Skocz do zawartości

markos1889

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O markos1889

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jeżeli pierścienie są oki to nawet opilki nie są w stanie zaszkodzi wydmucha je w wydech. Pytałem mechanika swojego wczoraj przy okazji gdy podnosił tylne zawieszenie. Kolektor jest aluminiowy opilki są bardzo miękkie więc nie ma siły by uszkodzić pierścień czy cylinder. Co do gazu rozpuszcza spieki ... jeżeli silnik i pierścienie są w dobrej kondycji oleju nie bd brać przy gorszej to wiadomo. Wiem na przykładzie mojej A3 i kumpla te same silniki przebieg ok. 30tys różnicy u niego 500-600g oleju na 1tys idzie u mnie 100 g gdzie przebieg u mnie jest większy... Wszystko zależy od stanu zużycia... nie oszukujmy się to nie są nowe samochody... I różnie były eksploatowane. Bez zdjęcia głowicy i sprawdzenia jej i cylindrów i pierścienie wróżenie z fusów czy to wina Gazownika czy zużycia.
  2. Witam Jestem co prawda nowym użytkownikiem tego forum ale wcześniej miałem i mam A3 8L. Co to winy Gazownika nie musi być. Nie sprawdziłeś sprężania przed więc ciężko bd cokolwiek udowodnić Ci. Bo nie masz podkładki. Na branie oleju ma wiele czynników: przebieg, rok, jaki olej jest lany, w audi przypomnę że do 1l na 1000 km to w normie. I pamiętaj że gaz też jest dość agresywny i może rozpuścić spieki w silniku, ktor e też to uszczelniaja w jakimś tam stopniu. Miałem tak w A3 nie brał oleju po zaloezniu gazu jest 1-2l co 9-10 tyś km . Pozdrawia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...