Jump to content

dsz25

Pasjonat
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About dsz25

Informacje

  • First name
    Dariusz
  • Location
    Wola Rafałowska

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zbiornik był dziurawy.
  2. dsz25

    Świece NGK

    Pytanie jest krótkie i dotyczy świec NGK PFR6Q Jaka jest konkretnie różnica pomiędzy 5773 czy 6458? Prosiłbym o możliwie jak najbardziej wyczerpującą odpowiedź i konkretną, bo przeglądałem forum i konkretów dużo nie było. I podsumoując, które są lepsze (w przypadku LPG na sekwencji i wtryski barracuda)?
  3. dsz25

    Jaki olej do 1.8 T

    https://www.motul.com/pl/pl/lubricants/recommendations/4a9efde1f9a2aafd7351a4ae0ce6a5f1?type_name=A4+1.8+Turbo+quattro+(120+kW)+(2002-2008) Producent - Motul podaje 5W30 8100 X-clean +
  4. dsz25

    Oznaczenie zacisków

    To jest ta sama naklejka co w książce serwisowej? Bo raz ściągałem kanapę i wydaje mi się że nie, ale czy nie ma innej opcji sprawdzenia, np po nr vin, modelu czy roczniku?
  5. Witam, czy mógłby ktoś podpowiedzieć gdzie można znaleźć, jaki typ (oznaczenie) zacisków hamulcowych jest w aucie? I automatycznie rozmiar tarcz. A4 B7 1.8t BFB quattro
  6. Witam, napiszę krótko odnośnie tego o co mi chodzi. Ogólnie po prostu śmierdzi gazem w środku samochodu. W trakcie jazdy jeżdżę na nawiewie cały czas i nic nie czuć. Wystarczy, że zostawię auto na godzinę i już czuć w środku nieprzyjemny zapach. Byłem u gazownika, sprawdzali czujnikem wszędzie, nic nie wykazało. Normalnie do tej pory nic takiego nie miało miejsca. Ani z rury, ani w środku, ani pod maską nic nie było czuć. Teraz co ciekawe jak w środku wali doś mocno to ani pod maską, ani wokoło nic nie czuć. Tylko w kabinie. Prosiłbym o jakieś podpowiedzi.
  7. No Chyba raczej bo za febiego trzeba najtaniej w sklepie normalnym dać ok. 1400-1500zł
  8. Witam, tym razem jest pytanie odnośnie dźwięku po zmianie biegu. Ogólnie to temat pojawił się po przypaleniu sprzęgła. Przy cofaniu, pod górkę, na trawie z przyczepką tak wyszło, że popełniłem błąd i przypaliłem sprzęgło przez krótką chwilkę, z okolic nadkoli zaczął w górę lecieć siwy dym i okropny smród typowy dla sprzęgła. Dosłownie chwila i szybko na luz, bo już wiedziałem co się stało. I teraz pytanie, bo od tego czasu czasami zdarza się, że po tym jak zmienię bieg pojawia się krótki delikatny dźwięk w stylu przejechania śrubokrętem po betonie na odcinku 1cm (o takie zgrzytnięcie). Ogólnie wygląda to tak, że normalnie wciskam sprzęgło, zmieniam bieg, puszczam sprzęgło, jest wrzucony wyższy bieg i tak po 1-2 sekundach pojawia się taki dźwięk. Raczej dość często, na zimnym, przez krótki czas po rozpoczęciu jazdy nie słychać nic, dopiero po jakimś czasie jak tam te wszystkie części złapią temperaturę. Ogólnie przypuszczam, że to może być sprzęgło troszkę przypalone, tyle, że przy zmianie biegów wszystko działa płynnie jak wcześniej, biegi wchodzą bardzo lekko, bez problemów, na sprzęgle też wogóle nie szarpie, tylko te zgrzytnięcia. I tak się zastanawiam jaka może być tego przyczyna jakby ktoś mógł coś podpowiedzieć i czy coś z tym się da zrobić w miarę niedużym nakładem, czy po prostu już sprzęgło ma 240tys. km od nowości i powoli zacznie padać i się zmieni już kiedyś komplet?
  9. Zmieniłem ostatnio filtr paliwa. Wygląda, że miał przelatane ponad 240k. km. Jak do tej pory wygląda, że to o co mi chodziło się uspokoiło. Chodzi mi o to, że przynajmniej jak na razie, to dziwne falowanie obrotami przy rozruchu przeszło. Jest czasem na zimnym rozruchu delikatny chwilowy głośniejszy dźwięk, ale dosłownie nie dłużej niż pół sekundy i wg mnie wynika z tego, że olej musi być dopompowany do łańcucha rozrządu, ale jak na moje ucho to raczej na tyle delikatne, że nie powinno problemu jak na razie stwarzać. Najważniejsze, że teraz przy rozruchu wskazówka obrotomierza idzie dynamicznie do góry i nic nie przytrzymuje obrotów już, bo wczesniej to tak wyglądało jakby coś przy rozruchu dusiło silnik.
  10. Tylko własnie o to chodzi że od kiedy używam to auto nigdy mi jeszcze nie wysoczył żaden błąd.
  11. A tak jeszcze przypadkiem znalazłem dziś na forum taki sam wątek. I nawet są filmiki. Podaję niżej link. I po dokładnym przeczytaniu tematu zauważyłem, że ktoś miał też podobne objawy i zmienił "przekaźnik pompy paliwa" i że to rozwiązało problem. Co o tym myślicie?
  12. Ktoś jeszcze może cos zasugeruje? Bo na razie trop to pompa oleju i okolice odmy.
  13. Tylko, że tu nie tylko w zimie i właśnie boję się, że jak przyjdzie zima to sią zaczną wększe problemy. Tak się zastanawiam właśnie, bo przeglądałem na różnych stronach i z tego co tam ludzie pisali to można by pójśc dwoma drogami: 1) coś z układem paliwowym - filtr, pompa - podobno niektórym po zmianie filtra paliwa przechodzi 2) coś w okolicach odmy - nieszczelność przewodów, ezektor, zawór jednokierunkowy odmy. I tak się zastanawiam co może być bardziej prawdopodobne. Z tego zachowania silnika to mam wrażenie jakby w pierwszym momencie nie dostawał tyle paliwa ile trzeba, ale ja nie jestem w tych dziedzinach specjalistą.
  14. Witam, mam pytanie odnośnie sposobu w jaki silnik wchodzi u mnie na obroty przy zimnym rozruchu. Tu wrzucam link do filmiku, gdzie udało mi się nagrać taką sytuację: ROZRUCH A tak dokładniej to chodzi mi o to, że przy zimnym rozruchu, w momencie odpalenia, silnik nie wchodzi płynnie na obroty na których pozostaje na ssaniu, tylko tak jak na przykład to widać na filmiku coś go przytrzymuje na 8oo RPM, a po chwili dopiero dobija do 1200 RPM. Czasem zdarza się tak, że dochodzi do 800 RPM, potem coś ściąga obroty do 600RPM a na koniec mocno odbija na 1200 RPM. Objaw jest tylko taki. Potem już wszystko działa normalnie. Przy kolejnych odpaleniach wszystko już działa normalnie. Wchodzi na obroty dużo szybciej i plynniej jakby bez żadnego oporu. Z tym odpalaniem to jest różnie czasem - czasem tak jak napisałem, a czasem nic się nie dzieje i normalnie pali. Ale temat dotyczy tylko rozruchu. Pacjent to A4 B7 1.8t BFB w quattro. Jest założony LPG - STAG QBOX PLUS na Barracudach, ale jak chodzi o odpalanie, to przed założeniem LPG takie sytuacje z odpalaniem też się zdarzały. Jeszcze zauważałem, że w zimie objawy przy takim rozruchu szczególnie się nasilały i wydawał dźwięk taki, że czasem aż uszy bolały.
×
×
  • Create New...