Skocz do zawartości

Bartec6184

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Bartec6184

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wes kolego zdejmij ten wężyk z egr co jest od góry I go zaślep I się przejedz się. Ja miałem tak jak mi padł zaworek sterowania egr. Też podejrzewałem n75 podciśnienia itp. Ostatecznie zaslepiłem egr I wężyk I tak już 5 lat śmigam. Może akurat to ten sam przypadek.
  2. Sam wymieniałeś czy mechanik ci wymieniał? U mnie drgalo podczas ruszania jak tuleje gumowe na sankach zawieszenia były zużyte.
  3. Może ktoś licznik kiedyś podmienił z auta co miało dpf? Sprawdzałeś na kompie jak działają ci sondy? Pisałeś że masz wyższe spalanie ja tak miałem jak sonda była padnięta. A czy coś się dzieje jak kontrolka się zapala? Może go dławi albo moc spada?
  4. Kolego to o których wachacza h tylnych ty dokładnie mówisz możesz to na jakimś schemacie zaznaczyć? To może przez to jest cyrk z tym całym biciem przednich kół szukam problemu w przodzie a może problem jest w tylnim zawiasie.
  5. Co prawda gumy tylnych wahaczy mam w nie najlepszym stanie ale kolego u mnie jest na odwrót u mnie na pusto drgania są delikatne ale wyczuwalne jak dociaże samochód czuć je bardziej.
  6. Półośie były wymieniane całe kompletne. Leżą u mnie w garażu. Wg mnie problem leży w łożyskach kół ale puki nie szumia to nie wymieniam. Nie uwierzyli byście co się działo u mojego brata w s4 na już wysluzonych łożyskach drgania przy dużej prędkości, Drgania przy hamowaniu itp po wymianie spokój.
  7. Tarcze były też podmieniane. Brak efektów.
  8. Nie dystansow nie mam drgania lekkie dalej są ale obstawiam że mimo iż nie szumia to łożyska w kołach już do bani i to przez nie jest problem.
  9. Witam jak w temacie szukam lakiernika który porobi mi bomble na lakierze. Najlepiej z Dąbrowy Górniczej
  10. Warto 200 zł nie pieniądz( na kebaby miesięcznie się więcej wydaje) a napewno morda się uśmiechnie jak zaczniesz przełączać biegi
  11. Znalazłeś tego samego co ja założyłem bo tylko takie są do b6. Wydaje mi się że będzie pasował chyba ze faktycznie jakieś różnice były w co wątpię. Ogólnie widząc u mnie seryjny i krótki wiem jak zrobić z seryjnego shorta różnica jest na otworze 7 mm i długość lewarka około 7 cm krótsza dzisiaj postaram się filmik na yt dodać z porównania.
  12. Shiftera kupiłem na olx. 175 zł odczucia na + skok lewarka się dużo skrocił oraz jego wysokość żałuję że jeździłem tyle czasu na seryjnym. Ogólnie warto wydać te 175 zł. Audi ma dość duże seryjnie te skoki lewarka kiedyś miałem honde Prelude i tam seryjnie były short shiftery wkładane biegi się zmieniało jak joistickiem. Polecam ten mood
  13. Temat ogarnięty. W zestawie z shifterem były nowe plastikowe prowadnice, stare były gumowe i miały dużo luzu na nowych plastikowych nie było ani milimetra luzu co powodowało cyrk z biegam. I to było przyczyną. Teraz short shifter działa idealnie biegi wchodzą i skok lewarka skrocił się o 40% tak jak producent opisuje
  14. Musisz mieć kanał albo chociaż najazdy. I bez problemu wyjmiesz go, jest na 2 srubach.
  15. Nie. zmieniałem lewarek na short shifter ta regulacje mam w książce " sam naprawiam" ale nie zdaje egzaminu na innym filmiku widziałem że 3 stopnie w prawo i 7 stopni do tyłu. Ale czy od regulacji jest tylko ta jedna śruba? bo druga jest od ustawienia lewarka przód tył. Dodam że podmieniłem na zwykłego shiftera i wszystkie biegi były elegancko, tak jak wcześniej bylo tylko wstecznego nie mogłem wbić. Więc nie wiem czy to jakaś procedura jest, czy jakiś sposób. Przy wymianie rozłaczone było wszystko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...