Jump to content

Lekoman

Pasjonat
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Lekoman

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Olkusz

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2007
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Niestety mechanik u którego serwisuje auto ma napięty grafik , wielki plus że ogarnia co to kanał 93 i nie będę musiał mu tego tłumaczyć (sam nic nie wiem).Ja wiem, że dla kogoś sprawdzenie rozrządu to pikuś ale jak narazie mnie to przerasta. Lektura o napinaczu pasjonująca, zwłaszcza kłótnie kto wie lepiej 😛 Kolega Wylye stoi murem za tym, że napinacz z cewką jest po to by doic ludzi, ma sens dopiero od BAMa, w BFB ładować napinacz bez cewki, lub zamienniki z cewką. Napinacz bez cewki - trzeba wykonać MĄDRZE korektę w sofcie (tu była batalia z kolegą Łukasz13 ). Zamienniki , to lot
  2. Faktycznie temat rzeka. Czytam właśnie że trzeba zdjąć pokrywę i spróbować nacisnąć napinacz , jeśli ugnie się nawet minimalnie to do wymiany, ceny a tu ciekawostka, napisane niby że ori i jeden 2500 a drugi 850 też ori 😛 tylko chińczyk . Czy jako amator mogłem źle zrobić tego loga ? wymiana czujnika wałka ma sens ?
  3. Ok dzięki za zainteresowanie Rozrząd akurat już drugi raz wymieniany u tego samego mechanika. Posprawdzam na spokojnie. Jest jakiś objaw przestawienia o ząbek ? Gdzieś czytałem że jest o wiele większe spalanie, ale nie odczułem nic takiego. Zabieram się do lektury napinacza
  4. Właśnie robiłem 2+33 ale tak jakby mi go nie zapisało ? To mnie zmartwiłeś tym rozrządem , nie widzę żadnych niepokojących objawów, ale fakt łańcuch już słychać :/ . Tylko że ori napinacz to koszt 2.5 klocka A jak grupa 115/ 118 ?
  5. Witam, Zebrałem się i zrobiłem moje pierwsze logi statyczne i dynamiczne. Ciekawi mnie opinia fachowców w tym temacie. Moje auto to seria z wyjątkiem: Turbo po regeneracji K03s z BEX plus centralny intercooler zamiast ori. Kat też sobie siedzi od nowości. Kompresja równa po 12 barów ALBO nie umiem mierzyć obecnie je sobie 3 litry oleju / 10 tyś km. Logi przed zmianą filtrów ( olej, paliwo i powietrza ) oraz przez próbą szczelności: Statyczne: http://vaglogi.pl/log-093_090_zn616.html http://vaglogi.pl/log-033_002_6S4r9.html http://vaglogi.pl/log-003_001_q57Z17.h
  6. Nie mówię nie, każdy chce ful wypas, mały przebieg i potem są tego wyniki na rynku wtórnym. Jak robiłem rozrząd po zakupie to mechanik mówił, że rozrząd był oryginał jeszcze bo podobno pierwszy się wymienia po 180 tyś przebiegu. Ale 10 lat na ori rozrządzie? Jak to mówią klient nasz pan, nie dalej jak wczoraj oglądałem na YT jak BMW nie mogło odpalić , a potem okazało się ,że urwał się taki mały fioletowy drucik od takiego fajnego urządzenia co to blokuje sygnał od innych podzespołów o faktycznym przebiegu. Ja się podniecałem ori rozrządem
  7. Ok postaram się tak zrobić i dam znać co i jak. No dobra ale jak zwiększa się zużycie oleju, a ja od ponad 80 tyś lałem ten sam olej ( LM 5W30 top tec 4600 ) to wychodzi na to, że olej do d*py bo zapiekły się pierścienie mimo to? Ma to sens ?
  8. Hej, piszę bo mam lub nie mam? nowy problem, a nie chciałem zakładać nowego wątku. Turbo zregenerowałem w pewnej firmie w Radomiu ( bez uprzedzeń ) zrobiłem ok 8 tyś km i nie widzę żeby coś ciekło tak jak na starym turbo. Potem wleciał centralny Icek, zmieniłem olej z LM 5W30 na LM 5W40 SHT, ale że tak powiem uj z tego jak je sobie olej dalej. Wlałem to co zostało z 5-litrowego baniaka plus już 2 razy dolewka po litrze . To jak wymieniam co 10 tyś to z moich obliczeń wynika że ze 3 litry na 10 tyś?! Jak kupiłem to autko to litr dolewki akceptowałem ale nie 3 . Aaaa przy wymianie turb
  9. Zaraz zaraz ?, może i nie chce 250 kunia, ale regenerację chce przeprowadzić profesjonalnie ?. Czyli co Panowie ? TurboSpec będzie dobrym rozwiązaniem ?
  10. Ok , dzięki wielkie za rady, teraz zostaje mi tylko znaleźć odpowiedni zakład ?
  11. To Gregor10 też regeneruje ? Nie wiedziałem ?
  12. Człowiek uczy się całe życie, zastosuje teraz 5w40 , mam tylko nadzieję że do tej pory ten nie wyrządził jakiejś poważniejszej szkody ? Czy przy regeneracji mam powiedzieć że chce turbo k03s i tylko tyle ? K03s jest w wersji Bex w a4 b6 i seryjnie miało 190 KM , co masz na myśli żebym dał sobie spokój? ? Właśnie też mam obawy że zapłaci się hmmm za markę? wydając 4 tyś bo to ASO.
  13. Tak jak najbardziej masz rację jak w czerwcu było w cieniu 36 stopni to Audi mało dość i seryjny nie dawał rady. Normalnie przygoda ze zwiększaniem mocy zaczyna się od porządnego Intelcolera, ale muszę najpierw uporać się z turbo. Myślę celować w ok 200 KM, więc dobrze zrobione K03S powinno być ok. Jeżeli oddam turbo na hybrydę to zrobią mi sekcję zwłok i się dowiem dlaczego zaczęło przepuszczać olej? Aaaa i ważne pytanie! Ile mam czasu ? Taka kulturka jazda to jeszcze z 10 tyś km wytrzyma ? Dlaczego 5W40 będzie lepsze niż 5W30 ? Pozostaje kwestia jaka firma będzie najlepsza
  14. Witam, Wczoraj wymieniałem olej i filtry, ( wymiana co 10 tyś km ) , zmartwiło mnie bo musiałem dolać od wymiany do wymiany ok 1,5 litra niż zwykle. ( zwykle kupowałem 1 litr na dolewkę i było git ). Odkręciłem wąż od przepustnicy, było tam wyczuwalne więcej oleju niż zwykle, zszedłem niżej i odkręciłem kolanko przy ICku a tam dużo oleju ? i dobrze zakonserwowany przed korozją icek . Tak na serio to mnie to zmartwiło, bo szykuje się większy wydatek. No i czy coś robiłem źle ? Audi mam 2 lata, w ciągu tego czasu przejechałem 70 tyś , co 10 tyś wymiana filtrów plus olej liqui moly
  15. Hej, Potrzebuję wymienić klocki oraz tarcze tył, audi a4 b7 1.8 T. Poczytałem trochę i zdecydowałem się na tarcze Zimmerman sport ( chyba że pełne lepsze?). Dużo użytkowników poleca klocki Ferodo, jaki konkretnie model? Auto seria nic nie modzone ? VIN:WAUZZZ8E67A241127 Druga sprawa to tłoczek ciężko pracuje, jaki zestaw naprawczy będzie dobry ? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...