Skocz do zawartości

matekg91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matekg91

Informacje

  • Imię
    mateusz
  • Miasto
    nowy sącz

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CFFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia matekg91

0

Reputacja

  1. Dodam jeszcze że zawór EGR wraz z chłodniczką recyrkulacji spalin jest również nowy OE VW AUDI i sprawdzona została tez kompresja każdego z cylindrów i na każdym jest taka sama nie mam ubytków wahań. Proszę o pomoc w moim temacie.
  2. Witam mam problem ze swoim Audi A3 8P 2011 rok 2.0 TDI CR 140KM CFFB. Problem polega na tym ze silnik pracuje jak stary diesel klepie stuka głównie w przedziale 1200 - 2000 obrotów. Mechanicy stwierdzili ze to któryś z wtryskiwaczy. A wiec zostały zdemontowane wszystkie wtryskiwacze i oddane do sprawdzenia dwa okazały się uszkodzone wiec zostały wymienione na nowe OE VW AUDI, a dwa sprawne założone z powrotem do auta. Po zakodowaniu wtryskiwaczy samochód nadal stukał i klepał jak stary diesel wiec mechanicy stwierdzili ze trzeba wymienić pozostałe wtryskiwacze na pewno pomoże a wiec wymieniłem pozostałe dwa a silnik jak stukał tak stuka i klepie nadal, została również sprawdzona mapa wtryskiwaczy i zrobiony program (chip) tez nie pomogło naj bardziej słyszalne jest to w przedziale temperatury od 40-90 stopni jak jest całkiem zimny to prawie nie stuka a jak jest dogrzany to jest trochę ciszej ale i tak klepie... już mi ręce opadają. Co to może być??? bo już tyle pieniędzy władowane a auto strasznie klepie nie da się tak jezdzić. Bardzo proszę o jakąś pomoc bo już nie wiem co mam robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...