Skocz do zawartości

Lostek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lostek

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Przemyśl

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lostek

0

Reputacja

  1. Witam byłem na zbieżności, starszy Pan za dużo nie kumał mam wrażenie, wybrał zawias 1BD, pierwsze słyszę o takim, Auto nadal ściąga po regulacji, czy ktoś może rzucić okiem na wyniki ? Tyłu nie ruszaliśmy mówił że jest ok, Przód według kartki nie mieści się w granicy -0,05 / +0,05 , bo pokazuje +0,10 na obu kołach. Może być to powód że dalej ściąga auto? Więc co robić? Ścigać gościa?
  2. No tak silnik 2.5 + 2.5 =5 to juz sporo za auto warte 15 + do tego rozrzad, jakies tam uszczelki , cewki swiece, cos zawsze wyjdzie
  3. Tak mi powiedział. Chore pieniądze wychodzą za remont w 20 letnim aucie, po 7-8 tysiecy,
  4. Dzwoniłem, Remont nieopłacalny, a swap używki 2,5k trochę sporo
  5. Witam, Szukam kogoś dobrego co zrobi mi remont mojego 1.8t, Powód słaba kompresja po 6 barów.. Ktoś coś poleci?
  6. Lostek

    Bład 16712, Pomocy :<

    Opisze cała sytuacje , W Aucie mierzyłem kompresje na 2 i 3 było po 7 bar , tak wiem mało. Ale nie stać mnie na remont kapitalny, Zrobiłem płukankę , zalałem synthoil, + xado one stage, zrobiłem jakieś 2000 km, I Nagle wsiadam do auta odpalam, Pali na strzała, po czym popracował 2 sekundy i zgasło. I już nie chce zapalić, wywaliło błąd 16712 od czujnika spalania stukowego. Na pych , na awaryjnym odpalaniu gazu , załapie do 400 obrotów i nie chce zaskoczyć. Co to może być? spotkał się ktoś z takim czymś ? Motor kaput ? dodam ze na ciepłym auto ciężko paliło. zmieniłem wtedy czujnik temp cieczy, poprawiło się ale to jeszcze nie to. Obstawiam czujnik położenia wału, bądź ten spalania stukowego. albo co najgorsze silnik padł :<<< Update. Chyba doszedłem co to. Od dłuzszego czasu po przekreceniu zaplonu bylo strasznie slychac pompe paliwa takie buczenie. I prawdopodobnie padla pompa. bo auto na pb nie kreci w ogole. a na awaryjnym odpalaniu na gazie lapalo ale nie chcialo zapalic bo temperatury niskie teraz. Sprawdze jutro pompe i dam znac Update 2. Doszedlem konca. Prawdopodobnie jutro finalna czesc. A teraz , Rozebralem caly bagaznik by dostac sie do pompy, tutorial na grupie , podziekowal @tom5151 , i pompa ani rusz po zaplonie. Sprawdzilem prady i co, dochodzi jakies dziwne 1.7v. Dobra sprawdzilem bezpiecznik i co dobry ale tez nie dochodzi w ogóle prąd. Wiec zabralem sie za przekaznik pompy paliwa. Oczywscie glupi sprawdzilem na googlach i wyszlo ze przekaznik jest w sterowniku silnika. (w uj. rozbierania) dostalem sie i go tam nie bylo. W sterowniku jest w Dieslach , a w 1.8t AVJ jest pod kierownica nr 167, biały , pierwszy z lewej. Wyciagnalem go i sprawdzilem V, i tam dochodzi prad , bylo ok.10v na zaplonie. WIec jutro wymiana przekaznika i auto powinno ożyć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...