Keymil
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Keymil
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Keymil
0
Reputacja
-
Da się jakoś wykryć objawy takiego uszkodzenia? By wcześniej coś z tym zrobic? Zanim padnie całkiem jak koledze
-
Do 300zl za wyłączenie biorą
-
yyy... nie wiem co chciałeś wnieść w ten temat, nie odpowiedziałeś na żadne pytanie a robisz jakąś gówno burze. Nie mam żadnego efektu poloneza więc nie mam się czego pozbywać ?
-
Pytanie takie, wywalało mi błędy na sondach, okazało się że katy są też zapchane. Wywaliłem katy, sondy zostały nieruszane. Mam zauważalny brak mocy i za duże spalanie ale nie wiem czy to od tego i właśnie czy sondy jeśli nie są usunięte z komputera tylko jest błąd to mogą powodować właśnie te objawy? Jeśli tak to co, po wyłączeniu ich magicznie zmniejszy się dawka paliwa a nie pozostanie tak jak jest teraz? 3.0 ASN
-
Wywalilem katalizatory dwa główne, sondy zostaly, wywala błędy. Pytanie czy one wpływają teraz na spalanie? Bo nic się nie zmieniło. I drugie pytanie czy pre katy mogą mi jeszcze ograniczać moc? Bo słabo idzie, v max to jakieś 180. Dodam że jeden pre kat się już sypał, a główne miałem w takim stanie że auto na 3 biegu już prawie nie mogło podjechać pod górkę
-
Spalanie 3.0 ASN quattro automat Czy sondy przy katalizatorach mogą odpowiadać za spalanie? Wywalilem katy A sondy zostaly nie ruszane. Już wcześniej przed tym palił prawie tyle,a teraz to 17.5 lpg przy takiej normalnej jeździe starałem się nawet jechać tak by spalił jak najmniej, nawet po mieście to malo jeździłem. Jeśli nie sondy to co może być jeszcze przyczyną takiego spalania? Trasa czy nie trasa on te 17 średnio spali.
-
3.0 quattro automat benzyna+gaz Kupiłem auto z 3 miesiace temu i od początku miał brak mocy na 5 biegu, ekspresówka nawet deptając gaz praktycznie nie reaguje, żeby wyprzedać czy prześpieszyć trzerba było wrzucać 4. Dziś natomiast jadę i zauważyłem, że już to samo jest też na 4 biegu, deptam mu a ten nie idzie, dźwięku zero prawie, nie to co wcześniej redukcja i od razu go było słychać. A paliwo żre strasznie, pali nawet 17l lpg. Na benzynie chodzi tak samo. Panowie gdzie może być problem? Dodam, że mam zużytą podpore wału, czy to może być przez to? I pytanie jeszcze za słaba pompa paliwa nie powinna wpływać chyba na pracę na gazie?