Skocz do zawartości

Kaufman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Kaufman

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AUM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Trochę doczytałem i wygląda na to (przynajmniej po 15 min jeździe próbnej), że problem udało się rozwiązać. Podczas jazdy sprawdziłem, że pojawia się missfire na 1 cylindrze (grupa 015,016), przełożyłem na szybko cewke n1 na miejsce cewki nr2 i na logu: 015, missfire zaczęło pojawiać się na 2 cylindrze. Z czego wywnioskowałem, że cewka nr 2 jest do wymiany. Po zakupie i wymianie cewki na nową beru problem szarpania na gazie się rozwiązał przynajmniej na tę chwilę. Grupy 015, 016, 020: http://vaglogi.pl/log-020_015_016_Lqpf2M6.html (015, 016, 020 - przejazd nr1) Grupy 002, 015, 026: http://vaglogi.pl/log-015_002_026_kH4jN3X.html (002, 015, 026 - przejazd nr2) A i podziękowania dla przem8 za rzucenie oka na logi.
  2. Nie było wyświetliło żadnych błędów dlatego nie przyszło mi do głowy, żeby klikać usuń błędy. Jutro w drodze do pracy skasuje i przeprowadzę logowanie.
  3. Nie, żadnych błędów nie było. Jedynie podczas szarpania widziałem, że w polach : Cylinder 4 Ignition i Cylinder 1 Ignition, pojawiały się większe wartości dlatego postanowiłem zmienić miejscami cewke 4 i 3.
  4. Pewnie trafiłeś jak przerabiałem je żeby się łatwiej do nich było dostać Teraz już wszystkie powinny działać.
  5. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu :). Auto na PB jeździ wg mnie ok. Problem pojawia się przy LPG podczas jazdy przy obciążeniu (tzn. np. 3 bieg - niskie obroty), jak auto wejdzie na wyższe obroty problem raczej nie występuje (nie zauważam go po załączeniu się turbiny). Dodatkowo nasila się przy rozgrzanym silniku. Świece wymienione kilka tysięcy temu (na takie jak poprzednio, które wytrzymały 125 tyś - NGK - PFR6Q), Log ze zwykłego przejazdu Grupy 002, 003, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_003_0EPTr6.html i po zamianie miejscami cewki 4 i 3: Grupy 003, 020, 022: http://vaglogi.pl/log-003_020_022_f1cAEWw.html A następnie kilka logów dynamicznych (do takich obrotów miałem miejsce na drodze): Dynamiczny: Grupy 002, 033, 034: http://vaglogi.pl/log-002_033_034_9jB78.html (PB - 002, 033, 034) Grupy 003, 020, 031: http://vaglogi.pl/log-003_020_031_n9w48.html (PB - 003, 020, 031) Grupy 003, 020, 031: http://vaglogi.pl/log-003_020_031_pABkxPx.html (LPG - 003, 020, 031) Grupy 031, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_031_rZ5TUF.html (LPG - 031, 115, 118) Grupy 002, 031, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_031_Cq7G7.html (LPG - 002, 031, 033) Chciałbym się dowiedzieć czy muszę coś poprawić przed udaniem się do gazownika. Nie chciałbym dostać informacji od niego, że LPG jest w porządku szukaj problemu gdzie indziej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...