Skocz do zawartości

Oloim

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Oloim

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Oloim

0

Reputacja

  1. Trasa zrobiona. Efektów ubocznych brak. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to raz na postoju zatelepało budą. DPF normalnie wszedł w wypalanie i szybko zakończył proces. Myślę że nie ma co pompować kasę w nowy kolektor.
  2. Mnie także ostatnio dopadł ten błąd. Nastawnik był sprawny. Wyprogramowano sterownik i zablokowano klapy w pozycji otwartej. Dzisiaj miałem przyjemność pierwszej jazdy autem. Błędu w pamięci nie ma, auto chyba zachowało moc na poziomie takim jaki był, ale przy pierwszym odpaleniu na zimnym silniku zatelepało budą ( co prawda auto stało nie odpalane dwa tygodnie, nie mogę stwierdzić czy bezpośrednią przyczyną powyższego była modyfikacja). Jutro trasa i będę mógł napisać coś więcej.
  3. Jeszcze jedno pytanie, kiedy ta wajcha na nastawniku powinna się ruszać ( cięgno ) ? U mnie przy rozruchu, obrotach powyżej 2 tyś i zgaszeniu stoi w miejscu.
  4. W sumie tak. Z drugiej strony jakby jakiś element się wyrabiał to błąd pojawiałby się co jakiś czas, a nie na stale. Nie mogłem się doczytać nigdzie w jakim przypadku montowano ogarnicznik. Czy przy pojawianiu się błędu raz na jakich czas, czy przy opcji stałej.
  5. Witam Spontanicznie zaatakował mnie błąd p2015. Buszując po forach często pojawia się rozwiązanie z aluminiowym elementem tzw. ogranicznik czy jest ono skuteczne i w jakich przypadkach ? Błędu nie jestem w stanie skasować tzn. pojawiają się dwa takie same, jeden do usunięcia, drugi stały. Po wykasowaniu jednego z deski znika check do momentu dłuższego postoju lub 2-3 odpalenia auta na krótkim odcinku. Zaś drugi cały czas jest aktywny. Po rozmowie z mechanikiem padło na regenerację nastawnika o ile będzie możliwa, jeżeli nie wymiana na nowy. Ktoś podpowie czy jednak w tym przypadku warto sprawdzić powyższy ogranicznik ? Pacjent CAGA 270 kkm
  6. Ostatnio natrafiłem przy poszukiwaniach etki na instrukcje serwisowe i przy weryfikacji termostatu było napisane że nie ma możliwości weryfikacji termostatu po sprawdzeniu temperatury przewodów.
  7. Podałem wyżej: 03L121111AD Jak zdejmiesz osłonę z silnika będziesz miał lepszy widok. Jest on po prawej stronie, taki w obudowie z trzema kanałami, bynajmniej u mnie. Ewentualnie możesz mieć wersję z wymiennym wkładem, lokalizacja podobna. W ASO wprowadzono mnie w błąd że u mnie są dwa. Pozycja 37 to termostat.
  8. Zdecydowałem się na wymianę i wszystko wróciło do normy, tylko że w ASO była jedna sztuka termostatu niestety uszkodzona. Zaproponowano mi Behra w zastępstwie, z którym nie ma problemów ( montaż w większości wypadków zamiast oryginału z ASO ) nie było objawów złego działania. Temperatura stoi w miejscu, przewody mają znacznie wyższą temperaturę, a po 8 km mam 90 stopni na zegarach. Wcześniej jak wbiłem 80 to było coś. Wymieniono 03L121111AD PS U mnie DPF równo co 700 km się wypalał, nie było z nim problemów.
  9. Hej Forumowicze kieruje się do was z pytaniem, Czy komuś pomogła wymiana termostatów lub czujnika temperatury przy falowaniu temperatury na zegarach, niedogrzaniu ? Obecna sytuacja u mnie przy CAGA jest następująca. Miasto przy 8 km trasy auto średnio łapie od 75-90 stopni w zależności korki, szybki przelot z 2 tyś obrotów na 5 biegu. Przy 2 km przejazdu zegary łapią ok 60 stopni. Trasa zagrzanie podobnie, ale wahania przy zmniejszeniu prędkości 130-140 zmniejszenie do 90 spadek od 5-10 stopni. Wiadomo przy rozgrzanym trochę gazu i temperatura na 87-90 stopni. Temperatury zewnętrzne od 10 do 20 stopni. W większości osoby wskazują na termostaty. Do wymiany są dwa na bloku i ten zabudowany na wężach, ale nie zawsze pomaga. Dzisiaj zaproponowano mi wymianę czujnika w pierwszej kolejności, ponieważ w dużej mierze to one są winowajcami a nie termostaty. Ryzykować z czujnikiem, pomimo że wymieniany byl rok temu na zamiennik ? Nie zaleca się stosowania zamienników tak jak w przypadku termostatów. Z dwóch opcji pierwsza generuje duże koszty ok 415 zł części ASO + robocizna. Druga 180 zł czujnik i chwila roboty. Komuś pomogła wymiana czujnika ? Błędów na kompie nie ma względem czujnika. Spalanie raczej normalne, trasy 6-7 litrów, mieszany 7-7,5, miasto powyżej 7,5-8,5 nie wyszedłem. Przy spokojnej trasie 5,5-6 tj. 110 km/h. Czy ogólnie kierować się zasadą tttm i olać, żyć z tym.
  10. A moja kula wylosowała - czujnik już wymieniony, który ma swój konkretny kod błędu
  11. Witam Szukam pomocy w diagnozie. Auto łapie kontrolkę od świec zaraz po odpaleniu na dosłownie 30 sec. i samoczynnie gaśnie ( kontrolka ). Niepokojących objawów nie zaobserwowałem takich jak brak mocy czy przechodzenie w tryb awaryjny. Dzisiaj pierwszy raz zaświeciła się podczas dohamowywania, także bez objawów. Kontrolka zapala się nie za każdym odpaleniem np 1 na 10. Błąd ogólnie nie był zapisywany w pamięci, udało mi się go tylko raz wyłapać p2563 podsystemy prędkości i biegu jałowego. Na co w pierwszej kolejności zwrócić uwagę ? " Gruszka " ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...