Skocz do zawartości

psychoscur

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O psychoscur

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Kielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia psychoscur

0

Reputacja

  1. Witam ponownie na wizycie kontrolnej, czy mogę prosić o rzut okiem na logi czy coś przypadkiem w "trawie nie piszczy" Dynamiczny: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_NggCr.html Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_sKW14g.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_sXzTEE.html
  2. Od jakiegoś czasu pojawił mi się problem z vag com wcześniej działało wszystko dobrze, a teraz mogę tylko na włączonym zapłonie poprawiać błędy itp. A jak odpale silnik żeby zrobić logi program nie chce się łączyć ?
  3. Colourlock soft Efekt zadowalający że świecące skóry wyszedł ładny matowy efekt Pierwsze zdjęcie po lewej wyczyszczona skóra Drugie zdjęcie po prawej nałożony impregnat
  4. Zajrzałem dzisiaj jeszcze raz pod pokrywę pompy paliwa, możliwe że wężyk się trochę źle ułożył i był zagiety, zmontowalem to jeszcze raz uważając na wężyk, jutro wymienię filtr paliwa. Dodatkowo pochwalę się moim kluczem do otwierania kosza ;D w mrówce kosztował chyba z 11zl pasuje prawie pług'n'play ;D
  5. Ogólnie dziwna sprawa, bo samochód na benzynie nie odpalał, nie było słychać że pompa pracuje, na LPG odpalał jeździł normalnie. Bezpieczniki całe po wymianie pompy wszystko wróciło do normy. Alee stara pompa po podpięciu na krótko do akumulatora zapierdziela równo ;/
  6. Pompa wymieniona Dynamiczny: Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_q3p4KX.html (po zmianie pompy paliwa) Grupy 003, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_RjaBx.html (po zmianie pompy paliwa) proszę zerknijcie mam nadzieje ostatni już raz i zakończę walkę o przywrócenie go do zdrowia
  7. No i *** strzelił pompę, dzisiaj w drodze do pracy auto zgasło i koniec z jazdy, dojechałem na LPG ? To paliwo powinno tak pod sam korek być?
  8. To teraz pytanie za 100 pkt czy można zamiast tej samej pompy zamontować jakąś wydajniejsza mając na uwadze przyszłościowe podnoszenie mocy do ok +-200km? Czy mija się to z celem?
  9. Powiedz mi tą pompę słaba diagnozujesz po logach czy wg tego błędu który podawałem wcześniej? Pojawiał się gdy jeździłem na LPG, teraz zrobiłem ponad 300km sama benzyna - zero błędów
  10. Witam ponownie Logi z dzisiaj po wymianie przepływki, moje odczucia na plus ale już sam nie wiem czy to nie bardziej placebo Mały bałagan w tych logach ale nie miałem nikogo do pomocy musiałem sobie sam jakoś poradzić ? Dynamiczny: Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_b8EppC.html (po zmianie przepływki) Grupy 003, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_g5NPR.html (po zmianie przepływki) Grupy 003, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-003_020_033_9q4yC0.html (po zmianie przepływki) Grupy 002, 020, 033: http://vaglogi.pl/log-002_020_033_rRp48.html (po zmianie przepływki) Pozdr
  11. Co masz na myśli zamiennik z bosha? W błoto nie ale jak bym miał dopłacić i mieć coś lepszego/trwalszego to nie widzę problemu A Jeszcze świece cewki? Coś można wyczytać o ich pracy z logów?
  12. Powiedzcie czy wymieniać na taką przeplywke jak miałem Bosh F 00C 2G2 049 Czy może jest jakaś ciekawsza alternatywa, coś mi się obiło o uszy o przeplywce z diesla?
  13. Co może wpływać na niskie ciśnienie paliwa? Pompa? Czy np niskie wskazania z przepływki? Jest jakaś grupa która wskazuje ciśnienie paliwa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...