vegetagt
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O vegetagt
Informacje
-
Imię
asd
-
Miasto
no
Auto
-
Model
S4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
2.7 V6 BiTurbo
-
Kod silnika
AGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia vegetagt
0
Reputacja
-
Owszem, zerwane tuleje to często kwestia montażu. Tyle, że w moim przypadku po obydwu stronach wahacze były tak samo zamontowane a poddał się 1. Jakby padła cała jedna strona (bądź obydwie) to bym zrozumiał.
-
wahacze kupione przez poprzedniego własciciela w marcu 2017, demontowane przeze mnie około miesiąca temu. Możliwe, że coś przez ten czas się zmieniło, bo np czujniki w pudełkach sygnowanym SKV mają rózne wykonanie
-
z mojej perspektywy - to ty masz szczęscie, bo ja na 4 wahacze mam 2 rózne usterki, wyłaczając dziwnego banana
-
Jestem obecnym właścicielem tego auta i tych wahaczy ze zdjęcia. Przebieg od montażu pomiędzy 10 a 15tys km. Problem auta jest taki, że auto pływa po drodze oraz coś stuka przy podjeżdzaniu na niskie ( 2cm ) krawężniki (np takie jak są przy parkingach). Na prostych kołach jest oks, na delikatnie skręconych niezbyt Tuleja banana - jedna delikatnie luźniejsza wg SKP, ale w dalej normie. Nic innego nie znaleźli. Jako, że stuki i pływanie zostało zrzucone na słabe amory, to przy okazji ich wymiany pomacałem górne wahacze. 3 sworznie są sztywne, 1 jest luźniejszy. Jeden wahacz ma także spękaną tuleje. Reszta ok. Dolnych nie demontowałem jeszcze. Także ja sobie dalej szukam wiatru w polu, jeżdzę i obserwuje Jak wybuchnie to dam znać. Poniżej fotka tulei: https://i.imgur.com/X6wqhWE.jpg ps. z kolei końcowka TRW ma uszkodzoną gumę, także też niedlugo do wymiany, eh