
Bartec6184
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Bartec6184

Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
Dąbrowa Górnicza
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wes kolego zdejmij ten wężyk z egr co jest od góry I go zaślep I się przejedz się. Ja miałem tak jak mi padł zaworek sterowania egr. Też podejrzewałem n75 podciśnienia itp. Ostatecznie zaslepiłem egr I wężyk I tak już 5 lat śmigam. Może akurat to ten sam przypadek.
-
Sam wymieniałeś czy mechanik ci wymieniał? U mnie drgalo podczas ruszania jak tuleje gumowe na sankach zawieszenia były zużyte.
-
Może ktoś licznik kiedyś podmienił z auta co miało dpf? Sprawdzałeś na kompie jak działają ci sondy? Pisałeś że masz wyższe spalanie ja tak miałem jak sonda była padnięta. A czy coś się dzieje jak kontrolka się zapala? Może go dławi albo moc spada?
-
[B6 AVF] Drgania karoserii od 120 do 140 km/h pomocy
Bartec6184 odpowiedział(a) na Bartec6184 temat w 1.9TDI
Kolego to o których wachacza h tylnych ty dokładnie mówisz możesz to na jakimś schemacie zaznaczyć? To może przez to jest cyrk z tym całym biciem przednich kół szukam problemu w przodzie a może problem jest w tylnim zawiasie. -
[B6 AVF] Drgania karoserii od 120 do 140 km/h pomocy
Bartec6184 odpowiedział(a) na Bartec6184 temat w 1.9TDI
Co prawda gumy tylnych wahaczy mam w nie najlepszym stanie ale kolego u mnie jest na odwrót u mnie na pusto drgania są delikatne ale wyczuwalne jak dociaże samochód czuć je bardziej. -
[B6 AVF] Drgania karoserii od 120 do 140 km/h pomocy
Bartec6184 odpowiedział(a) na Bartec6184 temat w 1.9TDI
Półośie były wymieniane całe kompletne. Leżą u mnie w garażu. Wg mnie problem leży w łożyskach kół ale puki nie szumia to nie wymieniam. Nie uwierzyli byście co się działo u mojego brata w s4 na już wysluzonych łożyskach drgania przy dużej prędkości, Drgania przy hamowaniu itp po wymianie spokój. -
[B6 AVF] Drgania karoserii od 120 do 140 km/h pomocy
Bartec6184 odpowiedział(a) na Bartec6184 temat w 1.9TDI
Tarcze były też podmieniane. Brak efektów. -
[B6 AVF] Drgania karoserii od 120 do 140 km/h pomocy
Bartec6184 odpowiedział(a) na Bartec6184 temat w 1.9TDI
Nie dystansow nie mam drgania lekkie dalej są ale obstawiam że mimo iż nie szumia to łożyska w kołach już do bani i to przez nie jest problem. -
Witam jak w temacie szukam lakiernika który porobi mi bomble na lakierze. Najlepiej z Dąbrowy Górniczej
-
Warto 200 zł nie pieniądz( na kebaby miesięcznie się więcej wydaje) a napewno morda się uśmiechnie jak zaczniesz przełączać biegi
-
Znalazłeś tego samego co ja założyłem bo tylko takie są do b6. Wydaje mi się że będzie pasował chyba ze faktycznie jakieś różnice były w co wątpię. Ogólnie widząc u mnie seryjny i krótki wiem jak zrobić z seryjnego shorta różnica jest na otworze 7 mm i długość lewarka około 7 cm krótsza dzisiaj postaram się filmik na yt dodać z porównania.
-
Shiftera kupiłem na olx. 175 zł odczucia na + skok lewarka się dużo skrocił oraz jego wysokość żałuję że jeździłem tyle czasu na seryjnym. Ogólnie warto wydać te 175 zł. Audi ma dość duże seryjnie te skoki lewarka kiedyś miałem honde Prelude i tam seryjnie były short shiftery wkładane biegi się zmieniało jak joistickiem. Polecam ten mood
-
Temat ogarnięty. W zestawie z shifterem były nowe plastikowe prowadnice, stare były gumowe i miały dużo luzu na nowych plastikowych nie było ani milimetra luzu co powodowało cyrk z biegam. I to było przyczyną. Teraz short shifter działa idealnie biegi wchodzą i skok lewarka skrocił się o 40% tak jak producent opisuje
-
[B7 BKE] Problem z diagnozą - ciężko pali na ciepłym
Bartec6184 odpowiedział(a) na Carphunter temat w 1.9TDI
Musisz mieć kanał albo chociaż najazdy. I bez problemu wyjmiesz go, jest na 2 srubach. -
Nie. zmieniałem lewarek na short shifter ta regulacje mam w książce " sam naprawiam" ale nie zdaje egzaminu na innym filmiku widziałem że 3 stopnie w prawo i 7 stopni do tyłu. Ale czy od regulacji jest tylko ta jedna śruba? bo druga jest od ustawienia lewarka przód tył. Dodam że podmieniłem na zwykłego shiftera i wszystkie biegi były elegancko, tak jak wcześniej bylo tylko wstecznego nie mogłem wbić. Więc nie wiem czy to jakaś procedura jest, czy jakiś sposób. Przy wymianie rozłaczone było wszystko.