Skocz do zawartości

hubcio070

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hubcio070

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Starachowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia hubcio070

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Przyczyną był dziurawy węzyk podciśnienia, który idzie od dołu kolektora ssącego do siłownika (gruszki) który steruje kierownicą powietrza i przez to słabo otwierał dolot dodatkowego powietrza podczas gwałtownego przyspieszenia. Zrobiłem teraz loga statycznego na pb. Proszę o ocene
  2. Przepływka oryginalna BOSCH. Sprawdze to syczenie w wolnej chwili. Zastanawia mnie tylko czemu na biegu jałowym ma ubogą mieszanke... moze wlasnie przez to że zasysa gdzies to lewe powietrze, musze to na spokojnie ogarnąć
  3. powtórzyłem logowanie (na tym samym czwórniku, bo mnie noc zastała) tylko że teraz przed kazdym logowaniem kasowalem błedy (chociaz ich nie było), więc myślę że te logi będą dokładniejsze. i robione tylko na pb. jak bys mógł kolego jeszcze raz rzucic okiem na nich to byłbym wdzięczny. jak to sie teraz prezentuje i co go boli, dynamiczny: http://vaglogi.pl/log-002_033_33Wyo.html i 2 logi statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_rfhYca9.html http://vaglogi.pl/log-002_033_WjJKhg.html
  4. mam ten stary czwórnik. jutro go podmienię i zrobie logi na benzynie. opaski na 100% dokręcone dobrze. w sumie to masz racje, żeby najpierw na pb wszystko grało a później ustawiac lpg. Dzięki za zainteresowanie. Zmieniłem czwórnik z nadzieją że zmniejszy sie spalanie oleju, ale po 3 miesiącach obserwacji i dolewek oleju żadnej poprawy nie ma niz na starym czwórniku
  5. i po regulacji gazu będe obserwował czy pojawią się jakies błędy
  6. a wczesniej byl taki sam tylko bez literki "Q" na koncu. Ale chyba zaczne od ustawienia gazu, bo teraz na dniach będe regenerował parownik (reduktor) gazu bo lekko wycieka płyn chłodniczy, (juz mam oryginalny zestaw naprawczy) i po tym zabiegu pojade na ustawienie gazu
  7. własnie problemy z CHECKIEM pojawily sie po zmianie tego czwórnika, niby jest oryginalny. link do niego : http://allegro.pl/zawor-odma-odpowietrzenie-audi-a4-alt-06b103235q-i7336852624.html
  8. czyli przepływomierz w miare dobrze pokazuje wartości i nie szukac w nim przyczyny CHECKA?
  9. Odma powinna byc w porządku bo sprawdzałem i zmieniałem czwórnik na nowy z literką Q. jak dobrze sprawdzic szczelnosc dolotu, bo wlasnie syczy w okolicach przepustnicy, tylko dokladnie nie wiem skąd
  10. http://vaglogi.pl/log-002_033_5x6zhl6.html dynamiczny pb
  11. Witam prosze o ocene logów, wyrzuca CHECK ENGINE, auto jakby było słabsze, czasem falują obroty i syczy w okolicy przepustnicy. Ma ktoś jakis pomysł? Błędy które powracają zamieściłęm na zdjęciu poniżej. Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne na PB i LPG grupa 001 002 033. Z góry dziękuje Statyczny LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_001_1aUSg.html Dynamiczny LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_001_HRGzi.html Statyczny PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_001_HwjTsM4.html Dynamiczny PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_5x6zhl6.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...