Skocz do zawartości

Cede

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cede

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cede

0

Reputacja

  1. Jakby kogoś interesowało - w weekend w ramach wolnego kwadransu wymieniłem czujnik sprzęgła, żeby odzyskać tempomat. Ogólnie ustało, zostały jakieś drgania lekkie ale przy wymianie żarówek zauważyłem, źle wyregulowaną przednią poduszkę, więc temat rozwiązany.
  2. Jest jakieś szarpnięcie przy puszczeniu w trasie ale to nawet nie połowa tego co się dzieje przy opisanej sytuacji. Za godzinę będę wracał do domu z Warszawy to jeszcze się przyjrzę. Po doświadczeniach z b5 mam jeszcze podejrzenia odnośnie przedniej podusi pod chłodnicą ale to wyjdzie przy rozrządzie po niedzieli EDIT - dobry trop kolego. Faktycznie tez szarpnie przy odpuszczeniu. Wstępnie wymienię prawą poduchę bo bardziej z prawej jakby szło.
  3. Jeśli zapomniałem to witam serdecznie wszystkich. Do tej pory przeglądałem tylko forum okazjonalnie jako zadowolny posiadacz B5Ahu kryptonim "Helmut". Od tygodnia jednak jego następca B7bpw "Hans" (takie nazewnictwo już sie w domu przyjeło) nie daje mi spać. Otóż kupiłem B7 z komisu Toyoty jako pozostawionego w rozliczeniu wraz z protokołem spisanym przy przyjęciu auta przez nich. Wszystko się zgadzało, cena była przystępna więc kolejne Audi zawitało na posesji. Ale do czego zmierzam. Otóż mój nowy nabytek przy spokojnej dziadkowatej jeździe porusza się płynnie i dostojnie. Rusza równo, bez zaciachów czy drgań i szarpania. Ale przy bardziej żwawej jeździe przy wciśnięciu sprzęgła następuje "tąpnięcie/szarpnięcie" jakby sie wyrywał albo spadł z poduszki. Serwisanci Toyoty przy oględzinach stwierdzili poduszkę silnika lub skrzyni. Kiedy sam go oglądałrm to poduszka skrzyni wyglądała dobrze. Bardziej martwiłem się o lewą silnika (elektrozawór) ale tu znajomi mechanicy po oględzinach uznali, że wygląda i pracuje zdrowo. Auto troszkę buja przy jeździe ale to raczej wina krzywych felg, którymi lada moment się zajmę. Dwumas wędług książki serwisowej robiony był 50kkm temu. Straszą mnie, że to może być luz mechanizmu różnicowego skrzyni ale od sprowadzenia nie miałem jeszcze czasu się temu dokładnie przyjrzeć. Dziś na trasie przez chwilę też "czkał" ale wczoraj naczytałem się u Was opisów od odnośnie egr więc sądzę, że na dniach wyleci z mapy. Takżę tu proszę Was po ludzku - podpowiedzcie coś bo ohujeje tutaj :)
  4. Cześć wszystkim. Mój helmut w końcu otrzymał zestaw Parrot ck3100 tylko jest problem z zasilaniem z iso. Otóż jak mam auto 3 lata tak stały prąd dla radia mi nie przeszkadzał tak teraz zaczął ponieważ zestaw głośnomówiący działa teraz caly czas. Podejrzewam, że ktoś zmostkował plusy w kostce iso po stronie auta. Teraz pytanie ode mnie. Czy jeśli odetne z iso kabel który powinien mieć zasilanie po zapłonie(a nie ma bo ma stałe) i w ten pin wpuszcze faktyczny prąd ze stacyjki to nic nie wywale w powietrze? I jeszcze pytanie, w sumie który kabel w kostce jest, który? I czy to w ogóle ma sens działać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...