Witam.
Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli umieszczam post w złym dziale.
Niedługo planuję swój pierwszy projekt i od długiego czasu wiedziałem, że wybór padnie na B5, ale mam do Was kilka pytań.
Silnik planuję zrobić na około 400-500 koni, więc interesuje mnie jak wygląda porównanie kosztów, jaka jest między nimi przepaść w tej sytuacji (oczywiście mniej więcej, nie proszę o dokładną rozpiskę, bo nie o to tutaj chodzi).
Która odmiana 1.8t byłaby najlepsza pod modyfikacje?
Który z tych silników ma lepszy dostęp do części oraz który będzie łatwiejszy do zrobienia samemu? Wiadomo, że zakuć samemu nie dam rady, ale chciałbym wiedzieć jak z resztą, bo np. w 2.7 słyszałem, że trzeba ściągać silnik by dostać się do turbin.
I ostatnie pytanie dotyczy tego, ile nm wytrzyma seryjne quattro?
Zaplecze garażowe jakieś mam, niewielkie ale jest. Pomoże mi przy tym mój przyjaciel, który w dość sporym stopniu ogarnia temat tuningu, jednak tyle ile dam radę zrobię sam.
Pozdrawiam.