Jump to content

Jaco3soN

Pasjonat
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Jaco3soN

Informacje

  • First name
    Kuba
  • Location
    Lipa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB
  1. Masz racje, nie ma mozliwosci zeby ogarneły, aczkolwiek auto pracowało prawidłowo. Tak czy siak, wszystko już wystrojone więc nie ma problemu
  2. Przekładkę zrobiłem u na prawdę ogarniętego w temacie mechanika. Cena za robotę 2500 za części niestety zapłaciłem około 3 tys +- ze względu na wała jakiego mi goście zrobili Krzeszowie gdzie kupowałem części (komplet miał być od b6 a się okazało że kilka elementów było z b7 i nie pasowało a jak zadzwoniłem i powiedziałem o tym to gość się rozłączył i tyle... Finalnie auto kosztowało mnie 13.500 PLN. czytaj ( kupno auta, transporty na lawecie, przekładka, części, ubezpieczenie i przegląd zerowy, wymiana przedniej szyby pęknięta). Ocenę zostawiam tym co czytają. Pozdrawiam.
  3. Problem rozwiązany ( już dawno temu) winne były klapki wirowe w kolektorze i gruszka. rozebrałem, wyczyściłem, zdemontowałem te białe elementy z klapek (nie wiem jak to się nazywa) takie plastikowe otaczające klapki, przesmarowałem elementy obrotowe i auto odżyło. Zaczęło przyśpieszać normalnie i miało więcej mocy. Zastanawiałem się później nad remontem głowicy, ale na szczęście w porę zmądrzałem i kupiłem 1.8t
  4. Dzieki Mariox 37 za podpowiedzi. Ja dziś złożyłem całe auto tzn hybryda, wtryski BAM, poczyściłem przewody i zrobiłem kilka przeróbek. Za niedługo udaje się na strojenie i zobaczymy co z tego wyjdzie Dodam jeszcze, że auto po zmianie wtryskiwaczy odpaliło trochę na początku silnik wibrował na wolnych a dalej już bez żadnych oznak pracował normalnie i przyśpieszał. Także przy tych wtryskach korekty jeszcze ogarniają temat, przynajmniej u mnie tak jest. Pozdrawiam.
  5. Witam, potrzebuje rady w sprawie drożności układu odpowietrzania skrzyni korbowej i pokrywy zaworów. Od razu zacznę żeby rozwiać wszelkie wątki: układ od kolanka w skrzyni korbowej do samego TIP`a jest wyczyszczony oraz szczelny, zawór PCV jest usunięty zamiast trójnika jest prosta rura 20 mm. Dodam że zanim usunąłem PCV było dokładnie to samo, mianowicie: Rury stalowe układu odpowietrzania są zimne, niezależnie od tego czy silnik jest rozgrzany, nawet po ostrej jeździe. Teraz moje pytanie czy taki stan rzeczy jest normalny?? Czy zimne rurki są normalną kwestią?? Teraz lekkie sprostowanie; korek oleju odkręca się normalnie, nie jest zassany (na gorącym silniku) po odkręceniu normalnie dmucha z niego ciepłe powietrze. Po pierwszym czyszczeniu odmy jakiś czas temu, dziś robiłem przeróbkę z PCV a trójnik był zabrudzony olejem (białawo-żółty nalot) co sugerowało by że drożność jest. Całe te układy mam w jednym palcu, ale nie potrafię wyjaśnić dlaczego rurki są zimne, jakby nic przez nie nie przepływało, opary są gorące... Czy jest możliwe że układ jest niedrożny za kolankiem wchodzącym do skrzyni korbowej? Jeśli tak to gdzie może być przyczyna? Proszę o pomoc kogoś kto przerabiał ten temat, co mogę sprawdzić. Pozdrawiam. Kuba.
  6. No właśnie czytałem wątek że do BFB i BEX pasują P&P a do innych jest wymagana jakaś przeróbka tylko nie mam pojęcia o co chodzi. Rozmawiałem z tunerem i powiedział że będą pasowały P&P ale nie mam pewności tak czy siak.
  7. Witam, czy jest ktoś, kto zmieniał wtryski w AVJ na wtryskiwacze od S3 BAM 06A906031BC i powie mi istotną rzecz: -czy zmiana wtryskiwaczy wymaga przerobienia bądź zmiany listwy wtryskowej (1.8T AVJ 20001r.), jeśli tak to prosiłbym o konkretne informacje na czym polega ta przeróbka i mniej więcej jak ją wykonać??? Z góry dzięki za pomoc i fatygę
  8. Najchętniej zlecił bym to komuś kto zajmuje się takimi rzeczami profesjonajnie, bo nie wiem czy poradzę sobie bez żadnych instrukcji a nie chciał bym niczego spier****ć Czytałem pewien wątek odnośnie takiej operacji ale jest tam dość ogólnikowo to opisane ;/ nie sądziłem że tak ciężko mi będzie znaleźć kogoś w rejonie Podkarpacia; wydawało mi się że ten temat to jest bardzo powszechny i że znajdę kogoś bez problemu, a tu jednak zdziwko. Pozdrawiam kolego, dzieki za podpowiedzi. Jesli masz dostateczną wiedzę na ten temat to chętnie poczytam Kupiłem ogólnie 1.8T AVJ z przelotem 135 000 km w oryginale, stan auta jest perfekcyjny i chyba bym się popłakał jakbym musiał sprzedać. Dlatego chciałem przełożyć i cieszć się pięknym i zadbanym autem
  9. Generalnie to chciałbym to zrobic dobrze, mam dobra baze na przekladke a co do kosztow to chcialbym zamknac sie w 7k zlecajac to komus, chyba ze jest to do wykonania samemu w jakis sposob. Narzedzia mam, zdolnosci manualne tez sa, ale boje sie elektroniki jak ognia. w senie, naczytalem sie ze jest potem zabawa w przeprogramowywanie itp. mozesz cos wiecej na ten temat powiedziec? Pozdrawaim :)
  10. Witam, poszukuję kogoś, kto zajmuje się przekładaniem anglików. Chodzi mi o osobę która jest w stanie to wykonać za rozsądne pieniądze i zrobi to tak żeby miało ręce i nogi. Proszę bardzo o pomoc doświadczonych forumowiczów o polecenie kogoś do takiej operacji, najlepiej kogoś z woj. Podkarpackiego. Jeżeli ktoś już wykonywał taki zabieg, to czy mógłby powiedzieć coś na ten temat więcej, tzn. jakie koszta są takiej operacji.. bez żadnego ale po prostu robota plus części itp. Pozdrawiam :)
  11. Witam, mam okazję kupić koła 18" x 8j ET50 z oponami 225/40/18 Moje pytanie brzmi czy będą one pasowały do a4 b6 sedan 2002 r. Dodam że mam gaz i d*pa trochę siedzi niżej niż przód, zawias oryginalny. Pozdrawiam :)
  12. Dodam też że pali litr oleju na 600km ale na zimnym i czasami na ciepłym jeździ normalnie, choć każdy sugeruje że przedmuchy na cylindrach i silnik kaput.
  13. No właśnie tak robiłem, to na 3 biegu ledwo go ciągnęło a wartość była ok 78/83-4
  14. Z tym że o5 to jest rzadko jak mierzyłem, a nowa przepływa jest. Głównie to tak 78 coś koło tego. Ale podepne pod kompa i zobaczę co bedzie
  15. Witam, mam problem z moim silnikiem, sprawdziłem maf na starym przepływomierzu wartość na 3 biegu i 40000tys obr- 79-84g/s . Stwierdziłem winna przepływka, więc wymieniłem. Po wymienię filtra pow i przeplywki, wartości są dalej takie same, niech się nie poprawiło. Na PB i na LPG to samo czasem pojedzie chwilę i muł, nie jedzie wgl. Powiedzcie mi drodzy forumowicze, co mam sprawdzic, jaka część może powodować tak znaczący spadek mocy. Dodam jeszcze że audi reaguje z opóźnieniem na dodawanie gazu. Błędów brak. Pomocy!!!
×
×
  • Create New...