Skocz do zawartości

Gasza

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gasza

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Bialystok

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gasza

0

Reputacja

  1. Dzięki za zainteresowanie, ale co to znaczy "ogarnij te błędy"? Ok, postaram się to ustalić. Dzięki.
  2. Nie wiem czy to w sterowniku ABS, ale dostałem też informację o takich błędach: 16486 - Miernik masy powietrza (G70) P0102 - 002 - sygnał za mały - sporadyczny 17537 - Zespól 2; adaptacja mieszanki (mult.) P1129 - 002 - mieszanka za bogata - sporadyczny 17535 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1127 - 002 - mieszanka za bogata - sporadyczny 17550 - Rejestracja obciążenia P1142-002 - przekroczona dolna granica
  3. Dzięki za zainteresowanie. Przy ostatniej wizycie u autoelektryka i podpięciu pod komputer wyświetliło taki błąd: 18265 - Sygnał obciążenia P1857-35-10- komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny.
  4. Witam. Rok temu zakupiłem Audi A6 C5 z 2003 r. , silnik 3.0 benzyna, multitronic. Auto było z „pewnych rąk”. Po kupnie samochodu zleciłem założenie instalacji LPG (w STAGMAG pod Białymstokiem) oraz wymianę oleju w skrzyni biegów metodą dynamiczną (bez płukania skrzyni). Po paru miesiącach użytkowania i przejechaniu ok 5 tys. km pojawił się problem: Podczas zwalniania przed światłami lub ulicą z pierwszeństwem, przy prędkości ok 10-20 km/h zapala się lampka ESP, wyczuwam „spadek mocy” i gaśnie mi auto. Udaje mi się go ponownie odpalić, ale kontrolka ESP pali się nadal, obroty falują, a skrzynia po wrzuceniu na D lub na R nie reaguje (w sensie, że sama nie „toczy” auta), dopiero jak dodam mocniej niż zazwyczaj gazu to z mocnym szarpnięciem i wyraźnie słyszalnym stukiem auto rusza. Mogę jechać dalej, ale znów podczas przyhamowywania przed światłami/ulicą obroty falują (aż do zapalenia się kontrolki akumulatora) i auto gaśnie lub nie. Co ciekawe, po przejechaniu paru kilometrów kontrolka ESP gaśnie i wszystko wraca do normy, tj. obroty nie falują, po wrzuceniu na D lub R auto się toczy, nawet pod górkę. Byłem już bodajże u 6 „autoelektryków”, ale każdy tylko podłącza pod komputer i… no w zasadzie to tyle, nic konkretnego. Ostatnio po ww. objawach komputer pokazał błąd mieszanki (?). Autoelektryk polecił abym wyłączył moduł w instalacji LPG odpowiedzialny za gromadzenie błędów i jazdę tylko na benzynie. Tak też zrobiłem, ale po paru dniach problem się powtórzył. Dodam jeszcze, iż ww. problem jest nieregularny, tj. bywa i 3 razy w tygodniu, ale też i bywa tak, że miesiąc jeżdżę bez problemu. Może mieć to związek ze skrzynią czy może problem leży gdzieś indziej? Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za niejasności, które w miarę możliwości ewentualnie wyjaśnię, ale jestem totalnym laikiem w tych sprawach. Pozdrawiam, Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...