-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Oloim

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Oloim zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Trasa zrobiona. Efektów ubocznych brak. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to raz na postoju zatelepało budą. DPF normalnie wszedł w wypalanie i szybko zakończył proces. Myślę że nie ma co pompować kasę w nowy kolektor.
-
Mnie także ostatnio dopadł ten błąd. Nastawnik był sprawny. Wyprogramowano sterownik i zablokowano klapy w pozycji otwartej. Dzisiaj miałem przyjemność pierwszej jazdy autem. Błędu w pamięci nie ma, auto chyba zachowało moc na poziomie takim jaki był, ale przy pierwszym odpaleniu na zimnym silniku zatelepało budą ( co prawda auto stało nie odpalane dwa tygodnie, nie mogę stwierdzić czy bezpośrednią przyczyną powyższego była modyfikacja). Jutro trasa i będę mógł napisać coś więcej.
-
Jeszcze jedno pytanie, kiedy ta wajcha na nastawniku powinna się ruszać ( cięgno ) ? U mnie przy rozruchu, obrotach powyżej 2 tyś i zgaszeniu stoi w miejscu.
-
W sumie tak. Z drugiej strony jakby jakiś element się wyrabiał to błąd pojawiałby się co jakiś czas, a nie na stale. Nie mogłem się doczytać nigdzie w jakim przypadku montowano ogarnicznik. Czy przy pojawianiu się błędu raz na jakich czas, czy przy opcji stałej.
-
Witam Spontanicznie zaatakował mnie błąd p2015. Buszując po forach często pojawia się rozwiązanie z aluminiowym elementem tzw. ogranicznik czy jest ono skuteczne i w jakich przypadkach ? Błędu nie jestem w stanie skasować tzn. pojawiają się dwa takie same, jeden do usunięcia, drugi stały. Po wykasowaniu jednego z deski znika check do momentu dłuższego postoju lub 2-3 odpalenia auta na krótkim odcinku. Zaś drugi cały czas jest aktywny. Po rozmowie z mechanikiem padło na regenerację nastawnika o ile będzie możliwa, jeżeli nie wymiana na nowy. Ktoś podpowie czy jednak w tym przypadku warto sprawdzić powyższy ogranicznik ? Pacjent CAGA 270 kkm
-
Ostatnio natrafiłem przy poszukiwaniach etki na instrukcje serwisowe i przy weryfikacji termostatu było napisane że nie ma możliwości weryfikacji termostatu po sprawdzeniu temperatury przewodów.
-
Pacjent to Seat Exeo :p
-
Podałem wyżej: 03L121111AD Jak zdejmiesz osłonę z silnika będziesz miał lepszy widok. Jest on po prawej stronie, taki w obudowie z trzema kanałami, bynajmniej u mnie. Ewentualnie możesz mieć wersję z wymiennym wkładem, lokalizacja podobna. W ASO wprowadzono mnie w błąd że u mnie są dwa. Pozycja 37 to termostat.
-
Zdecydowałem się na wymianę i wszystko wróciło do normy, tylko że w ASO była jedna sztuka termostatu niestety uszkodzona. Zaproponowano mi Behra w zastępstwie, z którym nie ma problemów ( montaż w większości wypadków zamiast oryginału z ASO ) nie było objawów złego działania. Temperatura stoi w miejscu, przewody mają znacznie wyższą temperaturę, a po 8 km mam 90 stopni na zegarach. Wcześniej jak wbiłem 80 to było coś. Wymieniono 03L121111AD PS U mnie DPF równo co 700 km się wypalał, nie było z nim problemów.
-
Hej Forumowicze kieruje się do was z pytaniem, Czy komuś pomogła wymiana termostatów lub czujnika temperatury przy falowaniu temperatury na zegarach, niedogrzaniu ? Obecna sytuacja u mnie przy CAGA jest następująca. Miasto przy 8 km trasy auto średnio łapie od 75-90 stopni w zależności korki, szybki przelot z 2 tyś obrotów na 5 biegu. Przy 2 km przejazdu zegary łapią ok 60 stopni. Trasa zagrzanie podobnie, ale wahania przy zmniejszeniu prędkości 130-140 zmniejszenie do 90 spadek od 5-10 stopni. Wiadomo przy rozgrzanym trochę gazu i temperatura na 87-90 stopni. Temperatury zewnętrzne od 10 do 20 stopni. W większości osoby wskazują na termostaty. Do wymiany są dwa na bloku i ten zabudowany na wężach, ale nie zawsze pomaga. Dzisiaj zaproponowano mi wymianę czujnika w pierwszej kolejności, ponieważ w dużej mierze to one są winowajcami a nie termostaty. Ryzykować z czujnikiem, pomimo że wymieniany byl rok temu na zamiennik ? Nie zaleca się stosowania zamienników tak jak w przypadku termostatów. Z dwóch opcji pierwsza generuje duże koszty ok 415 zł części ASO + robocizna. Druga 180 zł czujnik i chwila roboty. Komuś pomogła wymiana czujnika ? Błędów na kompie nie ma względem czujnika. Spalanie raczej normalne, trasy 6-7 litrów, mieszany 7-7,5, miasto powyżej 7,5-8,5 nie wyszedłem. Przy spokojnej trasie 5,5-6 tj. 110 km/h. Czy ogólnie kierować się zasadą tttm i olać, żyć z tym.
-
A moja kula wylosowała - czujnik już wymieniony, który ma swój konkretny kod błędu
-
Witam Szukam pomocy w diagnozie. Auto łapie kontrolkę od świec zaraz po odpaleniu na dosłownie 30 sec. i samoczynnie gaśnie ( kontrolka ). Niepokojących objawów nie zaobserwowałem takich jak brak mocy czy przechodzenie w tryb awaryjny. Dzisiaj pierwszy raz zaświeciła się podczas dohamowywania, także bez objawów. Kontrolka zapala się nie za każdym odpaleniem np 1 na 10. Błąd ogólnie nie był zapisywany w pamięci, udało mi się go tylko raz wyłapać p2563 podsystemy prędkości i biegu jałowego. Na co w pierwszej kolejności zwrócić uwagę ? " Gruszka " ?