Zacznę od tego że usterka usunięta i jak na razie problem z wpadającym pedałem sprzęgła nie wraca , co prawda jeden dzień jazdy ale wcześniej powtarzało się to często . Zamówiłem wysprzęglik i pompkę sprzęgła (SACHS) i obie te części dla pewności zostały wymienione lecz problem był z pompką , po pierwsze została wcześniej nieprawidłowo zamontowana , pewnie z powodu niełatwego dostępu przewód który wchodzi do pompki nie był do końca wciśnięty i ten kołnierz na przewodzie który powinien znajdować się za zabezpieczeniem w pompce wystawał na zewnątrz . Po za tym w samym wejsciu pompki brakowało plastikowej tulejki uszczelniającej. Jeśli chodzi o typ skrzyni to na naklejce w książce serwisowej jak i pod kanapą tylnych siedzeń widnieje typ skrzyni JZQ i tak jak pisałem wcześniej po rozkodowaniu kodów z tych naklejek też wychodzi że pięcio biegowy tiptronic. Na wykonaną przekładkę wskazywało by też parę innych rzeczy a mianowicie ,najpierw zamówiłem pompkę według katalogu i dostałem pompkę z uchwytem do pedału typu klips , okazało się że stara pompka miała uchwyt z wersji b5 bodajże , co za tym idzie pedał sprzęgła też nie był oryginalnie od b7 . Skrzynia musiała być na bank zmieniana u niemca , mój znajomy mechanik który wymieniał mi te części stwierdził że wszystko zrobione było z głową ,sama skrzynia i zmiana biegów bez zarzutów , działają światła cofania , tempomat , a z tego co wiem czytając forum od paru dni że często są z tym problemy . Nie działa tylko parktronic tył ale z czasem i tym się zajmę , jestem posiadaczem tego auta od niecałych dwóch tygodni , liczę że więcej niespodzianek już nie będzie .