Skocz do zawartości

Abunee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Abunee

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ASZ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Abunee

    1.8t BEX vs inne

    Nie no szerokością kanałów przykładowo też się różnią prawda?
  2. Abunee

    1.8t BEX vs inne

    Witam. Który z silników 1.8t będzie najlepszy do tuningu i dlaczego? Najczęściej czytałem właśnie o BEX.
  3. Abunee

    [B5]1.8Tq vs 2.7tq

    Napisałem prośbę o porównanie który silnik jest łatwiejszy pod modyfikacje, a nie że zrzucenie silnika jest dla mnie problemem. Napisałem to bo mialem nadzieję na potwierdzenie lub odrzucenie tego co słyszałem.
  4. Abunee

    [B5]1.8Tq vs 2.7tq

    Witam. Na wstępie chciałbym przeprosić jeśli umieszczam post w złym dziale. Niedługo planuję swój pierwszy projekt i od długiego czasu wiedziałem, że wybór padnie na B5, ale mam do Was kilka pytań. Silnik planuję zrobić na około 400-500 koni, więc interesuje mnie jak wygląda porównanie kosztów, jaka jest między nimi przepaść w tej sytuacji (oczywiście mniej więcej, nie proszę o dokładną rozpiskę, bo nie o to tutaj chodzi). Która odmiana 1.8t byłaby najlepsza pod modyfikacje? Który z tych silników ma lepszy dostęp do części oraz który będzie łatwiejszy do zrobienia samemu? Wiadomo, że zakuć samemu nie dam rady, ale chciałbym wiedzieć jak z resztą, bo np. w 2.7 słyszałem, że trzeba ściągać silnik by dostać się do turbin. I ostatnie pytanie dotyczy tego, ile nm wytrzyma seryjne quattro? Zaplecze garażowe jakieś mam, niewielkie ale jest. Pomoże mi przy tym mój przyjaciel, który w dość sporym stopniu ogarnia temat tuningu, jednak tyle ile dam radę zrobię sam. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...