Jump to content

vegetagt

Pasjonat
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About vegetagt

Informacje

  • First name
    asd
  • Location
    no

Car

  • Car model
    S4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    2.7 V6 BiTurbo
  • Engine code
    AGB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. Owszem, zerwane tuleje to często kwestia montażu. Tyle, że w moim przypadku po obydwu stronach wahacze były tak samo zamontowane a poddał się 1. Jakby padła cała jedna strona (bądź obydwie) to bym zrozumiał.
  2. wahacze kupione przez poprzedniego własciciela w marcu 2017, demontowane przeze mnie około miesiąca temu. Możliwe, że coś przez ten czas się zmieniło, bo np czujniki w pudełkach sygnowanym SKV mają rózne wykonanie
  3. z mojej perspektywy - to ty masz szczęscie, bo ja na 4 wahacze mam 2 rózne usterki, wyłaczając dziwnego banana
  4. Jestem obecnym właścicielem tego auta i tych wahaczy ze zdjęcia. Przebieg od montażu pomiędzy 10 a 15tys km. Problem auta jest taki, że auto pływa po drodze oraz coś stuka przy podjeżdzaniu na niskie ( 2cm ) krawężniki (np takie jak są przy parkingach). Na prostych kołach jest oks, na delikatnie skręconych niezbyt Tuleja banana - jedna delikatnie luźniejsza wg SKP, ale w dalej normie. Nic innego nie znaleźli. Jako, że stuki i pływanie zostało zrzucone na słabe amory, to przy okazji ich wymiany pomacałem górne wahacze. 3 sworznie są sztywne, 1 jest luźniejszy. Jeden wahacz ma także spękaną tuleje. Reszta ok. Dolnych nie demontowałem jeszcze. Także ja sobie dalej szukam wiatru w polu, jeżdzę i obserwuje Jak wybuchnie to dam znać. Poniżej fotka tulei: https://i.imgur.com/X6wqhWE.jpg ps. z kolei końcowka TRW ma uszkodzoną gumę, także też niedlugo do wymiany, eh
×
×
  • Create New...