Skocz do zawartości

Ikas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ikas

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Krk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Ikas

0

Reputacja

  1. Cześć, mam problem z tiptroniciem w moim A4 B5. Auto pod obciążeniem jeździ na obrotach o około 600/700 niż powinno. Np. na 5tym biegu przy 65km/h trzyma prawie 2k obrotów, niezależnie od wysokości obciążenia, czy przyspiesza, jedzie pod górę, czy tylko na prostym trzyma prędkość. Dopiero po całkowitym puszczeniu gazu obroty spadają gdzieś na około 1300 (jak rozumiem takie powinny być na piątce przy tej prędkości) Tak mniej więcej to wygląda, i w mniejszym lub większym stopniu występuje na wszystkich biegach (nie wiem tylko jak jedynką) Nie pomogła wymiana oleju, obecnie na Vagu nie pokazuje żadnych błędów (jakiś miesiąc temu przy podpięciu do vaga pokazało sporadyczne za szybkie otwieranie lub zamykanie jakiegoś zaworu na skrzyni, nie pamiętam już, ale po zresetowaniu już drugi raz tego błędu nie wyświetliło). Drugą rzeczą która mnie niepokoi jest niepełne rozłączanie skrzyni na postoju, trochę jak w motocyklu. Po zmianie na R lub D czuć lekkie szarpnięcie (gdzieś czytałem że tak ma być), ale dalej stojąc z R/D auto zazwyczaj, choć nie zawsze, wpada w wibracje, powinno tak być? Na P/N wibracje nie występują. Ma ktoś może pomysł gdzie szukać problemu? Będę wdzięczny za każdą pomoc, gdyż to moje pierwsze autko z automatem, i w temacie takich skrzyń jestem mocno zielony Audi konkretnie to A4B5 2.8 quattro, z 99roku, tiptronic 5 biegów z możliwością blokady 2/3/4 biegu, wersja USA jeśli ma to jakieś znaczenie pozdrawiam!
  2. Cześć, mam pytanie, czy dokonywał ktoś kompletnego swapa z 1.9 tdi quattro na 2.8, również Q? Czy każdy jeden element będzie pasował? Moje biedne A4 2.8Q jest już strasznie poobijane, rozglądam się za jakimiś częściami do wymiany, ale żeby to wyglądało pięknie musiałbym wymienić 3x drzwi, oba zderzaki, błotniki przednie, maskę, klapę bagażnika... no generalnie wszędzie albo ma już jakąś przycierkę, albo rdzawy nalot itp, więc po zsumowaniu kosztów wyszło mi od groma Znalazłem na sprzedaż gołą budę w przystępnej cenie (piękny stan, + lepszy kolor niż u mnie, + szyberdach który uwielbiam a u siebie nie posiadam), w środku nie ma jednego plastiku, czy kawałka fotela, jedyne co jeszcze tam zostało to lampy, skrzynia biegów z napędem i wydech. Ponoć oryginalnie siedziało tam 1.9tdi quattro, i chciałbym się od was dowiedzieć czy wszystko co niezbędne w kwestii skrzyni, silnika itp będzie tam z mojego pasowało o wnętrze raczej się nie martwię, dodam że podobnie jak moje jest to polift, ale jeżeli macie do tego jakieś uwagi to również chętnie wysłucham Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...