Skocz do zawartości

Bittern

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bittern

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Sykkylven

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bittern

0

Reputacja

  1. Kupiłem dzisiaj te "kapturki" są razem z oringami i teraz tylko nie wiem czy oring idzie najpierw, na tą bruzdę w plastiku czy na koniec? Ktoś coś wie?
  2. No dzięki Ci bardzo za info. Tak też myślałem że coś tam musi być, tylko teraz pytanie, gdzie do cholery jest ta stara gumka? Zdezintegrowała się? ? co to z biodegradacyjnego materiału wykonane jest?
  3. Nie wiem jakim cudem nie zauważyłem wycieku pod autem, ale jak podniosłem go na podnośniki to widać że rzyga hydrolem w miejcu łaczenia przewodu z wyspszeglikiem. Ta plastikowa złączka. Jak rozpiołem klamrę i zatkałem przewód to nic nie cieknie z tej części, ale cieknie jak się go umiesci spowrotem w wyspszegliku. Czy tam powinien być jakiś oring pomiędzy? Czy co? Bo uszkodzeń nie widać żadnych
  4. Przed chwilą cofałem na parkingu i jak już się miałem zatrzymać i wcisnołem sprzęgło to ono tak zostało. Skrzynia jest na luzie, biegu nie można wbić. Od czego zacząć?
  5. A, sorki , zapomniałem wstawić minusy, Bipy są na minusie ?
  6. Tak mi coś lekko wibruje auto między 1500 a 2000 obr. Więc pomyślałem że może to nierówna praca pompowtryskiwaczy i zrobiłem test a tam mi wychodzą takie dziwne wartości : w grupie 13 dawki paliwa mają około -0.45 więc akurat są w normie. Ale już w grupie 23 BIPy mają wartości 43.0 na wolnych obrotach a przy max.mom. Skaczą do 75.0 ! grupa 18 wykazuje stale same zera ale po wrzuceniu luzu podczas jazdy zamiast 4 wyskakuje mi wartość 128! zastanawiam się czy to może za niskie ciśnienie z pompy tandemowej czy co?
  7. Tempomat mi nie działa więc zacząłem szperać i z tego co mi wychodzi to chyba czujnik położenia pedału sprzęgła jest walniety, ale nie jestem tego taki pewien. W polu nr2 jest 00101100 a w nr4 jest 10000001 Czy mam rację? W polu nr 6 jest bit "1" czyli sprzęgło wciśnięte i nie zmienia się po naciśnięciu pedału, a tak chyba nie powinno być?
  8. Mam bosch 8.0 Ta druga metoda też nie podziałala, ale co ciekawe podłączyłem taki frajerski interfejs iCarsoft a on mi mówi że uszkodzona jest pamięć sterownika i że się nie da, a za chwilę pyta mnie czy mimo to chcę kontynuować adaptacje - tak - czy chcem wymusić zapisanie nowych logów -tak- adaptation successful! - Lampka zgasła i wszystko wróciło do normy ? zdumiewające ?
  9. No niestety, ale nie mam możliwości kodowania. Po wejsciu w sterownik ABSu okno kodowania nie jest nawet podświetlane
  10. Dziękuję Kamil. Później jak będę miał czas to spróbuję w ten sposób ?
  11. Tak jek pisałem błąd ustawienia kąta skrętu. Dziwne bo nic jeszcze nie zrobiłem a światła i kluczyk się samo zrobiło ?
  12. Niestety nie znikło nawet po 80km. A na dodatek zauważyłem że centralny na pilota też nie trybi ?
  13. Witam, odblokowałem sobie dzisiaj FIS. Dodałem manetkę (to znaczy w moim przypadku to całego pająka) pokodowałem według instrukcji i wszystko chula tylko że wywalilo mi dwie żarówki, jedna od tablicy, druga od stopu. Faktycznie były przepalone. Wymieniłem je, sprawdziłem całą resztę, jest ok, a fis teraz mi mówi że jescze przc. Mgłowe i pozucyjne nie działa a działa. Do tego ESP a dokładniej to czujnik skretu też zwraca problem i nie umiem sobie z tym poradzić
  14. witam mam prośbę o pomoc. nie działa mi tempomat , więc sprawdziłem Bloki pomiarowe a tam w grupie 006 widnieje (00101100) co raczej oznacza wciśnięty pedał sprzęgła i tym samym powód niedziałania tempomatu . Czy ma ktoś z was pomysł co jest grane? co powinienem zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...