Skocz do zawartości

climbkam

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O climbkam

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Zakopane

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia climbkam

0

Reputacja

  1. Też przymierzam się do takiej wymiany i z tego co czytałem tunel też do wymiany.
  2. https://youtu.be/uEA-rnQOFbw Wymienione: Pasek osprzętu, Kompresor klimy ze sprzęgiełkiem, Napinacz z rolką, Komplety rozrząd, Pompa oleju, Wszystkie rolki potraktowane WD40. Zupełnie bez efektu.
  3. Ale myślisz że pisk to będzie od klimy? Wymieniony kompresor ze sprzęgiełkiem i wszystkie paski. W tym momencie auto jest u mechanika. Po czyszczeniu silnika sprawdzi cisnienia. Oliwka była 5w40.
  4. Witam, jestem nowy na forum, szukałem ale nie znalazłem nic podobnego. Od początku: Posiadam A4 B7 1.8T od niedawna. Około 2 miesiące temu pojawił się dziwny pisk przypominający pisk klocków hamulcowych. Chwilę później przestała działać klimatyzacja, piszczało jeszcze chwilę i przestało. Wymieniłem kompresor klimy (zatarty). Przy okazji wymieniony rozrząd, oleje, filtry. Po ok. 800km pisk wrócił ale tym razem klima działa bez zarzutów. Pisk pojawia się po przejechaniu ok 20km, piszczy niezależnie od prędkości, zawsze przestaje w momencie dodania gazu. Czasami przestaje po włączeniu klimy ale zazwyczaj jest niezależny. Jednocześnie trzykrotnie zaświeciła się czerwona kontrolka ciśnienia oleju. Zawsze po odpuszczeniu obrotów po wysiłku silnika (np.podjazd pod dużą górę). Po zdjęciu miski smok czysty, w misce niewielkie zanieczyszczenia. Proszę o pomoc Poniżej plik z nagraniem pisku: Pisk.m4a
×
×
  • Dodaj nową pozycję...