matekg91
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O matekg91
Informacje
-
Imię
mateusz
-
Miasto
nowy sącz
Auto
-
Model
A3 8P
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CFFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia matekg91
0
Reputacja
-
Dodam jeszcze że zawór EGR wraz z chłodniczką recyrkulacji spalin jest również nowy OE VW AUDI i sprawdzona została tez kompresja każdego z cylindrów i na każdym jest taka sama nie mam ubytków wahań. Proszę o pomoc w moim temacie.
-
Witam mam problem ze swoim Audi A3 8P 2011 rok 2.0 TDI CR 140KM CFFB. Problem polega na tym ze silnik pracuje jak stary diesel klepie stuka głównie w przedziale 1200 - 2000 obrotów. Mechanicy stwierdzili ze to któryś z wtryskiwaczy. A wiec zostały zdemontowane wszystkie wtryskiwacze i oddane do sprawdzenia dwa okazały się uszkodzone wiec zostały wymienione na nowe OE VW AUDI, a dwa sprawne założone z powrotem do auta. Po zakodowaniu wtryskiwaczy samochód nadal stukał i klepał jak stary diesel wiec mechanicy stwierdzili ze trzeba wymienić pozostałe wtryskiwacze na pewno pomoże a wiec wymieniłem pozostałe dwa a silnik jak stukał tak stuka i klepie nadal, została również sprawdzona mapa wtryskiwaczy i zrobiony program (chip) tez nie pomogło naj bardziej słyszalne jest to w przedziale temperatury od 40-90 stopni jak jest całkiem zimny to prawie nie stuka a jak jest dogrzany to jest trochę ciszej ale i tak klepie... już mi ręce opadają. Co to może być??? bo już tyle pieniędzy władowane a auto strasznie klepie nie da się tak jezdzić. Bardzo proszę o jakąś pomoc bo już nie wiem co mam robić.