
xenompl
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O xenompl

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak, na benie. Tylko zastanawia mnie ten rozjazd między czerwoną a pomarańczową linią czy one nie powinny się bardziej pokrywać? Co do programu to się zastanawiam, tylko że żona ma za ciężką nogę i musi się z każdym ścigać na światłach
-
Proszę w dalszym Ciągu
-
Witam, prośba o rzucenie okiem w logi tutaj robiłem pod lekką górkę na początku 115 118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum a te z drugim pedałem hamulca (żona) i niestety na krótszym odcinku drogi: 002 031 033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 003 022 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum mam wrażenie lekkiego przymuła i czy dobrze odczytuje z wykresu, że turbina nie doładowuje (a zwłaszcza w okolicach 3k rpm)? korekty lambdy nie przekraczały 1%
-
kurde, odczytałem ale jak próbuje się nim zalogować na licznik to nie przyjmuje mi go (oczywiście dałem 0 przed). Czy powinienem coś przed logowaniem jeszcze zrobić? Chciałem zakodować nowy kluczyk.
-
Mógłby mi ktoś pomóc w odczytaniu pinu immo z wsadu? Wsad odczytałem programem eeprom programmer v1.19g Dash -> Bosch -> Audi A4 (RB4 Encrypted) -> Read EEprom (Encrypted) _Audi_B6LMJ02 V006.08 dash.BIN
-
Hehe, widzę, że w kolejnej grupie wrzucasz swój problem sprawdź wszystko jak piszą i napisz co sprawdziłeś i jak jest
-
sprawdź wtryski paliwa, wtryski gazu, i połączenia między wtryskiem gazu a kolektorem.
-
przejrzałeś czy lampa nie jest gdzieś pęknięta? nie tylko "szkło" ale cała obudowa. Czy masz wszystkie klapki z tyłu szczelne?
-
SUKCES!!! Znalazłem winowajcę, wężyk (podwójny zbrojony) na wtryskiwaczu się zaginał a nie było tego widać od góry. Gdy chciałem przeczyścić wkrętkę to go zdjąłem i zobaczyłem, a nawet usłyszałem jak głośno się ze mnie śmieje... Dziękuję wszystkim za zainteresowanie Temat do zamknięcia.
-
Sterownik to Agis M210, (trzeba będzie go kiedy zmienić na coś lepszego) a RPMy bierze na podstawie wyzwolenia wtrysków benzyny. Robiłem autokalibrację na wolnych (korekta jałowych wychodzi 1,21) i d*pa, dramat, ale tylko na tym jednym cylindrze
-
a jak masz kompa to możesz zrobić test wyjść i przetestuje Ci ten zaworek
-
mój LPG nie ma adaptacji po obd bardzo ujemne korekty PB wyszły mi po jeździe tylko na PB. Podejrzewam, że to przez większe wtryski. Założę seryjne i zobaczymy czy same korekty się poprawią.
-
wypada cały czas, ale tylko na LPG, wyłączam tylko ten jeden wtrysk gazu i jest ok.
-
Mam nadziej ze to stary filtr, bo założyłem nowy, przepłukałem przewody, wymieniłem wtryski (póki co na BEXowe, korekty na -16 wychodzą). Idzie jak żyleta, przynajmniej na PB. Tylko jeszcze na LPG na 1 cylindrze wypada, bardzo wypada. Nowa cewka, świeczki, kompresja na wszystkich w normie, zamieniane wtryski gazu, pociągnięte nowe kable do cewki i nic. Zostaje do sprawdzenia wiązka LPG i sterownik LPG. No chyba że coś jeszcze podpowiecie?