umyć przednią szybę, po wciśnięciu manetki, wycieraczki poszły 10 cm do góry i stanęły, po chwili ruszyły się 1 cm w dół. W momencie w którym włączyłem najwyższy bieg wycieraczek, sytuacja się powtórzyła 10 cm do góry i 1 cm do dolu. W deszczu kilka miesięcy temu pracowały normalnie, przy porannej rosie jak próbowałem przetrzeć szybę, widać że miały spore trudności. Bardzo prosze o pomoc, Czy to może być silnik wycieraczek, coś na stykach czy jeszcze coś innego? Pozdrawiam serdecznie.
-
Drugi też jest związany z przepływomierzem z tego co zdołała ustalić. Przepływomierz nowy ale wadliwy, czekam ma reklamację. Słyszałem też że można wyczyścić stary jakimś środkiem, to coś pomaga, ktoś próbował już?
-
Dzisiaj po około miesiącu zrobiłem skan i oto co mi wyskoczyło: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 04 July 2018, 17:54:41:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 77631 VCID: EEAFCDBBB98F 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent O co może w tym chodzić? cche zaznaczyć ze przy zawracaniu na chwile zapaliła sie kontrolka esp, i troche na jałowyum zaczął falowac obrotami. o co może chodzić? Bo wymieniać wszystkie elementy po kolei nie ogarnę z kasą... Pozdrawiam.
-
Ktoś coś??
-
Nie, nic nic nie ruszalem przy odmie, dodam że czasem przy przyspieszeniu podszarpuje, ale też nie zawsze, od niskich obrotów do 2.5 tyś na 2 i 3 biegu
-
Witam, Błędy poki co się nie pokazują, jednakże martwi mnie coś innego, auto na biegu jalowym dodaje sobie samo gazu na rozgrzanym silniku. Takie falowanie obrotow trwa ok. 10 sek i ustaje. Do tego mam 3/4 baku a zasięg wynosi 450 km. Czy to objawy sondy? Z tych logów zamieszczonych wyżej coś wynika? Proszę o pomoc, pozdrawiam.
-
Poki co nie, ale też nie za dużo jeździłem zrobiłem jakieś 100 km
-
Tak, boshowska właśnie, jeździ że mną od 2 tygodni około. Czyli z przepływomierze wszystko wporzadku? Ciśnienie sprawdzę na dniach
-
ok, udało mi sie ogarnąć logi Tu są razem dynamiczne i statyczne: http://vaglogi.pl/log-032_033_002_c9Egr9.html a tu tylko statyczne: http://vaglogi.pl/log-020_091_003_mZAvh50.html http://vaglogi.pl/log-130_131_134_QOwO5X2.html Bardzo proszę o pomoc, bardziej doświadczonych kolegów.
-
Ok, dzięki wielkie
-
Rozumiem, a które grupy logować?
-
Witam, Przed kilkoma tygodniami kupię audi a4 b6 i chciałbym ja postawić na warsztat żeby ktoś ja obejrzał i powiedział mi co jest do zrobienia, bez pisania bajek i zaciągania na kasę. Polecicie coś? Pozdrawiam.
-
Witam, Dziś po około tygodniu nie jeżdżenia moją audi, zrobiłem nią jakies 20 km, po czym po ruszeniu z parkingu zapaliły mi sie kontrolki abs i esp. Po podłączaniu pod kompa wyświetliły mi sie takie oto błędy. Dodam że jakiś tydzień temu wymieniłem przepływomierz, zrobiłem tego samego dnia około 200 km, podpiąłem pod komputer i nie było żadnych błędów. VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 13 June 2018, 20:52:07:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 77631 VCID: EEAFCDBBB98F 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 2 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Bardzo prosze o pomoc.