Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4b6 2.5Tdi V6 BDG


Truemen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Jestem tutaj nowy dlatego też proszę o wyrozumiałość.Posiadam Audi a4b6 z silnikiem 2.5 Tdi BDG.Pisze tutaj tego posta ponieważ nigdzie nie potrafię znaleźć jednoznacznej odpowiedzi a auto dać do mechanika to już naprawdę ostateczność ponieważ nadziałem się kilka razy.A wiec do setna.Od pewnego czasu wyświetla mi się check.Na postoju falują obroty i (czasem) trzęsie buda,ale jeśli włączę klimatyzacje automatycznie pracuje równiutko i nic nie trzęsie.Podłączyłem autko pod komputer i wyskoczyły takie błędy

00560-exhaust gas recirculation system

          08-10 control limit surpassed intermittent

 

01375- Valves for engine mounting: stage 1 

             38-10 output won't switch or short to B+ -intermittent

 

16486- Mass air flow sensor (G70): Signal to low 

             P0102-35-10- intermittent

 

Przepływke kupiłem już nowa,ale montował będę ją dopiero w niedziele,ponieważ na daną chwile nie ma mnie w Polsce :( .

Logi statyczne,oraz dynamiczne mogę zrobić z samego rana.

Ostatnio wymieniałem zawór N75 (nowy oryginalny kupowałem) ale problem nie zniknął.Nastawiac się na dość spore wydatki? 

Co do nierównej pracy silnika na biegu jałowym boje się,ze może pompa dawać o sobie znać.

Samochod pali na strzała.Moc jak na 163km ma.Przy wyższym biegu na niskich obrotach kopci na czarno. (Podobno Diesel musi kopcić ale nie wiem ile w tym prawdy). Spalanie chyba tez ma w normie,ponieważ pokazuje te 8-9l /100km.Prosze o pomoc osoby mądrzejsze odemnie.

Ps.Logi będę robił VAG COM, na których blokach pomiarowych? 011?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Egr jest zaślepiony?

Jeżeli nie sprawdź kostkę jeżeli jest ok. To wyjmij go sprawdź czy pracuje i wyczyść razem z kolektorem i chłodniczką spalin. 

 

Drugi błąd jest od poduszki silnika. Sprawdź w jakim stanie są poduchy. Najprawdopodobniej któraś puściła, bądź coś się stało z jej instalacją. 

 

A trzeci to przepływomierz przy czym nie wykluczone że pierwszy błąd i trzeci są ze sobą powiązane. 

Poczytaj na forum jak przy pomocy vaga sprawdzić działanie egra i jakie wartości powinny być. 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR nie wiem czy jest zaślepiony ale szczerze mówiąc nie widzę nigdzie żadnej zaślepki a wszystkie węże są podłączone.Powiedz mi proszę jak znaleźć na forum jakie wartości powinien mieć egr u mnie? W jakiej kategori tego szukać? 

Dziekuje z gory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pozwolę sobie spytać ponieważ nie wiem.W silniku diesla jest N75 oraz ten zawór N18? Że N75 jest to wiem,bo go wymieniałem ale prócz tego zaworu występuje jeszcze ten N18? 

Edytowane przez Truemen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...