Skocz do zawartości

adamek1212

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adamek1212

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Pułtusk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adamek1212

0

Reputacja

  1. Cześć, Ostatnio miałem kolizje z krawężnikiem wpadłem w poślizg przy 70km/h i tak Skrzywiona belka pęknięty zacisk hamulcowy krzywa felga krzywa tarcza hamulcowa + możliwe, że wahacze czy inne elementy do wymiany ale to okaże się po rozebraniu zawieszenia. Felga, tarcze i zacisk nie są problemem i nie są drogie(felgę biorę z koła zapasowego, a na zapas dokupię stalówkę). Najgorszy problem to belka została skrzywiona to mechanik - kolega powiedział, że belka nie nadaje się do regeneracji i trzeba zakupić używaną lub po regeneracji i to jest moje pytanie czy kojarzycie firmę ajmauto oraz antalex? Jakieś, rzetelne opinie może macie ewentualnie czy macie do polecenia firmę co sprzedaje regenerowane belki.
  2. Witam, W moim Audi 1.8 z 2000 z gazem roku mam taki problem, że na zimnym silniku włączam zapłon (nie odpalam) i mam na zegarach temp. 110 stopni, a na klimatronik'u na kanale 49 pokazuje ponad 110 stopni i ta wartość się zmienia czasami rośnie czasami spada. Auto ma problem z odpaleniem jak za którymś razem uda się odpalić to przez parę sekund stoi na 400-500 obrotach a następnie wskakuje na 900 i póki nie złapie trochę temp to po dodaniu gazu silnik jakby ksztusił się delikatnie, jak już pochodzi parę min to wszystko działa prawidłowo. Po przejechaniu paru km temp na zegarach rośnie do 120 a na klimatronik'u na kanale 49 do 121 i stoi a kanał 51 rośnie temp równomiernie do 90 i stoi. Jak silnik jest rozgrzany pali normalnie. Dodam jeszcze, że problem z odpalaniem powstał nagle tzw. wieczorem gaszę auto rano nie chciało zapalić normalnie. Aaa i dopóki auto odpalało normalnie to silnik się nie grzał na blacie cały czas 90 było a na kanale 49 max jakie zaobserwowałem to 98 stopni w korku w trasie 90-94 stopni. Od razu dodam, że układ odpowietrzony, płyn cały czas na odpowiednim poziomie. Wiskoza, termostat, pompa wody były wymieniane wraz z kupnem auta czyli jakieś 40 tyś temu km. Ogrzewanie działa prawidłowo. Czy to, że auto słabo odpala na zimnym silniku oraz że na zimnym ma temp 110 stopni to wina czujnika g62(chyba ten). I ile taka wymiana może kosztować. Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam
  3. Jeszcze jak sie zgasi silnik to słychać bulgotanie i temperatura trochę rośnie. Jutro sie jeszcze przejadę z 15 km i zobaczę czy chłodnica i wszystkie węże są ciepłe może termostat się zacina ale jest nowy to nie powinien. W sumie jak nowa pompa wody ciekła to może i termostat jest zepsuty.. bo nawet jakby układ był zapowietrzony to chłodnica i tak by sie chociaż trochę nagrzewała. A żeby płynu mi ubywało to nie zauważyłem. A mój mechaniki mówi że to przez nagrzewnicę także jutro te dwa węże od nagrzewnicy połączę odpowietrzę układ i jak nic nie będzie grzało to nagrzewnica do wymiany
  4. adamek1212

    Za wysoka temp silnika

    Witam, Znowu pisze o grzejącym się silniku. Otóż w moim starym silniku paneweczki i wał szlak jasny trafił to byłem zmuszony wymienić silnik na nowy. Przy okazji wymiany wymieniłem tarczę sprzęgła, pompę wody bo juz była na wykończeniu oraz termostat( stary był jeszcze fabryczny),oraz wiskozę(która kręci sie szybciej jak silnik ma wyzsze obroty(tak powinno byc?). A4 z klimą nie wiem czy to cos zmienia. Od razu po wymianie wszystkeigo przez mechanika pojechałem w trasę 300 km w jedną stronę było spoko w drugą w czasie jazdy samochód sie grzał skakał do 100 stopni wcześniej na postoju sie nie grzał, okazało się, że nowa pompa wody miała wycieki pompa na gwarancje mechanik zamontował nową pompę układ odpowietrzony i dzisiaj sobie pojeździłem trochę z 20-30km i na postoju w ciągu minuty może dwóch zobaczyłem ze temp z 90 juz powoli rośnie po ruszeniu spadła do równych 90 stopni, ogrzewanie grzeje jak szalone. ustałem na postoju i znów po minucie może dwóch temp rośnie i rośnie dochodzi do 100 stopni, jak trzymałem silnik tak na 1.5k obrotów to po parunastu sekundach temperatura spadła do 90 stopni. Na wolnych obrotach odkręciłem zbiorniczek i tam z tyłu tego zbiorniczka poleciało troche powietrza i płynu. zakręciałem zbiorniczek i z tego węża z dziurką na nagrzewnicy zdjąłem go troche i z tej dziurki sikało aż do wysokości maski. (to chyba odpowietrzony). Za wiskozą pomacałem sobie chłodnie lekko ciepła nawet nie była zimna cała była. Ten wąż wodny na dole chłodnicy z prawej strony jak sie stoi twarza do maski jbc (tam chyba termostat siedzi) też był zimny i z niego wychodzi taki cienki wężyk który leci do zbiorniczka z płynem i też był zimny. Powietrze które wiskoza wydmuc**je tez zimne nawet lekko ciepłe nie jest. Raz włączył sie ten wiatraczek elektryczny. A ten wąż co leci z prawej z góry od chłodnicy do silnika chyba, był ciepły. to co termostat do wymiany czy nagrzewnica zakamieniona czy któryś wąż moze zatkany może być? albo chłodnica zrobiła kaput. Czy juz nie wiem co. Szczerze mam ochotę już sprzedać tą nieszczęsną A4 i coś innego kupić... ale jak tutaj wymieniłem zawieszenie silnik to juz chyba opłaca sie zrobić ten układ chłodzenia
  5. Właśnie przy układzie od kupna nie była nic dłubane. Wcześniej nie zauważyłem tego bo mało jeździłem. Przed chwilą chciałem sprawdzić jak sie węże od wody nagrzewają to przejechałem z 15-20km aby rozgrzać samochód i potem z 15 -20 min stałem na wolych obrotach i temp tylko troszkę przekroczyła 90 stopni i zaraz wracała do 90 a węże to ten od góry z silnika do chłodnicy był gorący chłodnica na górze cieplejsza niż na dole ten mały kabelek z dołu chłodnicy do zbiorniczka był lekko cieply a ten grubszy z dołu co szedł w głąb silnika na dole był zimny (może leciutko ciepły, nie wiem z czym on sie łączy) i właśnie mnie to zdziwiło ze teraz nie chciał się zagrzać do 100 stopni tylko lekko powyzej 90 a potem elegancko spadło do 90 stopni. Teraz myslę ze zainwestuje te 40 zł i wymienię ten termostat dla spokoju a jak to nie pomorze to będe myslał dalej. Nawet trzymałem silnik na 2.5k obrotów (na luzie) przez chwile i też temp nie przekroczyła 90 stopni. Płynu nie ubywa ze zbiorniczka. A po tym jak kupiłem nie miałem ogrzewania w ogóle ale przejechałem trase 160km z prędkością =/- 140 km/h i nagle zaczęło ogrzewanie dobrze grzać i nawet jak ogrzewania nie miałem to nie widziałem wcześniej temp na desce powyżej 90.
  6. Witam mam problem z temperaturą silnik an postoju, mianowicie gdy pojeżdżę trochę i na desce temperatura dojdzie do 90 stopni (na liczniku) to póki jadę, nie ważne ile to trzema 90 stopni na desce ale jak tylko sie zatrzymam i stoję z odpalonym silnikiem to temp skacze zaraz do 100 i dalej i nie spada. Ogrzewanie działa ale dopiero przy 80 stopniach gdzieś czuć, że grzeje. Ten wiatraczek co się cały czas kręci na chłodnicy nie zmienia swojej prędkości obrotowej można go spokojnie ręką zatrzymać, a elektryczny chyba działa. Mechanik mi powiedział, że to ta wiskoza do wymiany na 100%. A i silnik 1.8 125kM 2000 rok
  7. Witam, Kupiłem niedawno audi a4 b5 rok 2000 lift z silnikiem 1.8 92 KW z ksenonami (nie wiem czy poprzedni właściciel wymieniał całe lampy czy jak zmienił te światła. Tak wiem nie poczytałem o tych światłach dokładnie i teraz za to płace ;/) i owe lampy nie posiadają spryskiwaczy których ksenony potrzebują aby auto mogło legalnie przejść przegląd, nie ma też chyba auto-poziomowania. Moje pytanie polega na tym czy wystarczy zamontować spryskiwacze i poziomowanie czy lepiej i pewniej wymienić lampy na halogeny, żeby wszystko było legalnie i z homologacją? Patrzyłem to komplet lamp przód kosztuje coś kolo 400 zł, wymienić je to chyba nie jest duży problem tylko nie wiem czy trzeba coś kombinować z wiązką elektryczną. Ewentualnie ile taka wymiana mogłaby kosztować u mechanika? I od razu drugie pytanie gdzie mogę znaleźć kod silnika aby na profilu prawidłowy wpisać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...