Skocz do zawartości

Krzychududi

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Krzychududi

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Krzychududi

0

Reputacja

  1. Witam, Mam taki problem że od weekendu auto mam problem z rozruchem, myślałem że to akumulator, ale ladowalem to wczoraj cały dzień prostownikiem, dzisiaj rano próbuje go odpalić i znowu nie kręci. Czy może miał ktoś taka sytuację? Akumulator ma ok. 2 lat
  2. Witam, Otóż po umyciu auta ostatnim razem napotkalem ognisko rdzy na owych drzwiach. Moje pytanie brzmi czy może miał ktoś już taki przypadek, może rdza nie postepowala dalej i czy jakoś to zakonserwowal w pojedynkę, czy może bez blacharza/ lakiernika się nie obejdzie? Pozdrawiam.
  3. Witam, otóż dzisiaj w trasie chciałem umyć przednią szybę, po wciśnięciu manetki, wycieraczki poszły 10 cm do góry i stanęły, po chwili ruszyły się 1 cm w dół. W momencie w którym włączyłem najwyższy bieg wycieraczek, sytuacja się powtórzyła 10 cm do góry i 1 cm do dolu. W deszczu kilka miesięcy temu pracowały normalnie, przy porannej rosie jak próbowałem przetrzeć szybę, widać że miały spore trudności. Bardzo prosze o pomoc, Czy to może być silnik wycieraczek, coś na stykach czy jeszcze coś innego? Pozdrawiam serdecznie.
  4. Drugi też jest związany z przepływomierzem z tego co zdołała ustalić. Przepływomierz nowy ale wadliwy, czekam ma reklamację. Słyszałem też że można wyczyścić stary jakimś środkiem, to coś pomaga, ktoś próbował już?
  5. Dzisiaj po około miesiącu zrobiłem skan i oto co mi wyskoczyło: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 04 July 2018, 17:54:41:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 77631 VCID: EEAFCDBBB98F 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 1 Fault Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent O co może w tym chodzić? cche zaznaczyć ze przy zawracaniu na chwile zapaliła sie kontrolka esp, i troche na jałowyum zaczął falowac obrotami. o co może chodzić? Bo wymieniać wszystkie elementy po kolei nie ogarnę z kasą... Pozdrawiam.
  6. Nie, nic nic nie ruszalem przy odmie, dodam że czasem przy przyspieszeniu podszarpuje, ale też nie zawsze, od niskich obrotów do 2.5 tyś na 2 i 3 biegu
  7. Witam, Błędy poki co się nie pokazują, jednakże martwi mnie coś innego, auto na biegu jalowym dodaje sobie samo gazu na rozgrzanym silniku. Takie falowanie obrotow trwa ok. 10 sek i ustaje. Do tego mam 3/4 baku a zasięg wynosi 450 km. Czy to objawy sondy? Z tych logów zamieszczonych wyżej coś wynika? Proszę o pomoc, pozdrawiam.
  8. Poki co nie, ale też nie za dużo jeździłem zrobiłem jakieś 100 km
  9. Tak, boshowska właśnie, jeździ że mną od 2 tygodni około. Czyli z przepływomierze wszystko wporzadku? Ciśnienie sprawdzę na dniach
  10. ok, udało mi sie ogarnąć logi Tu są razem dynamiczne i statyczne: http://vaglogi.pl/log-032_033_002_c9Egr9.html a tu tylko statyczne: http://vaglogi.pl/log-020_091_003_mZAvh50.html http://vaglogi.pl/log-130_131_134_QOwO5X2.html Bardzo proszę o pomoc, bardziej doświadczonych kolegów.
  11. Witam, Przed kilkoma tygodniami kupię audi a4 b6 i chciałbym ja postawić na warsztat żeby ktoś ja obejrzał i powiedział mi co jest do zrobienia, bez pisania bajek i zaciągania na kasę. Polecicie coś? Pozdrawiam.
  12. Witam, Dziś po około tygodniu nie jeżdżenia moją audi, zrobiłem nią jakies 20 km, po czym po ruszeniu z parkingu zapaliły mi sie kontrolki abs i esp. Po podłączaniu pod kompa wyświetliły mi sie takie oto błędy. Dodam że jakiś tydzień temu wymieniłem przepływomierz, zrobiłem tego samego dnia około 200 km, podpiąłem pod komputer i nie było żadnych błędów. VCDS-Lite Version: Release 1.2 Wednesday, 13 June 2018, 20:52:07:0 Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,0F,11,15,16,17,18,36,37,45,46,55,56,57,65,67,69,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-907-557-ALT.LBL Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0006 Coding: 0011501 Shop #: WSC 77631 VCID: EEAFCDBBB98F 1 Fault Found: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-517.LBL Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front D620 Coding: 04275 Shop #: WSC 06435 VCID: E5BDB2976C79 2 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Bardzo prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...