Skocz do zawartości

misiuu67

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misiuu67

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia misiuu67

0

Reputacja

  1. Hej, już kiedyś pisałem o swoich problemach z silnikiem, o jego rzucaniu. Od dłuższego czasu próbuję dość co może być nie tak i zaglądam w różne sekcje pomiarowe VAG. Historia jest taka, że pół roku temu miałem wymieniany rorząd, ale prawdopodobnie był źle ustawiony. Silnik palił mniej, ale potrafił zgasnąć na biegu jałowym. Nie było natomiast problemu z odpalaniem - zimny, ciepły palił na strzała. 2 miesiące temu oddałem auto do mechanika (innego, do tamtego z wielu powodów straciłem zaufanie) i mechanik powiedział, że rozrząd jest źle ustawiony - przestawiony o 2-3 zęby. Ustawił, skasował i auto nie gaśnie. Niestety dalej rzuca silnikiem i to tak dość mocno - tylko na jałowym, podczas jazdy jest ok. Próbowałem zwiększyć ilość wolnych obrotów, ale przy 1100 też potrafi zarzucić. Im bardziej silnik się rozgrzeje tym jest gorzej. od 70 stopni widać różnicę. Podłączyłem VAG'a, wszedłem w sekcję 04 i w ostatnim okienku wartość kąta ustawienia rozrządu nie jest stała - zmienia się od 0.0 do -0.6,-1.1. Pytanie czy to tak powinno wyglądać? Czy ta wartość nie powinna być stała? Jeżeli chodzi o wtryski to na 3 wtrysku w sekcji 018 dochodzi do wartości -1.8 max, reszta nie przekracza 0.5. BIP'y w 023 też są ok, w okolicach 10-15, tylko na 3 wtrysku ok. 23-33. W załączniku logi statyczne z 004, 007 i 013. LOG-01-004-xxx-xxx.CSV LOG-01-007-xxx-xxx.CSV LOG-01-013-xxx-xxx.csv
  2. W weekend podepnę auto pod kompa i sprawdze odczyty. Dzięki, odezwę się z wynikami
  3. Witajcie, od dwóch tygodni mam problem z gasnącym silnikiem. Co prawda zgasł dopiero drugi raz, ale pewnie sytuacja się powtórzy. Po pierwszym uruchomieniu auta po nocy i przejechaniu 2-3 km, dojeżdżając do skrzyżowania, auto gaśnie w momencie wciśnięcia sprzęgła. Na biegu jałowym wyczuwalne są również drgania silnika (zarzuci nim w bok). Podczas normalnej jazdy czasem odczuję również szarpnięcie auta, jakby przez sekundę silnik otrzymał mniejszą ilość paliwa. Co może być problemem? Wtryski, pompa vacum? Na przeglądzie dwa dni temu, diagnosta powiedział mi, że hamulce z tyłu nie są najlepsze i wskazał właśnie na pompę (pedał hamulca potrafi się czasem trochę jakby "zapowietrzyć" nawet podczas jazdy). Pod komputer jeszcze nie podłączałem. Zrobię to dopiero jutro. Bardzo dziękuję za pomoc.
  4. Problemem był brak podkładki pod poduszką silnika. Dziękuję za pomoc. Problem rozwiązany
  5. Dzięki za podpowiedzi. W weekend sprawdzę poduszki i dam znać czy wina leży po ich stronie
  6. Witajcie, prawie dwa tygodnie temu miałem wymienioną dwumasę w swoim audi (TDI 130KM) na regenerowaną. Podczas jazdy na biegu bez dodawania gazu (zwłaszcza z górki) zauważyłem dziwne drgania (nie są one jakieś mocne, ale da się odczuć) podczas jazdy na biegu z górki bez dodania gazu oraz buczenie silnika. Dodatkowo przy cofaniu autem, gdy dodam trochę mniej gazu kierownica mi drży (dość mocno). Czy wszystko to jest spowodowane wadliwą dwumasą i reklamować ją? Sprzęgło nie było wymieniane, ponieważ mój mechanik stwierdził, że jest w bardzo dobrym stanie. Proszę o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...