Skocz do zawartości

Jumb_o

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jumb_o

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jumb_o

0

Reputacja

  1. Mam problem z przyjęciem kodowania w module komfortu (46). Wpisując wartości zapisują się i działa wszystko. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu samochodu wartości są kasowane i przyjmują dziwna wartość.
  2. No kierunek jeden jest w "budzie" drugi jest w klapie bagażnika i właśnie ten w klapie bagażnika mam problem z za kodowaniem. Może też mój błąd że nie napisałem że chodzi o tył samochodu. received_867643603612768.mp4
  3. Czy ktoś może mi coś podpowiedzieć, napisać w jakich kanałach co wpisać lub sprawdzić kodowanie lamp USA na EU (2014)? Nie mogę zakodowac wewnętrznego kierunku (zewnętrzny mryga). Wszystko reszta już jest na swoim miejscu.
  4. Potrzebuję światła z USA przekodowac na EU (światła mam już przerobione) i walczę teraz z kodowaniem. Mam tylko vcds-a i próbuje jakoś dojść do ładu. Znajomy zaproponował rozwiązanie by sprawdzić na kodowaniu EU. Mam uruchomiony już kierunek w budzie ale nie wiem jak w klapie zakodowac.
  5. Czy mógłby ktoś odczytać kodowanie z kanałów 195-210 w module komfortu sedan Lift z neon led (np. Vcds-em)
  6. Zbieram wszystkie informację co trzeba zrobić i jak to zrobić by auto sprawdzone z USA nadawało się do użytku w EU. Przydatne strona: carinfo.kiev.ua lub aplikacja my audi (odczytamy wyposażenie naszego samochodu i sprawdzimy w jakie światła jest wyposażony). Zwracamy uwagę na słowo: fog. Sprawdzamy jakie światła posiadamy: światła przeciwmgielne przednie/tylne. - Przednie reflektory w 90% będą one do wymiany lub przeróbki. Problem polega na symetrycznych USA i asymetrycznych EU reflektorach. Mniejszy problem to że przednie kierunkowskazy w samochodach produkowanych w USA są równocześnie światłami pozycyjnymi (to możemy załatwić przez kodowanie). - Tylne lampy tutaj dzielimy je na łatwe i trudne; łatwe zmieniamy żarówki i odpowiednio kodujemy lampy; trudniejsze jeżeli mamy lampy w technologi np. LED tutaj będziemy zmuszeni oddać lampy dla kogoś kto się zna na tym (najbardziej znana firma na polskim rynku jest: CyberTek - zaznaczę że nie jest to żadne polecenie - na rynku jest sporo osób które się tym zajmują). - Tylne przeciwmgielne tutaj pojawiają się również dwa rozwiązania dołożenie nowej lampy np. pod zderzak lub przeważnie przy oddawaniu tylnych lamp do przeróbki zostaje dołożone światło przeciwmgielne. Wiadomo że największe problem z "oświetleniem" i jego dostosowanie do norm EU mają posiadacze lamp w technologiach LED, Xenon, Bixenon. Czekam na wasze uwagi, spostrzeżenia, kodowania itd. jeżeli ktoś to wykonywał w swoim samochodzie.
  7. Rozkodowalem vin A4 B8 2014 roku. Mam pytanie o pozycję: Czynności dot. faceliftingu - GP2 - Samochody że szczególnym podnoszeniem wartości produktu. Co to oznacza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...