Skocz do zawartości

Adrian99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adrian99

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adrian99

0

Reputacja

  1. Adrian99

    Blow off a3 1.8t

    Ostro pomodzone to może i nie jest, ale 280 koni siedzi także kichy myślę nie będzie
  2. Jechałem se normalnie zjechałem z ronda i nagle strzeliło cos z wydechu audi trzymało około 100 obrotów gdy wcisnąłem sprzęgło auto zgasło no i po wstępnej analizie brak iskry na swiecach sprawdzałem aparat zapłonowy to palec noramalnie sie kreci. co może być przyczyną, moge dodac także że miałem błąd czujnika halla kodu błedu nie pamietam wiec nie podam.
  3. Adrian99

    Blow off a3 1.8t

    Blow off założylem trojnikiem silikonowym na przepustnicy, podcisnienie z kolektora i niby upuszcza ale to nie to samo, dodam że cos musialo pasc bo wczesniej mialem innego blow offa, i upuszczal ladnie potem nagle przestał i nie dziala teraz zaden...Pomoze ktoś bo juz nie mam pojęcia co jest na rzeczy...
  4. Adrian99

    Blow off a3 1.8t

    Witam, kupiłem od znajomego Blow off hks, u niego w serii 0.6 bar upuszczal ładnie i głośno, u mnie auto po modyfikacjach, turbo pompuje 1.1 bar, Blow offa nawet nie słychac..podciśnienia jest podłączone bezpośrednio pod kolektor, normalnie powietrze wypuszcza ale nic nie słychać, gdzie go podpiąć, skad wziąć podciśnienie?
  5. Witam, mam pytanie co do mojego A3 1.8T Quattro AQA, mam w nim pompe o oznaczeniu 1J0919051G, zakupiłem od znajomego pompe paliwą od A3 1.8T 180KM Auq, bo z tego co wyczytalem, będzie pasować, wyjąłem dzisiaj starą pompe ku mojemu zdziwieniu,znajduje się w niej jeden wąż który wychodzi ze środka pompy (z kosza) i łączy się on z wężem który znajduje się w baku paliwa, obok tego węża jest kostka która łączy się też z kostką która jest wlutowana w piny w starej pompie (jest to kostka 2 pinowa) Moje pytanie, ponieważ w tej nowej pompie ze środka wychodzi również wąż, który jest wpięty w dół kosza pompy w miejsce jakby po prostu zaślepione, czy jakbym wlutował tą kostke w nową pompe dobrze oraz ten wąż który jest zaślepiony połaczył z tym który jest w baku czy miałoby to jakiś sens? Ponieważ modelu tej pompy co miałem nigdzie nie ma, dodam że ta nowa pompa słychać że pompuje paliwo, auto odpala ale gdy doda się gazu nawet na biegu jałowym, to strasznie się dławi, jakby nie dostawało tej dawki paliwa co powinno.Proszę o pomoc Wtyczka w starej pompie o której wspominałem, kabelki z niej idą do pinów na kostce: Trzeci wąż który był podłączony do tego węża w baku A tutaj nowa pompa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...