
Bittern
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Bittern

Informacje
-
Imię
Bartosz
-
Miasto
Sykkylven
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kupiłem dzisiaj te "kapturki" są razem z oringami i teraz tylko nie wiem czy oring idzie najpierw, na tą bruzdę w plastiku czy na koniec? Ktoś coś wie?
-
No dzięki Ci bardzo za info. Tak też myślałem że coś tam musi być, tylko teraz pytanie, gdzie do cholery jest ta stara gumka? Zdezintegrowała się? ? co to z biodegradacyjnego materiału wykonane jest?
-
Nie wiem jakim cudem nie zauważyłem wycieku pod autem, ale jak podniosłem go na podnośniki to widać że rzyga hydrolem w miejcu łaczenia przewodu z wyspszeglikiem. Ta plastikowa złączka. Jak rozpiołem klamrę i zatkałem przewód to nic nie cieknie z tej części, ale cieknie jak się go umiesci spowrotem w wyspszegliku. Czy tam powinien być jakiś oring pomiędzy? Czy co? Bo uszkodzeń nie widać żadnych
-
Przed chwilą cofałem na parkingu i jak już się miałem zatrzymać i wcisnołem sprzęgło to ono tak zostało. Skrzynia jest na luzie, biegu nie można wbić. Od czego zacząć?
-
A, sorki , zapomniałem wstawić minusy, Bipy są na minusie ?
-
Tak mi coś lekko wibruje auto między 1500 a 2000 obr. Więc pomyślałem że może to nierówna praca pompowtryskiwaczy i zrobiłem test a tam mi wychodzą takie dziwne wartości : w grupie 13 dawki paliwa mają około -0.45 więc akurat są w normie. Ale już w grupie 23 BIPy mają wartości 43.0 na wolnych obrotach a przy max.mom. Skaczą do 75.0 ! grupa 18 wykazuje stale same zera ale po wrzuceniu luzu podczas jazdy zamiast 4 wyskakuje mi wartość 128! zastanawiam się czy to może za niskie ciśnienie z pompy tandemowej czy co?
-
Tempomat mi nie działa więc zacząłem szperać i z tego co mi wychodzi to chyba czujnik położenia pedału sprzęgła jest walniety, ale nie jestem tego taki pewien. W polu nr2 jest 00101100 a w nr4 jest 10000001 Czy mam rację? W polu nr 6 jest bit "1" czyli sprzęgło wciśnięte i nie zmienia się po naciśnięciu pedału, a tak chyba nie powinno być?
-
Mam bosch 8.0 Ta druga metoda też nie podziałala, ale co ciekawe podłączyłem taki frajerski interfejs iCarsoft a on mi mówi że uszkodzona jest pamięć sterownika i że się nie da, a za chwilę pyta mnie czy mimo to chcę kontynuować adaptacje - tak - czy chcem wymusić zapisanie nowych logów -tak- adaptation successful! - Lampka zgasła i wszystko wróciło do normy ? zdumiewające ?
-
No niestety, ale nie mam możliwości kodowania. Po wejsciu w sterownik ABSu okno kodowania nie jest nawet podświetlane
-
Dziękuję Kamil. Później jak będę miał czas to spróbuję w ten sposób ?
-
Coś nie działa ten link
-
Tak jek pisałem błąd ustawienia kąta skrętu. Dziwne bo nic jeszcze nie zrobiłem a światła i kluczyk się samo zrobiło ?
-
Niestety nie znikło nawet po 80km. A na dodatek zauważyłem że centralny na pilota też nie trybi ?
-
Witam, odblokowałem sobie dzisiaj FIS. Dodałem manetkę (to znaczy w moim przypadku to całego pająka) pokodowałem według instrukcji i wszystko chula tylko że wywalilo mi dwie żarówki, jedna od tablicy, druga od stopu. Faktycznie były przepalone. Wymieniłem je, sprawdziłem całą resztę, jest ok, a fis teraz mi mówi że jescze przc. Mgłowe i pozucyjne nie działa a działa. Do tego ESP a dokładniej to czujnik skretu też zwraca problem i nie umiem sobie z tym poradzić
-
witam mam prośbę o pomoc. nie działa mi tempomat , więc sprawdziłem Bloki pomiarowe a tam w grupie 006 widnieje (00101100) co raczej oznacza wciśnięty pedał sprzęgła i tym samym powód niedziałania tempomatu . Czy ma ktoś z was pomysł co jest grane? co powinienem zrobić?