
fotonotek
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O fotonotek

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Piastów
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
jedyne co to trzeba jakoś dokręcić tą tarcze, myślę ze jakieś tulejki czy coś.
-
przyjże się tej metodzie na szczęście tarcze kupiłem bezpośrednio wiec raczej podróba mi się nie trafiła
-
Rotingera nie nazwałbym niższą półka wiem ze się zdarza .. tylko jak to sprawdzić nie kupując znowu nowych tarcz ??
-
Nie mam jak zmierzyć tarcze były zmieniane na nowe objaw jest ten sam, co do kol ma dwa komplety, felgi plus opony na obydwu dzieje się to samo mimo ze nawet rozmiar jest inny
-
tylko przy hamowaniu, rytmiczne szybkie, pojawia się przy wyższych prędkościach od jakichś 100-120 kmh w górę, przy niskich prawie nie zauważalne, nie skupiłem się jakoś nigdy czy maleje z prędkością, bo zazwyczaj dzieje się tak na autostradzie-ekspresówce wiec do niskich prędkości nie schodzę.
-
lepsze testy zrobione i d*pa... bije nadal... jakieś pomysły ?? nowe tarcze, klocki, łożyska, piasty, geometria ustawiona...
-
Cześć Nie wiem czy dobre miejsce, jeśli to proszę przenieście temat albo pokierujcie, szukałem (może za słabo) i nie znalazłem. Szukam elektryka który ogarnie mi ABS. Objawy po krotce, dnia pewnego zaczęły błyskać mi naprzemiennie kontrolki, esp, abs i ostrzegawczy o hamulcach. Z racji ze auto trafiło później do mechanika, zdiagnozował on ze moduł ESP zdechł, został wymieniony i kontrolka ESP już nie mruga, ale ABS został, ponoć komputer pokazuje ze moduł ABS nie dostaje prądu, szukał przetartych kabelków, zaśniedziałych wtyczek i nic nie znalazł. Potrzebuje specjalisty, człowieka godnego zaufania co mi to naprawi a jednoczenie nie puści z torbami, możecie mi kogoś polecić w okolicach Warszawy lub w niej Samej ?? Auto A4B6 3.0 ASN Q 2001 rok
-
Dobra jak mówiłem na kilka miesięcy bez auta, znaczy jeździć się dało ale waliło, na szczęście odebrałem auto od mechanika, po pierwszych testach jest lepiej, ale czy dobrze to muszę zrobić lepsze testy dzięki za pomocne słowa i kubeł zimnej wody terasz szukam elektryka, ale to już inny dział
-
Tak wiem tylko teraz szukam mój osobisty mechanik uciekł przed wirusem gdzieś do jakiejś puszczy i nawet telefonu nie odbiera, podjąłem się tego bo myślałem ze to jeden element a takie rzeczy już robiłem w poprzednim aucie, to dla mnie nowość i trochę dramatyzuje. Dzwonie teraz po znajomych i szukam kto ma prasę i jest gotowy przyjąć mnie
-
to zostałem bez auta na kilka miesięcy
-
imadło będzie musiało wystarczyć ....
-
czyli teraz tak ..... wyciągam zwrotnice, wyjmuje piastę, wypycham łożysko.... oczyszczam powierzchnie smaruje (czym najlepiej??) i składam... czyli wpycham łożysko ... wkładam piastę zakładam zwrotnice i wszystko do kupy jak dobrze rozumiem ??
-
no ok a możesz wskazać które ew skierować na jakiś tutorial ?? nie chce odkręcać czegoś czego nie muszę
-
Domyśliłem się po tym jak napisałeś ze muszę zwrotnice wyjąc ale nadal nie wiem jak
-
czyli to nie do końca ten tutorial? to mogę prosić o podpowiedz jak to zrobić ?? jak widzę jak to zrobić to jestem w stanie powtórzyć a tak samemu wymyślić może być ciężko