Skocz do zawartości

Truemen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Truemen

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BDG
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Truemen

0

Reputacja

  1. Witam.Pisze ponieważ nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.Mianowicie chodzi o to,ze swieci mi się check cały czas,oddałem samochód do mechanika (Bosch service)w celu usunięcia usterki.Okazalo się po podpieciu do komputera ze uszkodzona jest prawdopodobnie przepustnica.Zamowili nowa podpięli ja lecz błąd cały czas sie swieci i nie da aiw go usunąć.Powiedziano mi,ze problem leży gdzieś w elektryce.Przejzalem kostki,izolacje na przewodach i nie widzę nigdzie żadnych uszkodzeń.Co powinienem sprawdzić jeszcze? Sprawdzałem bezpieczniki nawet te,które są schowane przy komputerze w podszybiu ale wszystkie sprawne.Nie mam żadnych niepokojących objawów z samochodem.Jak mogę pozbyć się tego problemu? Wyciągałem ta stara przepustnice i mechanizm chodził normalnie.Pomozcie proszę. Pacjent Audi a4b6 2.5tdi V6 BDG 2003r
  2. Czyste są bo je czyściłem.Sprawdzalem szczelnosc i tez są w porządku :-).Moge wyrzucić te dwa i wsadzić jeden centralny? Masz może jakieś wymiary,który by wszedł?
  3. Witam.Pisze tutaj tego posta ponieważ nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.A mianowicie mam silnik BDG 2.5tdi 163KM.Gdy jest ciepło czuje spadek mocy.Chcialbym wymienić mój seryjny IQ na jakiś FMIC.Z tad moje pytanie,z jakiego pojazdu będzie najbardziej pasował,żeby było jak najmniej przerobek( liczę się z tym ze napewno będzie conieco przerabiania ?),oraz z czego dobrać odpowiednie węże.Czy jest jakiś sklep w którym mogę kupić jakieś dość elastyczne oraz wytrzymałe węże? Jakie wymiary powinny być tego FMIC ? pozdrawiam i życzę Milego południa! :-)
  4. Truemen

    A4b6 2.5Tdi V6 BDG

    Jeszcze pozwolę sobie spytać ponieważ nie wiem.W silniku diesla jest N75 oraz ten zawór N18? Że N75 jest to wiem,bo go wymieniałem ale prócz tego zaworu występuje jeszcze ten N18?
  5. Truemen

    A4b6 2.5Tdi V6 BDG

    EGR nie wiem czy jest zaślepiony ale szczerze mówiąc nie widzę nigdzie żadnej zaślepki a wszystkie węże są podłączone.Powiedz mi proszę jak znaleźć na forum jakie wartości powinien mieć egr u mnie? W jakiej kategori tego szukać? Dziekuje z gory ?
  6. Truemen

    A4b6 2.5Tdi V6 BDG

    Witam wszystkich.Jestem tutaj nowy dlatego też proszę o wyrozumiałość.Posiadam Audi a4b6 z silnikiem 2.5 Tdi BDG.Pisze tutaj tego posta ponieważ nigdzie nie potrafię znaleźć jednoznacznej odpowiedzi a auto dać do mechanika to już naprawdę ostateczność ponieważ nadziałem się kilka razy.A wiec do setna.Od pewnego czasu wyświetla mi się check.Na postoju falują obroty i (czasem) trzęsie buda,ale jeśli włączę klimatyzacje automatycznie pracuje równiutko i nic nie trzęsie.Podłączyłem autko pod komputer i wyskoczyły takie błędy 00560-exhaust gas recirculation system 08-10 control limit surpassed intermittent 01375- Valves for engine mounting: stage 1 38-10 output won't switch or short to B+ -intermittent 16486- Mass air flow sensor (G70): Signal to low P0102-35-10- intermittent Przepływke kupiłem już nowa,ale montował będę ją dopiero w niedziele,ponieważ na daną chwile nie ma mnie w Polsce :( . Logi statyczne,oraz dynamiczne mogę zrobić z samego rana. Ostatnio wymieniałem zawór N75 (nowy oryginalny kupowałem) ale problem nie zniknął.Nastawiac się na dość spore wydatki? Co do nierównej pracy silnika na biegu jałowym boje się,ze może pompa dawać o sobie znać. Samochod pali na strzała.Moc jak na 163km ma.Przy wyższym biegu na niskich obrotach kopci na czarno. (Podobno Diesel musi kopcić ale nie wiem ile w tym prawdy). Spalanie chyba tez ma w normie,ponieważ pokazuje te 8-9l /100km.Prosze o pomoc osoby mądrzejsze odemnie. Ps.Logi będę robił VAG COM, na których blokach pomiarowych? 011?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...